bugün
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ankara4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- wine me dine me2
- bugün de meme atan olmaması13
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- türkiye6
- ilgi3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
belki toparlar diyerekten 6. bölümün ortalarına kadar sabrettim ama daha fazla tahammül edemeyeceğim, neresinden tutsan elinde kalan bilim kurgu dizisi. senaryo, kurgu, oyunculuk, görsellik, vs...
bir bilim-kurgu, fantastik tutkunu olarak zaman kaybından başka birşey olmadığını düşünüyorum.
sanırım sözlük yazarları ne kadar boktan bir dizi olduğunu benden önce fark etmiş ki başlığı bile tutmamış.
bir bilim-kurgu, fantastik tutkunu olarak zaman kaybından başka birşey olmadığını düşünüyorum.
sanırım sözlük yazarları ne kadar boktan bir dizi olduğunu benden önce fark etmiş ki başlığı bile tutmamış.
konu itibariyle aslında umut verici olsa da uyarlamada ve oyunculukta ciddi sıkıntılar olan bir dizi. hani normalde dizilerin yeni bölümü çıksın diye sabırsızlık içinde beklersiniz, bir parçanız olur falan, haa işte bu dizide öyle bir şey olmuyor.. can sıkıntısında izlenecek bir dizidir kısacası. *
--spoiler--
o yavru dinozor ne yaa iyicene çakmaktaşlara döndüreceksiniz diziyi.
--spoiler--
--spoiler--
o yavru dinozor ne yaa iyicene çakmaktaşlara döndüreceksiniz diziyi.
--spoiler--
ülkemizde pek izlenmeyen dizi. *
şpilberg falan dinlemeyiz, sevmeyince sevmiyoruz işte, böyle de enteliz.
şpilberg falan dinlemeyiz, sevmeyince sevmiyoruz işte, böyle de enteliz.
2149 yaşayan insanların 25 milyon yıl önce yaşayan mağara adamları ve dinazorlarla yaşadıkları sapkın cinsel ilişkileri konu alan garip dizi. şaşkınlıkla izliyoruz.
son 2 bölümünde sikko aile dramasını azaltıp kendini toparlamaya başlamıştır, ufak da olsa bir umut yeşerdi içimizde.
vestel in çıkardığı yeni bir televizyon serisi zannedip araştırınca bulduğum lanet dizi. hakikaten berbat.hakkında yazılanları hiç okumadan başlayıp , arka arkaya 4 bölüm izledikten sonra ; lan belki toparlar sonra diyip 8.bölüme kadar geldim.ama yok hacı hiç bir cacık olmaz bu diziden. vakit kaybından başka birşey değil.
--spoiler--
-2150 yılına gitmişsin , ama ormandaki 6 tane ipneyi bulmak için bi uçakdır , uydudur getirmeyi akıl edememişsin.
-meteor çarptığında senin bütün aletlerin bozuluyorda bu altıların aletlerine niye birşey olmuyar ha ?
-ormanda milyon tane dinazor , yırtıcı hayvan var ama milleti deli sikmiş sanki.herkes gecenin bi yarısı ormana gidip sevişebiliyor.
-gerizekalı amerikan ergen tripleri de bi yere kadar.bıkmadınız gitti.
-7 bölüm itibariyel hala konuya girilmedi.eften püften hikayelerle bölümler geçiştiriliyor.belki bir konusu da yok . ne bileyim.
-2. sezonun çekilmeyeceğine yönelik söylentiler var.
--spoiler--
--spoiler--
-2150 yılına gitmişsin , ama ormandaki 6 tane ipneyi bulmak için bi uçakdır , uydudur getirmeyi akıl edememişsin.
-meteor çarptığında senin bütün aletlerin bozuluyorda bu altıların aletlerine niye birşey olmuyar ha ?
-ormanda milyon tane dinazor , yırtıcı hayvan var ama milleti deli sikmiş sanki.herkes gecenin bi yarısı ormana gidip sevişebiliyor.
-gerizekalı amerikan ergen tripleri de bi yere kadar.bıkmadınız gitti.
-7 bölüm itibariyel hala konuya girilmedi.eften püften hikayelerle bölümler geçiştiriliyor.belki bir konusu da yok . ne bileyim.
-2. sezonun çekilmeyeceğine yönelik söylentiler var.
--spoiler--
ilk 3 bölümünün başrollerinde ergenlerin olması büyük tahlihsizlik.
dinozorların gece avlandıklarını bildikleri halde ısrarla gece dışarıda birşeyler yapmaya çabalayan insanların dizisi.
ilk bölümü saçma olmasına rağmen sürükleyici bir dizi. stephen lang'in oyunculuğu her zamanki gibi mükemmel. sorumlu yapımcılığında steven spielberg yer almaktadır. konu 85 milyon yıl öncesine bir zaman yolculuğunun sonuçları çerçevesinde gelişmektedir.
tüm iyi niyetime rağmen bir türlü ısınamadığım, tamı tamına 4 bölüm ısrarla izlememe rağmen benden geçer not alamamış garip dizi. dizi ya da film hiç fark etmez yeşil bir alan ya da ormanlık görsem benim için olumlu başlar o yapım. ama gel gelelim terra nova bende ki tüm olumlu kısımları negatif tarafa itti. yaklaşık olarak 10 ay gibi uzunca bir süre bu yapımı bekledim. mayıs ayında yayınlanması gereken ilk bölüm eylül ayına kadar sarktı ağzımı açmadım. içimden dedim ki "ya amma dizi yapıyorlar ki 3-4 ay dizi geç başlayacak". keşke bunları demeseydim ve büyük umutlar bağlamasaydım.
son olarak bu yapımı güzide dizimiz akasya durağına çok benzettim. macera desen var hem de akasya durağını kıskandıracak seviyede. bilim kurgu desen hakeza. tabi bir akasya durağındaki bilim kurgu ve fantastik yapısına erişemez ama olsun kendi çapında bilim kurgu işte. hafif dram ve gizem var. daha ne olsun. üstüne birde her bölüm mutlu sonla, aile saadeti şeklinde sonlanıyor ya. işte en büyük benzerlikte bu olsa gerek.
kısacası 4 bölüm ıkına ıkına sabrettim ama artık yeter. dünyanın en kötü dizisine bile 3 bölüm şans veririm. sana +1 verdim. ama şansını iyi kullanamadın terra nova. elveda.
son olarak bu yapımı güzide dizimiz akasya durağına çok benzettim. macera desen var hem de akasya durağını kıskandıracak seviyede. bilim kurgu desen hakeza. tabi bir akasya durağındaki bilim kurgu ve fantastik yapısına erişemez ama olsun kendi çapında bilim kurgu işte. hafif dram ve gizem var. daha ne olsun. üstüne birde her bölüm mutlu sonla, aile saadeti şeklinde sonlanıyor ya. işte en büyük benzerlikte bu olsa gerek.
kısacası 4 bölüm ıkına ıkına sabrettim ama artık yeter. dünyanın en kötü dizisine bile 3 bölüm şans veririm. sana +1 verdim. ama şansını iyi kullanamadın terra nova. elveda.
sezon finalini yapmış ve 2. sezonu bekleten dizidir.
otis abi okuyan türk gencine hitap etmeyecek dizidir. herşeye böyle sikkodan bu yaa diye yaklaşılınca tabi hele bir de sen yap daha iyisini dediğinde oraya pısışıp kalacakları için insanlar çok garip oluyorlar tepkilerinde. adamlar yapmış hem de süper yapmışlar izlediğim en kaliteli dizilerden birisidir. fox aracılığıyla yayınlanmaktadır.
2.sezonunu sabırsızlıkla beklediğim dizilerdendir. sezon ortalarına doğru hafiften sıkıp, ama sezon finaline yaklaştıkça daha da bağlandırtmıştır kendine bu dizi. jim ve taylor karakterleri için izlenmesi gereken dizidir. sezon finaline gelmeden pes etmeyiniz.
--spoiler--
Bir an taylor'ın oğlu ciddi sanmıştım, sevinmiştim ama sonradan bıçağı yiyince üzülmüştüm.
taylor'a yazık ya.
--spoiler--
--spoiler--
Bir an taylor'ın oğlu ciddi sanmıştım, sevinmiştim ama sonradan bıçağı yiyince üzülmüştüm.
taylor'a yazık ya.
--spoiler--
yakında türk kanallarında göreceğimiz dizi.
görsel efektleri ve animasyonlarıyla harikadır fakat gerek oyuncuların performansları gerekse kurgu açısından berbattır.
görsel efektleri güzel ancak, aptal amerikan ailesi temalı bir dizidir. yaf sanırsın tüm karakterler masal kahramanı. yahu kocaman bi evren değişmişsin, insan evladında hiç mi bi ikilem bi uyumsuzluk başgöstermez. bölüm sonlarında birbirlerine sarılan aile portresinden başka aklımda kalan olmamıştır. happy family bıkkınlık getirdi, mahsun kırmızıgülün aşiret , örf adet, gelenek , görenek filmlerindeki mesaj bombardımanı bu dizide sarılan aile dingilliğiyle başgöstermiştir. tamam anladık, aile güzel, evlenip çoluk çocuğa karışmamız lazım.
konusunu işitince heyecandan durumadığım, hemen indip 3 bölümünü tek solukta izlediğim ama "çok çoook"" üzülerek beklentimi kursağımda koyan dizi. izlenir elbet ama kurgusu daha zekice kurgulanabilir di; çünkü malzeme süper. bakalım devamı gelecek yorumlarımın.
steven abinin jurassic park takıntısını ve o aşina olunan tarzını bir kez daha ortaya koyduğu dizi.
ilk 2 bölümü itibariyle hoş bulduğumu belirtmek isterim. ben bu diziyi izlerim aga.
(bkz: heyecan heyecan)
ilk 2 bölümü itibariyle hoş bulduğumu belirtmek isterim. ben bu diziyi izlerim aga.
(bkz: heyecan heyecan)
an itibariyle FOX TV'de 1. sezonu yayınlanacak olan dizi. 2. sezon 1 nisan YGS gününde başlayacak...
Edit: Fox yayınlamaktan vazgeçmiş.
Edit: Fox yayınlamaktan vazgeçmiş.
ilk sezonu bitirmiş biri olarak naçizane görüşlerimi belirtmek isterim;
--bir kuple spoiler içerir--
steven emmi her zamanki tarzıyla karşımıza çıkmış, ve jurassic park - avatar karışımı bir iş ortaya koymuş. aslına bakarsan baştan aşağı klişe, yine fantastik bir dünya bulup, anında tezgahı kurmuşuz insanoğlu olarak. dinozorları falan anında kafese koymuşuz vs vs.. fakat yine de kendini izletiyor. yani çok büyük bir beklentiniz olmasın, olacak her şeyi önceden tahmin ediyorsunuz. lakin büyük paralar harcanmış ve o paraların nerelere harcandığını görüyorsunuz. fantastik - bilim kurgu işleri sevenler, sıkılmadan izlerler diye düşünüyorum.
--bir kuple spoiler içerir--
--bir kuple spoiler içerir--
steven emmi her zamanki tarzıyla karşımıza çıkmış, ve jurassic park - avatar karışımı bir iş ortaya koymuş. aslına bakarsan baştan aşağı klişe, yine fantastik bir dünya bulup, anında tezgahı kurmuşuz insanoğlu olarak. dinozorları falan anında kafese koymuşuz vs vs.. fakat yine de kendini izletiyor. yani çok büyük bir beklentiniz olmasın, olacak her şeyi önceden tahmin ediyorsunuz. lakin büyük paralar harcanmış ve o paraların nerelere harcandığını görüyorsunuz. fantastik - bilim kurgu işleri sevenler, sıkılmadan izlerler diye düşünüyorum.
--bir kuple spoiler içerir--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar