bugün

motörhead'in yardırdığı versiyonu için;
https://www.youtube.com/watch?v=uNNuR0qQE5Y
iron maiden'ın en gaz parçalarından biridir. birçok dandik cover'ı bulunmaktadır.
iron maiden'nın piece of mind albümünde yer alan beşinci parça, steve harris'in yazdığı parçada kırım savaşı anlatılır. parçada iki solo vardır ve ikiside oldukça zordur. sololar, bu şarkıyı cover yapan gruplar tarafından tam anlamıyla doğru çalınamamıştır.
akustik performansı da gayet sağlam; https://www.youtube.com/watch?v=xRUxqubFLec
çok güzel bir iron maiden şarkısıdır. net.
Gaz olarak bir Aces High olamasa da en az onun kadar gaz, bu adamların yaptığı müziğe aşığım.
liseye mi orta okula mı ne gidiyorum, heh hatırladım orta okul, çalmak için bi tarafımı yırtmıştım. öyle bi şarkı.
balon şarkıdır.
© copyright 2005 - 2026