bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- amerika birleşik devletleri6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- almanya5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- makarna süzmek5
- terlikle dövmek2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- dna testiyle ırk öğrenmek2
Teoman müziği diye bir şey olmalı. Bana ne tür müzik dinliyorsun diye sorduklarında teoman dinliyorum diyorum yeterli oluyordur sanırım. Eh be adam kimle seviştinda yazdın bu şarkıları.
O kadınlara hayran başta ben olmak üzere kadınlarda ona.
Lakin evlendin çocuğun bile oldu şaşırttın beni. Bu da hayat şartlarından dolayı sanırım hani insanın doğasında olan bir şey. Olsundu..
Lütfen bursa ya gel artık senin o mükemmel şarkılarını canlı canlı kusursuz sesinden dinlemek istiyorum. Ve tabi ki seninle tanışmak ve sana dokunmak.
Yazıma yine bir teoman şarkısı dilnlerken son veriyorum...
O kadınlara hayran başta ben olmak üzere kadınlarda ona.
Lakin evlendin çocuğun bile oldu şaşırttın beni. Bu da hayat şartlarından dolayı sanırım hani insanın doğasında olan bir şey. Olsundu..
Lütfen bursa ya gel artık senin o mükemmel şarkılarını canlı canlı kusursuz sesinden dinlemek istiyorum. Ve tabi ki seninle tanışmak ve sana dokunmak.
Yazıma yine bir teoman şarkısı dilnlerken son veriyorum...
boş olan sanatçıdır. Şarkıları da iğrenç.
türkiye ye göre şarkı konusunda fazla iyi olan adam.
nejat işler ile nedense kardes gibi benzettiğim iki insan ikiside cok iyi saglık versin bu iki insana.
Türkçe Müzik sevmeyenlere tepki olarak doğmuş Türkiyeye fazla gelen güzide besteci ve şarkıcı abim.
mevsim rüzgarları
ne zaman eserse
o zaman hatırlarım
çocukluk rüyalarım
şeytan uçurtmalarım.
muhtesem yaziyo adam.belkide ülkenin en iyisi.
ne zaman eserse
o zaman hatırlarım
çocukluk rüyalarım
şeytan uçurtmalarım.
muhtesem yaziyo adam.belkide ülkenin en iyisi.
bu adamın sesini ve şarkılarını beğenmeyenlerin kulak doktoruna gitmesini tavsiye ederim masrafları ben öderim.
iki hafta önce maçkada yürürken resmen omuz atarak sendelemesine neden olduğum müzisyendir. kafamı kaldırıp teomanı görünce ''çok pardon işe yetişmem gerekli de'' gibi saçma bir açıklama yaptım bir de.
Ikili iliskileri, seksi, sevismeyi, aski, kadini, erkegi, aldatilmayi, aldatmayi, terk edilmeyi sarkilara doken adamdir. Tanrımdır.
Edit: eksileyenler, tanri derken oyle tanri degil be cocugum siz yanlis anladiniz.
Edit: eksileyenler, tanri derken oyle tanri degil be cocugum siz yanlis anladiniz.
Şarkıları gerçekten çok anlamli . insani derinden etkiliyor . Özellikle bana öyle bakma şarkısını çok beğeniyorum .
bana sorarsan bu adamın şarkılarında geçen kız çocukları hep sarı saçlı. hep pembe elbiseli. kır evinin verandasının kenarında kendi çapında oynayan draje sakız dişli kızlar.
ama dünyadaki kız çocuklarının yüzde doksanı böyle değil. anlatabiliyor muyum?
bunun anlattığı kahvaltılarda domates-peynir-zeytin yok.
aldığı duşlarda duş başlığı hep yukarıda asılı. bir kere de indirip şöyle bacaklarının kenarlarını ayak parmaklarını falan ovalamışlığı yoktur.
kız arkadaşları vanilya esansı kullanan, ekose montlar giyen, güneşe doğru manidar şekilde bakan kızlar. başka ülkenin hatta başka dünyanın kızları.
bu adamı kesinlikle gaz çıkarırken ağzını şapırdatırken düşünemezsin. yaşlanması en çok ondan dolayı kitleleri dehşete düşürmüştür zaten.
yeni aldığı evin döşemesi için fayans ustasıyla pazarlığa girdiğini düşünemezsin. elinde plastik torbayla evine kabak götürdüğünü düşünemezsin. bu adamın yaşamsal fonksiyonlarından kimsenin haberi yok bence. bir muamma. günü uyanmak-depresyona girmek-sevişmek-içmek-depresyona girmek-sevişmek-içmek-içmek-sevişmek-içmek-uyumak şeklinde geçiyor sanırsın. kalan kısımları meçhul.
ben nefret ediyorum bundan ve buna benzeyen adamlardan. fiziksel olsun ruhsal olsun. kendini böyle "insan üstü form" lara sokanların yanında varlığımdan tiksiniyorum. gayet de gaz çıkaran, duş başlığını fazla yukarıda tutmayan, evine kabak götüren, yiyen içen sıçan insanım. çekemiyorum.
allah selamet versin.
ama dünyadaki kız çocuklarının yüzde doksanı böyle değil. anlatabiliyor muyum?
bunun anlattığı kahvaltılarda domates-peynir-zeytin yok.
aldığı duşlarda duş başlığı hep yukarıda asılı. bir kere de indirip şöyle bacaklarının kenarlarını ayak parmaklarını falan ovalamışlığı yoktur.
kız arkadaşları vanilya esansı kullanan, ekose montlar giyen, güneşe doğru manidar şekilde bakan kızlar. başka ülkenin hatta başka dünyanın kızları.
bu adamı kesinlikle gaz çıkarırken ağzını şapırdatırken düşünemezsin. yaşlanması en çok ondan dolayı kitleleri dehşete düşürmüştür zaten.
yeni aldığı evin döşemesi için fayans ustasıyla pazarlığa girdiğini düşünemezsin. elinde plastik torbayla evine kabak götürdüğünü düşünemezsin. bu adamın yaşamsal fonksiyonlarından kimsenin haberi yok bence. bir muamma. günü uyanmak-depresyona girmek-sevişmek-içmek-depresyona girmek-sevişmek-içmek-içmek-sevişmek-içmek-uyumak şeklinde geçiyor sanırsın. kalan kısımları meçhul.
ben nefret ediyorum bundan ve buna benzeyen adamlardan. fiziksel olsun ruhsal olsun. kendini böyle "insan üstü form" lara sokanların yanında varlığımdan tiksiniyorum. gayet de gaz çıkaran, duş başlığını fazla yukarıda tutmayan, evine kabak götüren, yiyen içen sıçan insanım. çekemiyorum.
allah selamet versin.
istanbulda sonbahar.
her ilişki bitiminde derdime ortak olan şarkıların seslendiricisi, türk ses sanatçısı. Yaşanmışlıklarının üzerine bu şarkıları ortaya çıkarabildiyse eğer, alkolik olması çok iyi olmuş zira bu kalp kırıklıklarına ne çare bilinmez. Ne üzülmüş ne kırılmış.
çok güzel şarkılar yazan kaliteli sanatçı. fakat şöyle de bir şey var yaptığı 9 albümün 8'i best of neredeyse. abi çok kalitelisin, 1 numarasın tamam da bir albüm yapıyorsun, arkasından yaptığın 2 albüm ya best of ya da aynı şarkıların başka sanatçılar tarafından söylenmiş hali.
"sordum, niye sattın diye yoksulluğunu?
dedi, elimdeki sadece oydu
niye sattın vücudunu?
daha mı kötü, dedi,satmaktan ruhumu?"
dedi, elimdeki sadece oydu
niye sattın vücudunu?
daha mı kötü, dedi,satmaktan ruhumu?"
bir cem adrian değildir.
bu adamın şarkılarından aldığım hazzı ne yerli ne yabancı kimseden alamıyorum. sanatçı kimdir, kime denir diye sorarlarsa işte budur üstat.
bıkmadan, usanmadan dinledigim, her sarkisini ezbere bildigim mukemmel adamdir, sanatcidir.
kimine göre hareketleri yapmacık ,kimine göre soylu ve cool olan , bence şarkılarını yazarken benliğine çok yakın olan ve türkiye standartlarını geliştiren , efsane bir rock cı.
o yuvasız çalı kuşu bense kafeste kanarya diyerek kendine aşık ettiren efsane.
Hayatın açıklamasına konulacak önemli insan .
birilerinin çok sevdiği adam. şişşşt, birileri! çok özlettin lan.
birilerinin cok sevdigi adam. Birisi cok ozletmissin cocugu. Birisi kim la giyim markasi gibi bir kelime. Bu dile devrim yapmak lazim aga.
bu ülkenin şimdiye kadar duymadığı ve duyamayacağı şarkılara imza atmış adam.
sadece paramparça şarkısı bile yeter önünde ceketlerimizi iliklemeye.
sadece paramparça şarkısı bile yeter önünde ceketlerimizi iliklemeye.
Renkli ruyalar oteli.
Bu otel guzel adini sevdim
orda oyle yerlerime dokun
dokunmadigi kimsenin.
Bu otel guzel adini sevdim
orda oyle yerlerime dokun
dokunmadigi kimsenin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar