bugün
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- cevcet2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- her insanın bir cini olması5
- kemalist dünya24
- çok güzel ama manyak kadın7
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- anın görüntüsü20
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- mustafa kemal atatürk7
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- içinden canavar çıkan insan4
- true'nun çaylak olması16
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- hırt4
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- muşlettin amca4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
90ların başından kalma muhteşem bir kovboy oyunudur.mame emülatöründen gayet güzel bir şekilde oynanabilir.
en önemli adamı cormanodur.
en son geçilmesi gereken yer richard rose'un malikanesidir,bu esnada türk melodisine yakın müzikler gelir.
en önemli adamı cormanodur.
en son geçilmesi gereken yer richard rose'un malikanesidir,bu esnada türk melodisine yakın müzikler gelir.
ayni anda 4 kisinin oynayabilecegi guzel bir western oyunudur.
dört kahramandan oluşan(steve, billy, bob cormano) ve vahşi batıda geçen şahane bir atari oyunu. mame emülatörü ile indirilip oynanabilir.
oyundaki bölüm sonu son adamların listesi ve başlarına konulan ödül miktarı:
bölüm 1: simon greedwell(10.000$)
bölüm 2: hawkeye "hank" hatfield(20.000$)
bölüm 3: dark horse(30.000$)
bölüm 4: the smith bross(40.000$)
bölüm 5: el greco(50.000$)
bölüm 6: chief scalpem(60.000$)
bölüm 7: paco loco(70.000$)
bölüm 8: sir richard rose(100.000$)
ayrıca iki tane bonus stage de var oyunda ve toplam 50şer tane adamı vurmaya çalışıp para kazanabiliyorsunuz.
oyun başlangıçta kolay gelse de zorlaşır giderek. 2. ve 7. bölümler at üzerinde gidilir ki ayrıca zordur. ama oyunun en zor bölümü bana kalırsa kızılderili bölümü olan 6. bölümdür.(sadece burda ondan fazla jeton yediğimi bilirim)
oyundaki bölüm sonu son adamların listesi ve başlarına konulan ödül miktarı:
bölüm 1: simon greedwell(10.000$)
bölüm 2: hawkeye "hank" hatfield(20.000$)
bölüm 3: dark horse(30.000$)
bölüm 4: the smith bross(40.000$)
bölüm 5: el greco(50.000$)
bölüm 6: chief scalpem(60.000$)
bölüm 7: paco loco(70.000$)
bölüm 8: sir richard rose(100.000$)
ayrıca iki tane bonus stage de var oyunda ve toplam 50şer tane adamı vurmaya çalışıp para kazanabiliyorsunuz.
oyun başlangıçta kolay gelse de zorlaşır giderek. 2. ve 7. bölümler at üzerinde gidilir ki ayrıca zordur. ama oyunun en zor bölümü bana kalırsa kızılderili bölümü olan 6. bölümdür.(sadece burda ondan fazla jeton yediğimi bilirim)
(bkz: cadillacs and dinosaurs) ile beraber çocukluğumuzun en sevilen oyunu. Billy 'yi çok severdim o zamanlar abimle kavga ederdik o adam olabilmek için . Atari salonlarının hep en arka köşesinde dururdu çok alıcı olduğu için kalabalık yapmasın diye.
küçüklüğümün kovboy oyunudur denilebilir 4 kişi için eğlencelidir.
cormano adlı chuck norris'i andıran bir abinin de oynanabilir karakterler arasında olduğu oyun. bu arada bölüm sonu bossları çok kafa sikerdi.
(bkz: bu bölüm çok zor ver geçiyim sana)
bi de boğalı kovboylu oyun vardı lan onun adı neydi amk? hatta çizgi filmi de vardı?
bi de boğalı kovboylu oyun vardı lan onun adı neydi amk? hatta çizgi filmi de vardı?
bu , metal slug , captain america ,cadillac and dinosaurs , samurai shodown... yıl olmuş 2012 bak hala kurup oynayasım geliyor neden? çünkü güzel. çünkü eğlenceli. şu gün bile bu cins oyunların yeri doldurulamadı.
ruhu olan oyunlardandır efendim.
ruhu olan oyunlardandır efendim.
bob'u almak için birbirlerine düşen çocukların olduğu oyun. cormano siker atar lan neyin peşindesiniz. evet.
şuan bilgisayarda oynadığım efsanevi oyun. isteyene mail yoluyla kurulumunu yollayabilirim.
yalanına sokuyumcular için: http://imgim.com/2960incij1474182.png
yalanına sokuyumcular için: http://imgim.com/2960incij1474182.png
Hala bilgisayarımda emulatörünü yükleyip ara sıra oynadığım, doksanlı yılların en popüler arcade oyunudur.
Tam bir jeton tuzağıydı bu oyun. Bölüm sonu boss'ları öyle zordu ki oyunun tek jetonla bitirilme olasılığını Türkiyenin dünya kupasını alma olasılığından daha imkansız buluyorum.
Cormano iyiydi ateş ettiğinde geniş açılı atıyordu ki o herkesin reisi Cormano abisidir. Ateri salonlarında bir ömür çürüten biçarelere idol olmuş arkadaşlık etmiştir pançolu Meksikalı kovboy.
Cormano iyiydi ateş ettiğinde geniş açılı atıyordu ki o herkesin reisi Cormano abisidir. Ateri salonlarında bir ömür çürüten biçarelere idol olmuş arkadaşlık etmiştir pançolu Meksikalı kovboy.
Doksanli yillar gencligi iyi bilir bu oyunu. Atari salonlarinin en vazgecilmez oyunlari arasındadır.
çocukluğumun atari oyunu. okulu asıp fantasy land de bitirecem diye az kasmışlığım yoktur. ama en fazla 6 bölüm gelebildim yamulmuyorsam, zor oyundu.
4 kovboy ile at sırtlarında veya yayan olarak düşmanları indirmecedir, özellikle hasta ve evden çıkamayacak durumdaysanız mame indirilerek tadı çıkartılabilir.
hadi bi kıyak daha benden size:
mame emulatörü --> https://www.planetemu.net...ction=download&id=880
64-bit işletim sistemleri için --> https://www.planetemu.net...tion=download&id=1260
rom dosyası --> https://www.planetemu.net/rom/mame-roms/ssriders-1
4 kovboy ile at sırtlarında veya yayan olarak düşmanları indirmecedir, özellikle hasta ve evden çıkamayacak durumdaysanız mame indirilerek tadı çıkartılabilir.
hadi bi kıyak daha benden size:
mame emulatörü --> https://www.planetemu.net...ction=download&id=880
64-bit işletim sistemleri için --> https://www.planetemu.net...tion=download&id=1260
rom dosyası --> https://www.planetemu.net/rom/mame-roms/ssriders-1
90 ların en iyi atari oyunlarından biridir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar