bugün

terra nova

belki toparlar diyerekten 6. bölümün ortalarına kadar sabrettim ama daha fazla tahammül edemeyeceğim, neresinden tutsan elinde kalan bilim kurgu dizisi. senaryo, kurgu, oyunculuk, görsellik, vs...

bir bilim-kurgu, fantastik tutkunu olarak zaman kaybından başka birşey olmadığını düşünüyorum.

sanırım sözlük yazarları ne kadar boktan bir dizi olduğunu benden önce fark etmiş ki başlığı bile tutmamış.
© copyright 2005 - 2026