bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
whatsapp güvenlik sözleşmesinden sonra hızla üye kazanmış uygulama ama gizlilik koşulları nedir ne değildir bilmiyorum. güven sıkıntısı şuan her uygulama için geçerli bence.
tarikatların birçoğu telegrama geçti.
telegram dediğin seks yuvası amq.
telegram dediğin seks yuvası amq.
whatsapp'ı geçerler mi belli değil. ama desteklediğimi belirtmek isterim.
Burada da mı Moskofçuluk ya.
Ayıp be.
Ayıp be.
Son 72 saat içinde, 25 milyon yeni kullanıcı kazanmış mesajlaşma uygulaması.
aktif kullanıcı sayısı 500 milyona ulaşmıştır.
Son birkaç gün içinde katılan kişileriniz varsa, onları Telegram'ın hareketli çıkartma veya görüntülü mesaj gibi benzersiz özelliklerinden birini kullanarak karşılayabilirsiniz.
Telegram özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için https://t.me/TelegramTips adresine göz atın.
aktif kullanıcı sayısı 500 milyona ulaşmıştır.
Son birkaç gün içinde katılan kişileriniz varsa, onları Telegram'ın hareketli çıkartma veya görüntülü mesaj gibi benzersiz özelliklerinden birini kullanarak karşılayabilirsiniz.
Telegram özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için https://t.me/TelegramTips adresine göz atın.
bu uygulamadan da skandallar bekliyoruz bakalım kısmet.
gif paylaşmışlar
https://twitter.com/teleg.../1348266599216795648?s=21
https://twitter.com/teleg.../1348266599216795648?s=21
Facebook'a dadandılar Instagrama kaçtık, Instagramı keşfettiler Twittera geçtik,twitterı da işgal ettiler telegrama sığındık, zerre hazetmediğim akrabalar, ben engellemekten bıktım siz yırtık dondan fırlayan tenasül uzvu misali hellooo ben buraya da geldim deyip salak saçma mesajlar yazmaktan bıkmadınız, telegramı da bilmeyiverin oeeeh be diyorum, bi yürüyün gidin arkadaş.
WhatsApp dan farkı ne? Okul olarak tartışıyoruz.
@nickname ile sohbet imkanı sunuyor. Tamamen anonim kalınabiliyor. Gizli sohbet özelliği ile içeriklerin 3. Kişilere iletilmesi ve ekran görüntüsü alınmasına uygulama müsaade etmiyor.
toplu guruplar da telefon numarasının gözükmemesi artı. .
daha önce açıp sildiğim, şimdilerde tekrar yüklediğim uygulama. En iyi özelliklerinden biri telefon numaranı vermeden gruplara falan giriş yapabilmen. Bazen ara kısmında isim sallayıp alakasız kişilerin profillerini görebiliyorum. Gizlilik ayarları düzgün yapılmalı o yüzden.
signal telegrama göre daha güvenilir diyorlar.
elon musk abimiz signal indirin dedi indirdim valla.
Herkes başka bir uygulama indiriyor.
X kişisiyle telegramdan y kişisiyle signalden z kişisiyle bipten mi mesajlaşacağız?
Umarım smse dönülür de biraz da olsan teknolojiden kurtulmuş oluruz.
elon musk abimiz signal indirin dedi indirdim valla.
Herkes başka bir uygulama indiriyor.
X kişisiyle telegramdan y kişisiyle signalden z kişisiyle bipten mi mesajlaşacağız?
Umarım smse dönülür de biraz da olsan teknolojiden kurtulmuş oluruz.
indirme oranları ciddi yükselişe geçti
şu whatsapp olayından sonra
bir bakayım dedim kiminmiş bu uygulama
reklam mıdır veri midir neye gidiyor dedim
özetle : whatsapp için ufak araştırma yaptım
kimin bu whatsapp denen uygulama
https://www.youtube.com/watch?v=cWyIN2ocMAQ
şu whatsapp olayından sonra
bir bakayım dedim kiminmiş bu uygulama
reklam mıdır veri midir neye gidiyor dedim
özetle : whatsapp için ufak araştırma yaptım
kimin bu whatsapp denen uygulama
https://www.youtube.com/watch?v=cWyIN2ocMAQ
abd değil de rus mandasını sembolize eden haberleşme programıdır. uzak durunuz.
Ulan 9 ay önce rehberimde hasbihal edecek 1 tane adam yoktu. Kullanan da dostlar alışverişte görsün hesabı açmış bırakmış kenara. Son görüldü bildirimi 5 ay önce diyor. Abi ne oldu da böyle bir furya başladı anlamadım. Bugün bir girip bakayım dedim. Aman allahım! Falanca telegram kullanmaya başladı filanca telegram kullanmaya başladı türünden bitmek bilmeyen bildirimler. Ulan haberelere mi çıktı ne oldu böyle anlamadım. Enteresan bir hücum var telegrama. Öyle zannediyorum yakın zamanda whatsapp popülerliğine ulaşacak. Bizim millet sever böyle şeyleri. O kullanıyor ben de kullanayım akımı kullanıcı sayısını patlatır abi ben söyleyeyim. Umarım facebook seviyesine gelmez. Bütün maceraları bırakıp oraya kaçtık. Yaşlı amcalar farkeder de gelirse sıçtık.
indirme rekorları kıran uygulama.
şaşırmamak gerek, çünkü benim bile rehberimin yarısı whatsapp'ı bırakıp telegram'a geçti. ben açıkçası çok şaşırdım, her şey çok hızlı gelişti. olayların bu kadar hızlı gelişmesinin sebebi ise, araştırmaktan yoksun olan halkımız. bir şeyi faaliyete geçirmek için, illaha ki haberlerin bizlere bir şeyler söylemesini bekliyoruz. halbuki zaten bu olay önceden de yürürlükteydi. araştırmaktan yoksun olan halkımız, daha önceden araştırma gereği duysaydı, bu kadar ayaklanma çıkmayacağından emindim.
sonuç itibariyle;
telegram win!
şaşırmamak gerek, çünkü benim bile rehberimin yarısı whatsapp'ı bırakıp telegram'a geçti. ben açıkçası çok şaşırdım, her şey çok hızlı gelişti. olayların bu kadar hızlı gelişmesinin sebebi ise, araştırmaktan yoksun olan halkımız. bir şeyi faaliyete geçirmek için, illaha ki haberlerin bizlere bir şeyler söylemesini bekliyoruz. halbuki zaten bu olay önceden de yürürlükteydi. araştırmaktan yoksun olan halkımız, daha önceden araştırma gereği duysaydı, bu kadar ayaklanma çıkmayacağından emindim.
sonuç itibariyle;
telegram win!
Whatsapp zaten yaptığını yapmak için izin isteyince bir şey farkettiğini sanan sivri zekalıların akın ettiği uygulama. Böyle uygulamalar şirketler için piyasa araştırması satıyorlar zaten. Telefonlar da bunu yapıyor. Direk dinliyor yani telefonu da mı bırakıyoruz ? Milyarlarca insanın verisi bu sizin bireysel olarak bir öneminiz yok. En çok kullanılan kelimelerde milyarda 1’lik bir katkınız var. En çok tercih edilen renklerde de aynı şekilde. Kendinizi biraz abartmıyor musunuz ?
Rusya da yasaklanma olayı Rus istihbarattın ın bir hamlesi, şimdi açık kaynak kodlu diyen dallmalara da diyecek birşeyim yok. Zaten verdiği sınırsız (doysa paylaşımı,cloud hizmetleri vb.) hizmetlerin arkasında bir devlet gücünün olmadığını anlamak zor değil:)
Deli tarafından kuyuya atılan taşı çıkaramayan "akıllı"ların hücum ettiği uygulama.
Sizin kafanıza kerkineyim.
Sizin kafanıza kerkineyim.
gönderilen her mesajın ruslar tarafından kaydedilmesi de dahil olmak üzere pek çok güvenlik sorunu bulunduğunu, yıllar önce bir edward snowden röportajında okuduğumdan beri kullanmayı bıraktığım mesajlaşma programı. yine aynı röportajda kendisinin kullanıp tavsiye ettiği program ise (bkz: signal) .
Yıllar önce indirdiğimde adını bile bilen çok azdı. Sonra üç beş duyan geldi. Şimdi herkes bu uygulamaya saldırmış durumda. Ne meraklıyız her şeyi abartmaya.
Whatsapp'ta kalın bir şey olmaz.
Whatsapp'ta kalın bir şey olmaz.
Bir kaç ay önce indirdim yalnız listemde hiç tanıdık yoktu. Uygulamayı durdurup askıya almıştım. Şimdi tekrar bakacağım muhtemelen whatsapp gibi olacak yakın zamanda.
dün akşamdan beri rehberimden 38 kişinin indirip giriş yaptığı uygulama. buraların da tadı kaçmasa iyi.
Sildigim rus yapımı whatsapp.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar