bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
dream theater'ın 2007 haziranında çıkaracağı yepyeni albümü.
1. in the presence of enemies pt.1
2. forsaken
3. constant motion
4. the dark eternal night
5. repentance
6. prophets of war
7. the ministry of lost souls
8. in the presence of enemies pt.2
1. in the presence of enemies pt.1
2. forsaken
3. constant motion
4. the dark eternal night
5. repentance
6. prophets of war
7. the ministry of lost souls
8. in the presence of enemies pt.2
az önce ismini bunaltida görmemle bünyeyi şaşırtan albüm. haziran diyorlar lan, bu ne hız? fake olmasından kıllanıyoruz tabii.
edit: bitti efendim download, ilk göze batan indirdigim zip dosyasında albümün son şarkısının olmaması ve şarkıların 10:29 dk ile 12:15 dk arasında olması.
(bkz: oha)
bir de bunaltıdan bir yorum aktarmak isterim :
"4 şarkıyı dinledim henüz Kevin babanın sesini bile duymadım için hafiftenacaba demeye başlamadım da değil."
edit: bitti efendim download, ilk göze batan indirdigim zip dosyasında albümün son şarkısının olmaması ve şarkıların 10:29 dk ile 12:15 dk arasında olması.
(bkz: oha)
bir de bunaltıdan bir yorum aktarmak isterim :
"4 şarkıyı dinledim henüz Kevin babanın sesini bile duymadım için hafiftenacaba demeye başlamadım da değil."
bunaltida bulunan versiyonun fake olduğu albüm. emule memule falan yalanmış. şu ana kadar dosya ismi " DT-systematic chaos-%100real!!!!!! " olan tüm ziplerin/rarların fake olduğu, yalan oldugu saptanmış efendim.
internetten, albümün perakende versiyonu cikmadan önce indirilen ve indirilecek versiyonlari -ister demo desin ister promo filan- fake olacak albümdür.*
albüm perakende satisa ciktiktan sonra ancak gercek albüm download edilebilir. popüler gruplarin albümleri cikmadan önce fake'leri piyasaya sürülür bir kac aklievvel relase group tarafindan. octavarium'da da aynisi olmustu.
isterseniz track'lerin sürelerini karsilastirin :
1. In The Presence of Enemies Pt.1 (9:00)
2. Forsaken (5:36)
3. Constant Motion (6:55)
4. The Dark Eternal Night (8:51)
5. Repentance (10:43)
6. Prophets Of War (6:01)
7. The Ministry of Lost Souls (14:57)
8. In The Presence of Enemies Pt.2 (16:38)
http://www.dreamtheater.n...amtheater.php#releaseinfo adresinden aldim.
albüm perakende satisa ciktiktan sonra ancak gercek albüm download edilebilir. popüler gruplarin albümleri cikmadan önce fake'leri piyasaya sürülür bir kac aklievvel relase group tarafindan. octavarium'da da aynisi olmustu.
isterseniz track'lerin sürelerini karsilastirin :
1. In The Presence of Enemies Pt.1 (9:00)
2. Forsaken (5:36)
3. Constant Motion (6:55)
4. The Dark Eternal Night (8:51)
5. Repentance (10:43)
6. Prophets Of War (6:01)
7. The Ministry of Lost Souls (14:57)
8. In The Presence of Enemies Pt.2 (16:38)
http://www.dreamtheater.n...amtheater.php#releaseinfo adresinden aldim.
sarkilarin sozsuz versiyonunu dinledigim album. ayrica portnoya gore en iyi dt albumuymus. bana gore;( (bkz: images and words) ve (bkz: awake)
ilk defa dream theater üyelerinin teknik gösterme çabasında olmadığını gördüğüm albümdür. ilk defa müzik yapmışlardır kanımca. diğer albumlerıne tabiki lafım yok. ama bu muhteşem bir albümdür.
son bir kac nispeten kotu sayilabilecek albumden sonra dream theater'in cikardigi gercek, babatorik bir albumdur.ozellikle in the presence of enemies pt 2 kanimca dream theater'in bugune kadar yaptigi en iyi 4-5 parcadan biridir.
train of thouhgt gibi güzel bir albümden sonra octavarium şaşkınlığını ortaya çıkaran dream theaterdan bir düzeltme çabası olarak görebileceğimiz bir albüm.
biraz daha değişik, biraz daha müzikal içerik adına teknik ~ müzikalite dengesinin kurulu olduğunu söylemek mümkün.
biraz daha değişik, biraz daha müzikal içerik adına teknik ~ müzikalite dengesinin kurulu olduğunu söylemek mümkün.
dinlemek için sabırsızlananlar olabilir diyerekten. işte constant motion (train of thought'u çağrıştırdığı doğru ama daha sağlam olduğu ilk dinleyişte bile hissediliyor)
https://www.youtube.com/watch?v=H67gWgDK0WQ
https://www.youtube.com/watch?v=H67gWgDK0WQ
evet metallica nın hiçbir zaman çalamayacağı kadar iyiler ama yine de kurtulamadılar bir türlü şu metallica etkisinden. ah ah !
1. In The Presence of Enemies Pt.1 (9:00)
2. Forsaken (5:36)
3. Constant Motion (6:55)
4. The Dark Eternal Night (8:51)
5. Repentance (10:43)
6. Prophets Of War (6:01)
7. The Ministry of Lost Souls (14:57)
8. In The Presence of Enemies Pt.2 (16:38)
şarkılarının bulunduğu dream theater albümü. grubun davulcusu olan mike portnoy'un favori albümüymüş.
2. Forsaken (5:36)
3. Constant Motion (6:55)
4. The Dark Eternal Night (8:51)
5. Repentance (10:43)
6. Prophets Of War (6:01)
7. The Ministry of Lost Souls (14:57)
8. In The Presence of Enemies Pt.2 (16:38)
şarkılarının bulunduğu dream theater albümü. grubun davulcusu olan mike portnoy'un favori albümüymüş.
octavarium'dan on kat daha fazla begendigim albüm. Sertlik - melodiklik kulvarinda Train of Thought'la Octavarium arasinda bir yerde.
The Ministry of Lost Souls'un introsu ve melodisi Aysegül Aldinc'in bir sarkisini andiriyor da hangisi cikaramadim.
Repentance da Mike Portnoy'un 4 albümdür devam ettirdigi, alkolizmden kurtulma hikayesini anlattigi konseptinin besinci parcasi. Yani bununla bes albüm oluyor, sanirim bu sondan bir önceki parcaymis bu konseptin.
bonus : http://www.roadrun.com/ar...s/DreamTheater/video.aspx
The Ministry of Lost Souls'un introsu ve melodisi Aysegül Aldinc'in bir sarkisini andiriyor da hangisi cikaramadim.
Repentance da Mike Portnoy'un 4 albümdür devam ettirdigi, alkolizmden kurtulma hikayesini anlattigi konseptinin besinci parcasi. Yani bununla bes albüm oluyor, sanirim bu sondan bir önceki parcaymis bu konseptin.
bonus : http://www.roadrun.com/ar...s/DreamTheater/video.aspx
diğer d.t albümlerinin yaninda bir hayli sönük kalan bir albüm olmu$. mike portnoy un da ''benim favori d.t albümüm bu.'' $ekilinde verdiği demecte sadik fanlara reklam amacli sarfedilmi$ bir cümle olabilir. e dostlar (bkz: dream theater) son iki albümü * * ile müzikal acidan fanlarini pek de tatminkar edemiyor kanimca. umarim d.t kendilerine ve özgecmi$lerine yaki$ir albümleriyle geri döner. ve dikkat ettiğim bir$ey oldu ki bu albümün kapak tasarimlarinda megadeth kokusu aldim, megadeth tarzini gördüm.
dream theater in 2007 yılında çıkarmış olduğu kendilerinin 9. albümü olan güzel bi yapıttır.
şarkılar:
In the presence of enemies pt.1
Forsaken
The dark eternal night
Repentance
Constant Motion
Prophets of war
The ministry of lost souls
In the presence of enemies pt.2
http://www.youtube.com/watch?v=wYDZ4VrNKik
şarkılar:
In the presence of enemies pt.1
Forsaken
The dark eternal night
Repentance
Constant Motion
Prophets of war
The ministry of lost souls
In the presence of enemies pt.2
http://www.youtube.com/watch?v=wYDZ4VrNKik
dream theather dan 3 yıl önce kullanmaya başladığım ıd yani kullanıcı adımdır sadece uludagda değil tabiki.
Dream Theater ile tanıştığım albümdür. Bütün şarkıları bağımlısı olunacak kadar güzeldir.
en sevilmeyen dream theater albümüdür.
in the presence of enemiesler ve the ministry of lost souls gibi şarkıları içermesine rağmen nasıl sevilmediği anlaşılamamaktadır.
in the presence of enemiesler ve the ministry of lost souls gibi şarkıları içermesine rağmen nasıl sevilmediği anlaşılamamaktadır.
in the presence of enemies pt 1 ve in the presence of enemies pt 2 ve the dark eternal night adlı üç hayvan şarkıyı içinde bulunduran albümdür.
bütün dream theater albümleri güzeldir. systematic chaos da güzeldir. ama sanırım diğerlerinden daha çok sevilememektedir. şahsen ben seviyorum hatta çok seviyorum.
bütün dream theater albümleri güzeldir. systematic chaos da güzeldir. ama sanırım diğerlerinden daha çok sevilememektedir. şahsen ben seviyorum hatta çok seviyorum.
adam gibi bir kulaklıkla dinlendiğinde beyin hücrelerini öldüren cross seslerine sahip albüm. mike portnoy biraz abartmış ama kesinlikle albüme bambaşka bir hava vermiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar