bugün
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- true nun çaylak olması7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kürtçülük4
- kürtçülerin algıları4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- velvet27
- sedat pekmez21
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- aile evinde yaşamak13
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- kemalist dünya19
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- beşar esad3
- tavuk iskender4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- çomar putu4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- günün şarkısı2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- ebu muhammed el culani3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dincilerin ingiltere sevdası5
- birader yazar olmak13
- kemalistler10
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- fight club4
- beynin güzelce yıkanması3
- merhabalar biraderler4
an itibarı ile tanıtılan araba.
https://model3.tesla.com/
https://model3.tesla.com/
tanıtıldı bu sabah gönlümün efendisi.
yani gönlümün efendisi dedik, ama bi model s-x değil tabi. zaten fiyatı da bunu yansıtıyor.
önemli noktalar:
+ musk en baz model için konuştu sadece. aşağıdaki veriler onunla ilgili.
+ 0-100 km/h'e 6 saniyeden az zamanda ulaşıyor.
+ menzil şimdilik 350 km.*
+ panoramik cam tavan.
+ 5 kişiyi rahat rahat taşıma kapasitesi.*
+ autopilot özelliği var.
+ supercharger'dan faydalanabilecek.
+ güvenlik kategorisinde * 5 yıldız almış.
+ fiyatı 35k dolar.
yukarıda dediğim gibi, bu sayı en baz model için. dolu modellerinin yaklaşık 50k dolardan satışa çıkması bekleniyor.
aracın iç tasarımı fazla düz olmuş bence. ortada tek bir lcd ekran var. konsol dümdüz. umarım üretim başlayana kadar o boşluğu biraz doldururlar. aynı zamanda direksiyon bok gibi.
bence türkiye desteği 2018 yılında oturacağı varsayılırsa, o yıllarda aynı fiyat seviyesindeki c180 veya 3.20 alıncaya kadar model 3 almak daha mantıklı geliyor.
ve tabi ki bunlar hepsi değil. önümüzdeki aylarda elon reyiz çıkıp arabanın diğer özelliklerini ve üst paketlerini açıklayacak. ben açıkçası 55k dolar civarında, 600-650 km menzilli bir p100d bekliyorum.
not1: üretim başlayana kadar 350 km'lik menzilin artması bekleniyor.
not2: fosil yakıt motorlu araçlarda kullanılan, firewall denilen motor koruması çıkarılıp diz mesafesi arttırılmış.
edit: bu arada:
model S
model 3*
model x
dünya'nın en umut veren şirketleri, bir ergen tarafından yönetiliyor.*
yani gönlümün efendisi dedik, ama bi model s-x değil tabi. zaten fiyatı da bunu yansıtıyor.
önemli noktalar:
+ musk en baz model için konuştu sadece. aşağıdaki veriler onunla ilgili.
+ 0-100 km/h'e 6 saniyeden az zamanda ulaşıyor.
+ menzil şimdilik 350 km.*
+ panoramik cam tavan.
+ 5 kişiyi rahat rahat taşıma kapasitesi.*
+ autopilot özelliği var.
+ supercharger'dan faydalanabilecek.
+ güvenlik kategorisinde * 5 yıldız almış.
+ fiyatı 35k dolar.
yukarıda dediğim gibi, bu sayı en baz model için. dolu modellerinin yaklaşık 50k dolardan satışa çıkması bekleniyor.
aracın iç tasarımı fazla düz olmuş bence. ortada tek bir lcd ekran var. konsol dümdüz. umarım üretim başlayana kadar o boşluğu biraz doldururlar. aynı zamanda direksiyon bok gibi.
bence türkiye desteği 2018 yılında oturacağı varsayılırsa, o yıllarda aynı fiyat seviyesindeki c180 veya 3.20 alıncaya kadar model 3 almak daha mantıklı geliyor.
ve tabi ki bunlar hepsi değil. önümüzdeki aylarda elon reyiz çıkıp arabanın diğer özelliklerini ve üst paketlerini açıklayacak. ben açıkçası 55k dolar civarında, 600-650 km menzilli bir p100d bekliyorum.
not1: üretim başlayana kadar 350 km'lik menzilin artması bekleniyor.
not2: fosil yakıt motorlu araçlarda kullanılan, firewall denilen motor koruması çıkarılıp diz mesafesi arttırılmış.
edit: bu arada:
model S
model 3*
model x
dünya'nın en umut veren şirketleri, bir ergen tarafından yönetiliyor.*
Tüm model 3 lerde Supercharging teknolojisi bulunur ve bu sayede dünyada 3600 üzerinde bulunan hızlı sarj istasyonunlarında yararlanabilir.Ayrıca 35.000 dolar fiyatıyla çok ucuzdur.
Gelecek de denilebilir kendisine. Ben teknolojiye hiç katkısı olmasa bile sırf içten yanmalı motorların üretimi için tüketilen aşırı materyal ve hammaddeden dünyayı kurtarsa onu bile kar sayıyorum. Artık içten yanmalı motorları güzel sesi vardı diyerek anıları doldurduğumuz tavanarasına yollama zamanında geldi de geçiyor bu kalabalık dünyada.
2017 sonlarına doğru piyasaya çıkacak araç. 38 bin dolar civarında da bir fiyatı varmış.
http://mobil.hurriyet.com...z-ozellikleri-40534560/23
6 saat sarj ile 500 km yol yapiyormus, anahtar yok iOS 10 veya android surumlerini aplikasyon olarak aliniyor.
44 bin usd ben bunu alirim.
6 saat sarj ile 500 km yol yapiyormus, anahtar yok iOS 10 veya android surumlerini aplikasyon olarak aliniyor.
44 bin usd ben bunu alirim.
pahalıdır.
kardes o kadar paramiz yok daha. bir süre daha fiat palio'ya devam.
kardes o kadar paramiz yok daha. bir süre daha fiat palio'ya devam.
Göstergesiz ilk otomobil sanırım.
3 serisi bir bmw yerine tercih edilebilecek bir arabadır bana göre. ayrıca bahsi geçen bmw serisinden minimum %60 vergi alındığı ve elektrikli arabalardan %10 civarında vergi alındığı için, yurtdışı fiyatına göre daha pahalı bir arabayı daha ucuza alma fırsatı sunar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar