bugün
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- falıma bakmak isteyen var mı14
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- erkek erkeğe açık oylaşmak10
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- iş flörtü4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- chp den akp'ye jet geçiş5
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- bir şeyler söyle3
- çita leopar jaguar farkı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadınlar neden aldatır17
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- devşirmelik makamı13
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
bu kentte, dün bir intihar saldırısı düzenlenmiş ve 30 kişi feci şekilde can vermiş, 50 kişi yaralanmıştır.
nufusunun tamamını türklerin oluşturduğu, tamamen türkçenin hakim olduğu, türk parasının kullanılabildiği, türk sarkıcıların kasetlerinin dinlendiği musul'a bağlı 450 bin civarında nufuslu bir ilçe.
şimdi nufus 170 bine kadar düşmüştür.
şimdi nufus 170 bine kadar düşmüştür.
işid terörüne karşı mücadele veren türkmen şehri. Allah yar ve yardımcı olsun.
şehirin kontrolü işid eline geçmiştir.
şahrin neredeyse yarısı şiidir ve inşallah katliamdan önce bişeyler yapılrı.
şahrin neredeyse yarısı şiidir ve inşallah katliamdan önce bişeyler yapılrı.
direnen şehir.
yine direnen şehir.
hep direnen şehir.
abd işgalinde de tek ciddi direniş burada olmuştu.
fakat dayanamazlar, ellerinde mühimmat yeterli değil..
yardıma muhtaçlar ama başbakan karadeniz turunda.
yine direnen şehir.
hep direnen şehir.
abd işgalinde de tek ciddi direniş burada olmuştu.
fakat dayanamazlar, ellerinde mühimmat yeterli değil..
yardıma muhtaçlar ama başbakan karadeniz turunda.
esma sız, sahipsiz, kimsesiz türkmen şehri.
Arapçı kahpe döllerinin vicdanının sustuğu şehir. Acıyı her zaman yaşayan şehir. türkmenin acı çektiği şehir. Yalnız bırakılan şehir. Dostunun olmadığı şehir.
Canımız feda türkmen uğruna...
Bitecek bu dertler Türkmenim...
Canımız feda türkmen uğruna...
Bitecek bu dertler Türkmenim...
kadinlar ve cocuklardan sonra erkeklerin de kacmaya basladiklari sehir.
arkanda kafani allah adiyla kesmek isteyen birileri var ve gidecek hicbir yerin yok.
arkanda kafani allah adiyla kesmek isteyen birileri var ve gidecek hicbir yerin yok.
Mezhepçi yavsaklarin hiç mi hiç umrunda olmayan Türkmen yuvası.
dün abd bugün ışid tarafından katledilen onlarca Türkmen...
Burası tarihin unutturmak istediği bir acı. Bu yaşanan olayın benzeri daha önce de oldu. Sonuç? Mezhep kardeşim mezhep. Sanki göğe baktığında gördüğün yaradan bir değil mi?!
Allah yardım etsin, onları peşmergenin bile eline bırakanların allah belasını versin!
dün abd bugün ışid tarafından katledilen onlarca Türkmen...
Burası tarihin unutturmak istediği bir acı. Bu yaşanan olayın benzeri daha önce de oldu. Sonuç? Mezhep kardeşim mezhep. Sanki göğe baktığında gördüğün yaradan bir değil mi?!
Allah yardım etsin, onları peşmergenin bile eline bırakanların allah belasını versin!
Yatak odasında tecavüze uğrayan karısının yardım çığlıklarına karşılık ''merak etme karıcığım tere yağından kıl çeker gibi halledeceğim'' diye bilecek mezhepci gavatların görmedikleri feryatları duymadıkları yer.
şehir düştü. göz göre göre, yetişin diye diye düştü.
elbet sende düşeceksin uzun adam!
elbet sende düşeceksin uzun adam!
stratejik gerizekalı davutoğlu yüzünden katliam yaşanan yer. ışid musul rehinelerini canlı kalkan olarak kullandığı için türkiye müdahele edemiyor. konsolosluğu boşaltmak için fazla oyalanan hükümet bu saatten sonra birşey yapamaz. yapmaya kalkarsa zamanında tırlarla desteklediği ışid ötmeye başlar. tek umudum ordaki sünni türkmenlere mezhepleri yüzünden dokunmamaları. şii olanlar kaçmıştır, kaçmayanlar için ne yazıkki hiçbir umut kalmamıştır. muhafazakar sünni olarak ordaki şii türkmenlere karşı hiç olmadığı kadar mahcubiyet hissediyorum.
sii turkmenler ve bazi sunni turkmenler kurt bolgelerine kacmislar. sehrin nufusu her yil azaliyor zaten. insallah birsey olmaz geride kalanlara.
"Bugün îtibâriyle IŞiD ve Musul-Kerkük çevresi hakkında yayın yasağı getirildi. Yâni IŞiD'in Tel Âfer'de yaptığı ve yapacağı katliâm hakkında yayın yapılamayacak. Bu durum, kız kardeşinin ırzına geçilen birinin, sesini çıkarmadan, gözlerini kapayıp, sırtını dönmesidir. işte bu hâle düşürüldün, Türkiye... Ne diyelim... Hepiniz şerefsizsiniz..."
ışid köpeklerinin bazı mevzilerden geri püskürtüldüğü türkmen şehridir. bizimkilerde iş yok kaldık çil yavrusu gibi dağılan ırak ordusuna.
http://dunya.milliyet.com...detay/1898801/default.htm
allahım lütfen bu sefer türkmenler kazansın, yüzyıl sonra ilk defa ufak bir zafer kazansınlar yüzleri gülsün.
http://dunya.milliyet.com...detay/1898801/default.htm
allahım lütfen bu sefer türkmenler kazansın, yüzyıl sonra ilk defa ufak bir zafer kazansınlar yüzleri gülsün.
rabia rabia diye ağlayan orospu çocuklarının umrunda olmayan, has be has türk şehridir.
Irak türkmenleri, acı çekerken türk dünyası rezil olmustur!
tamamen ışid kontrolüne geçmiştir. yapımda ve yayında emeği geçen herkesin allah belasını versin.
Yakın zamanda kürt işgaline uğrayacak kent. Ondan sonrada Türk katlederler bu teröristler.
insanlığın düştüğü yer.
Bugün kim ayn el arab'da vs insanlık aramasın, Telefar'de Türkmen balaları katledilirken düştü insanlık.
Bugün kim ayn el arab'da vs insanlık aramasın, Telefar'de Türkmen balaları katledilirken düştü insanlık.
bugün 17 türkmen daha işid tarafından idam edildi. toplamda sadece yüze yakın türkmen idam edildi.
kobani gibi ışid terörüne, zorbalığına direnen aynı coğrafyanın ırak sınırları içerisinde bulunan bir başka şehri.
Çoğunluk türkmen olduğu için kimsenin umrumda değil.
türkiye hükümeti tarafından özellikle haber yapılmasına izin verilmeyen eski türkmen şehri.
ışid suriye ve ırak genelinde şiddet uygulayan maşa bir terör örgütü. sadece kürtlere değil kendilerine biat eden etmeyen herkesi öldürüyorlar.
kendi üyelerine bile cinsel şiddet ve psikolojik şiddet uyguluyor. orman kanunlarını islam kanunu diye uygulamaya çalışıyor.
türbeleri ve alimlerin mezarlarını yıkıyor, hristiyan mezarlıklarını ve kiliseleri yakıyor.
ancak hükümetin yardakçısı olan medyamız ışid sanki sadece kürtlerle savaşıyormuş ve suriye ve ırak bölgesindeki diğer insanların hayatları normalmiş gibi haber yapıyorlar. ( bakınız: anadolu ajansının twitter hesabından herşey güllik gülistanlık temalı rakka bayram kutluyor tviti)
bizim ırkçı enikler de oh ışid ne ala ışid allah zeval vermesin diye destek nidaları atıyorlar.
ben ortada cnn türk binasını ya da trt binasını işgal edip türkmen köylerinden ve şehirlerinden haberler verin ya da tartışma programları düzenleyin diyen türk göremiyorum. ama sokağa çıkan kürtlere ve kobane dayanışma gruplarına polis destekli saldıranlar çok.
eylem ve miting yapmayı hainlik ya da marjinallik sayanlar oldukça bu hükümetin ekmeğine yağ sürülmeye devam edilir.
kobane için yapılan eylemler gerekçe gösterilerek polislere vur yetkisi bile verilmişken hiçbir ülkücü grup sokakları işgal edip telafer veya selahhattin'de yaşanan türk kıyımını durdurmak için destek istemez, isteyemez.
250bin türkmen kerkük'e sığınmışken sözlükte hala ''türkmenler kendilerini savunuyorlar'' şeklinde propaganda yapmaya çalışanlar var.
youtube'daki türkmenlerin yaşadıklarını anlatan en eski video bile temmuz tarihli. yani bizim medyanın temmuzdan bu yana türkmenlere ne olduğu ile ilgili bir haber yapmışlığı yok.
bunun bu şekilde kalması ve türk kamuoyunun ışid iyidir bizdendir ya ne güzel ypg'yi vuruyor, kürtleri öldürüyor algısı her türlü hükümetin işine gelir. çünkü kendisi tonlarca silah ve mühimmat yardımı yapmıştır ışid'e. kendi kirli oyunlarının türkler tarafından da deşifre edilmesini istemez.
ışid içindeki 700 türk uyruklu cihatçı terörist de bir kenarda dursun. ilerde başka kontragerilla çalışmalarında tıpkı daha önce ülkücülerin 90lı yıllarda kullanıldığı gibi kullanılmak üzere dondurulurlar. belki birkaçı hapse atılır ama sonra bir afla çıkar ortalığı ateşe vermek için silahlandırılırlar.
ışid suriye ve ırak genelinde şiddet uygulayan maşa bir terör örgütü. sadece kürtlere değil kendilerine biat eden etmeyen herkesi öldürüyorlar.
kendi üyelerine bile cinsel şiddet ve psikolojik şiddet uyguluyor. orman kanunlarını islam kanunu diye uygulamaya çalışıyor.
türbeleri ve alimlerin mezarlarını yıkıyor, hristiyan mezarlıklarını ve kiliseleri yakıyor.
ancak hükümetin yardakçısı olan medyamız ışid sanki sadece kürtlerle savaşıyormuş ve suriye ve ırak bölgesindeki diğer insanların hayatları normalmiş gibi haber yapıyorlar. ( bakınız: anadolu ajansının twitter hesabından herşey güllik gülistanlık temalı rakka bayram kutluyor tviti)
bizim ırkçı enikler de oh ışid ne ala ışid allah zeval vermesin diye destek nidaları atıyorlar.
ben ortada cnn türk binasını ya da trt binasını işgal edip türkmen köylerinden ve şehirlerinden haberler verin ya da tartışma programları düzenleyin diyen türk göremiyorum. ama sokağa çıkan kürtlere ve kobane dayanışma gruplarına polis destekli saldıranlar çok.
eylem ve miting yapmayı hainlik ya da marjinallik sayanlar oldukça bu hükümetin ekmeğine yağ sürülmeye devam edilir.
kobane için yapılan eylemler gerekçe gösterilerek polislere vur yetkisi bile verilmişken hiçbir ülkücü grup sokakları işgal edip telafer veya selahhattin'de yaşanan türk kıyımını durdurmak için destek istemez, isteyemez.
250bin türkmen kerkük'e sığınmışken sözlükte hala ''türkmenler kendilerini savunuyorlar'' şeklinde propaganda yapmaya çalışanlar var.
youtube'daki türkmenlerin yaşadıklarını anlatan en eski video bile temmuz tarihli. yani bizim medyanın temmuzdan bu yana türkmenlere ne olduğu ile ilgili bir haber yapmışlığı yok.
bunun bu şekilde kalması ve türk kamuoyunun ışid iyidir bizdendir ya ne güzel ypg'yi vuruyor, kürtleri öldürüyor algısı her türlü hükümetin işine gelir. çünkü kendisi tonlarca silah ve mühimmat yardımı yapmıştır ışid'e. kendi kirli oyunlarının türkler tarafından da deşifre edilmesini istemez.
ışid içindeki 700 türk uyruklu cihatçı terörist de bir kenarda dursun. ilerde başka kontragerilla çalışmalarında tıpkı daha önce ülkücülerin 90lı yıllarda kullanıldığı gibi kullanılmak üzere dondurulurlar. belki birkaçı hapse atılır ama sonra bir afla çıkar ortalığı ateşe vermek için silahlandırılırlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar