bugün

entry'ler (2000)

futbol ile işi olmayan erkek

O güzel erkekler o güzel atlara binip gittiler diyecektim ki sözlüğün yarısı böyleymiş zaten... o zaman onlar da artık herkes gibi.

en iyi pizza yapan marka

Papa john's bence.

nick çalmak

Çalmam ama çalsaydım başka bi sözlükte gördüğüm "yanlış yoldayım ama yol çok güzel" nickini isterdim.*

sözlük yazarlarının ruh halleri

Bugün çok mutluyum.*
görsel

1999 doğumlu erkekler neden yakışıklı sorunsalı

99 doğumlulara erkek gözüyle bakamıyorum ben, çocuk bunlar lan çocuk.

burçlara göre tercih edilecek insanlar

Boğa erkeğinden insana bi hayır geldiği görülmüş şey değil cidden. katıldım ben.

sempatik bir nicke sahip olmak

Aslında zor bir şey. Merhaba falan yazıyolar sonra.*

içmedeyiz uludağ sözlük

Kaldırmaya üşenmişimdir hddhs.

içmedeyiz uludağ sözlük

Günaydın gelin çay ısmarlıyım.
görsel

güzel bir sözlük kızından günaydın mesajı almak

Bana da hiçbir kız günaydın demio. cinsiyetçi olmayalım arkadaşlar, bu kadar mühim bir şeyse bana da mesaj atmanızı rica ediyorum.

bendenuzakdurun

Çok genç birine benziyordu yazdıklarından be... allah rahmet eylesin...

ne kadardır sözlüktesin

2013. lanet gelsin e mi ilk taşı attığım ana...

içime boşal diyen sevgili

Artık "Anayım ben ana" çıkışını yapabilmek istiyordur. Her tartışmaya cuk oturur bu laf bak.

sözlükten biriyle buluşmak

eğlenceli oluyor. Başka bir sözlükten kızlarla iki üç defa zirve yapmışlığımız vardır, çok güzeldi valla.*

en son alınan iltifat

Geçen biri tatlı sıçan tipi var dedi. küfür de etmiş olabilir anlayamadım valla.

kezban diyen sözlük erkeği

Dediği şeyin erkek versiyonudur yani kamil oluyor sanırım. tartışma üslubu kişinin kalitesini belirler zira.

günaydın aşkolar

Öğlene kadar uyuyan sözlük kızları kervanına katılmışsın bugün piyemses kardeş. Günaydın yine de tabi.*

uludağ sözlük meriç entryleri ifşa platformu

Riçi iyi bi insandı ya niye meriç diyosunuz. Bi hamsterı vardı sanırım, yaşıyordur inşallah hâlâ. Kendisi r.i.p. tabi.

whatsapp vs telegram

Sesli konuşma alır. Selam ve ses tonu aşkı ile.

bir kızın en tatlı olduğu yaş

Ayça22 demek istemiş yazar sanırım.

28, evet.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.