bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- kulak arkasını keselemek2
- beyaz otomobil satın almak3
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- ona bir şey söyle16
- olduğundan genç göstermek9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
2011 yapımı animedir.
konusu:zaman-mekan kavramını işleyen ve bunu gerçekte yaşanmış bir olay üzerinden anlatan trajikomik anime.ayrıca john titor animenin çıkış noktasıdır.
başlarda biraz sıkıcı olsada ilerleyen bölümlerde izleyiciyi içine almayı başarıyor.
15 yaş üzerine tavsiye edilir.
--spoiler--
kurisu:(ağlamaklı ifade ile)okabe,mayuri ö-öldü.
okabe:(tepkisiz)saat kaç?
--spoiler--
konusu:zaman-mekan kavramını işleyen ve bunu gerçekte yaşanmış bir olay üzerinden anlatan trajikomik anime.ayrıca john titor animenin çıkış noktasıdır.
başlarda biraz sıkıcı olsada ilerleyen bölümlerde izleyiciyi içine almayı başarıyor.
15 yaş üzerine tavsiye edilir.
--spoiler--
kurisu:(ağlamaklı ifade ile)okabe,mayuri ö-öldü.
okabe:(tepkisiz)saat kaç?
--spoiler--
Biraz önce 3. bölümünü izlediğim anime. Bir fizik bölümü öğrencisi olarak, hayran kaldım konusuna. (CERN, Zamanda yolculuk, Mini karadelikler)
izledikçe daha da hoşuma giden anime. Adamın hayali bile benimle aynı ya. Nasıl bir tesadüftür bu ? ikimizde fizikçiyiz, ikimizde zamanda yolculuğu kullanarak dünya düzenini değiştirmek istiyoruz, ikimizde dünyayı gölgelerden yöneten bir örgütün varlığını düşünüyoruz. Sanki beni konu almış bir anime.
türkçe si taşlar kapısı olan, almanca ingilizce karışık bir ada sahip olan japon yapımı anime. son 5 bölümüne geldiğinizde ilk 5 bölümü unutmuş olursunuz izlerken. zaten ilk 7 - 8 bölümü anlayamamışsınızdır ilk izlediğinizde. ama merak etmeyin her şey son 5 bölümde çözülüyor. şimdiye kadar yaklaşık 1050 bölüm anime izledim ve izlediğim en iyi 24 bölüm steins gate indi.
Kesinlikle izlediğim en iyi animelerden biriydi. Bir animedeki en büyük olumsuz düşünme kriterim olan boş,beleş bölümlerin olması steins gate te yok. Bütün bölümler birbirini tamamlıyor. Gerek senaryo gerek karakterler baabında bütün beklentilerimi karşıladı. Uzun ara vermiş olduğum anime aşkımı yeniden canlandırdı.
izledikçe konusu içine alan bilim kurgu türü animelerden bir tanesi. death note'u bitirdikten sonra izlenebilir.
içerisinde default olarak saftirik, çocuksu sesli bir kadın karakter barındıran anime.
Kim ne derse desin gayet başarılı bir animedir. Kısa olması üzücü olsa da olayların gelişimi ve filmle bağlanması düşünüldüğünde her şey tam da olması gerektiği gibidir. Gereksiz bölümler yoktur, özellikle sonlara doğru ilk bölümlere göndermeler çok yaratıcıdır. Keza filmdeki göndermeler de öyledir... ilk bölümlerde "ne olur yaw, bu ne şimdi?" diyebilirsiniz ama sabredip devam ederseniz taşların nasıl da yerine oturduğunu görecek ve hayran kalacaksınız. Ayrıca eylenceli bir yapısı da var. Komedi diyemiycem ama birkaç sahnesi var ki beni koparmıştır resmen :D
Bilim kurgu sever birisiyseniz; zaman-mekan, cern falan derken ciddi ciddi içine çekecek anime sizi. Karakterlerin özellikleri bir yana "ee şimdi ne olacak lan" duygusu bölümleri peşpeşe sıralamanıza neden olabilir, uyarıyorum. Öyle ki bi yerden sonra zaman-mekan olayı ikinci planda kalıp olaylar daha duygusal boyutta geçiyor. Ki bu harika olmuş çünkü onca olayın bi amaca hizmet etmesi gerekiyordu bence.
Fakat anime 10 numara mı diye sorarsanız bence 9 derim, bana göre birkaç -ufak tefek- mantık hatası ve anlamlandıramadığım birkaç olay/dialog da olmasa 10 numara derim ama o kadar da olur demek lazım, sonuçta kültür farkı var arada, bana anlamsız gelen şey adamların kültüründe gayet normal bir şey olabilir.
Animeyi biraz daha derinden inceleyecek olursak asıl karakterimiz erkek olsa da etrafındaki kadın karakterlerin çokluğuna bakarsak animenin feminen bir yapıda olduğunu söyleyebiliriz sanırım. Çeşit çeşit kadın karakter görebilirsiniz, en çocuk ruhlusundan tutun da en savaşçısını, en akıllısını, en aklı bir karış havadasını, hatta en ruhsuzunu bile görebilirsiniz. Velhasıl anime kadın karakterler açısından cidden çok çok başarılı, ayı şeyleri erkek karakterler için söyleyemiycem ama Okabe yeter bize deyip konuyu kapatıyorum *
Bu arada eklemeden geçemiycem, soundtrackleri de gayet başarılıdır. Daha önce izlediğim ve hala arşivimde olan Death Note, Fullmetal Alchemist Brotherhood gibi animelerin sountrackleri gibi Steins Gate'nin soundtrackleri de çok iyidir. Hatta adamlar "steins;gate symphonic metarial" adı altında senfonik olarak bir albüm bile yapmışlar... Tavsiye edilir yani...
9/10
Bilim kurgu sever birisiyseniz; zaman-mekan, cern falan derken ciddi ciddi içine çekecek anime sizi. Karakterlerin özellikleri bir yana "ee şimdi ne olacak lan" duygusu bölümleri peşpeşe sıralamanıza neden olabilir, uyarıyorum. Öyle ki bi yerden sonra zaman-mekan olayı ikinci planda kalıp olaylar daha duygusal boyutta geçiyor. Ki bu harika olmuş çünkü onca olayın bi amaca hizmet etmesi gerekiyordu bence.
Fakat anime 10 numara mı diye sorarsanız bence 9 derim, bana göre birkaç -ufak tefek- mantık hatası ve anlamlandıramadığım birkaç olay/dialog da olmasa 10 numara derim ama o kadar da olur demek lazım, sonuçta kültür farkı var arada, bana anlamsız gelen şey adamların kültüründe gayet normal bir şey olabilir.
Animeyi biraz daha derinden inceleyecek olursak asıl karakterimiz erkek olsa da etrafındaki kadın karakterlerin çokluğuna bakarsak animenin feminen bir yapıda olduğunu söyleyebiliriz sanırım. Çeşit çeşit kadın karakter görebilirsiniz, en çocuk ruhlusundan tutun da en savaşçısını, en akıllısını, en aklı bir karış havadasını, hatta en ruhsuzunu bile görebilirsiniz. Velhasıl anime kadın karakterler açısından cidden çok çok başarılı, ayı şeyleri erkek karakterler için söyleyemiycem ama Okabe yeter bize deyip konuyu kapatıyorum *
Bu arada eklemeden geçemiycem, soundtrackleri de gayet başarılıdır. Daha önce izlediğim ve hala arşivimde olan Death Note, Fullmetal Alchemist Brotherhood gibi animelerin sountrackleri gibi Steins Gate'nin soundtrackleri de çok iyidir. Hatta adamlar "steins;gate symphonic metarial" adı altında senfonik olarak bir albüm bile yapmışlar... Tavsiye edilir yani...
9/10
Hououin Kyoumu da! Dakara otoko da! zaman ve mekan kavramını ele almış başarılı bir yapımdır.
Yarın izlemeye başlayacağım anime.
Gerçek bir olaydan esinlenilmiş olması insanı şaşırtıyor doğrusu. (bkz: John Titor)
Edit: Kurgusuna hayran kaldığımı belirteyim tekrardan.
Edit: Kurgusuna hayran kaldığımı belirteyim tekrardan.
Beyin mıncıklanması yaşamak isteyen her vatandaşın beynini afiyetle mıncıklayan bilim kurgu türü animedir. Spoiler yememeye özen gösterilmelidir. Sonunda vay mk bu böyle miymiş dersiniz. Gerçek olaylardan alıntılar da mevcuttur.
komedi, romantizm, trajedi ve bilim kurgu karışımı olan, imdb de tüm zamanların en iyi 100 anime serisinde 2.seçilen, iyi kurgulanmış zamanda yolculuk konulu animedir.
tadını hiç bir şeyde bulamadığım anime.
(bkz: tutturuu)
(bkz: tutturuu)
ilk 3-4 bölümü olayı, karakterleri anlayana kadar biraz zor geçecek anime... o kadar dayanırsanız sonrasında vazgeçilmez.
tu tu ru.
izlenilmesi gereken animelerden biri.
peygamber dediğimiz kişiler aslında zaman yolcularıysa ya da vahiy dediğimiz gelecekten gelen mesajlarsa?
izlenilmesi gereken animelerden biri.
peygamber dediğimiz kişiler aslında zaman yolcularıysa ya da vahiy dediğimiz gelecekten gelen mesajlarsa?
20 dakikalık bölümleri ve şirinliğiyle gönüllerde taht kurmuş anime harikası. Romantizm, bilim-kurgu, gerilim, dram, komedi, gizem.... herşeye sahip bu anime. Diğer animeler gibi erotik ögeleri fazla ön planda tutmamasıda ayrı bir şey zaten.
Yalan söylemiyecem gerçek olmadığını bilmesem ağlatırdı beni.
tutturuuu
-----spoiler-----
Mayushi öleceksen öl amk kızı okabe abiyi niye uğraştıyorsun? Senin yüzünden kurisu ablaya yavşayacak vakit bulamıyor adamcağız. Tamam tatlısı şirinsin eyvallahta adam derbeder oldu amk. Her neyse, güzel ve mutlu bir son bizi bekliyor sayın anime severler
-----spoiler-----
Yalan söylemiyecem gerçek olmadığını bilmesem ağlatırdı beni.
tutturuuu
-----spoiler-----
Mayushi öleceksen öl amk kızı okabe abiyi niye uğraştıyorsun? Senin yüzünden kurisu ablaya yavşayacak vakit bulamıyor adamcağız. Tamam tatlısı şirinsin eyvallahta adam derbeder oldu amk. Her neyse, güzel ve mutlu bir son bizi bekliyor sayın anime severler
-----spoiler-----
kısa sürdüğüne çok üzüldüğüm anime.
bitirmemin üzerinden üç hafta geçmesine rağmen hala boşlukta hissediyorum. evet, animeler arasında en iyisi değil ama izlediğim hiçbir anime benim duygularımı böyle duvardan duvara çarpmadı. sebebi ise daha önce sadece jack london'ın kitaplarında rastladığım bir özellik. ana karakterin duygularını bizzat yaşadım. sanki o zor seçimi okabe değil de ben yapacakmışım gibi. o derece sarsıldım. sonlara doğru kendimi ağlamamak için zor tuttum.
bu animenin 25. bölümde mutlu sonla biten esas finalinin yanısıra 23. bölümde biten hüzünlü bir alternatif finali de vardır. her ne kadar mutlu sonları sevsem de alternatif finali bana daha gerçekçi ve devam ettirilebilir geldi. esas finalin devam filmi (bkz: fuka ryouiki no deja vu), alternatif finalinin ise devam oyunu (bkz: steins gate 0) çıkmıştır.
eğer bu animeye başlamayı düşünüyorsanız hiç düşünmeden başlayın. ilk bir iki bölümü biraz sıkıcı gelebilir ve kafanızı karıştırabilir ama sonraki bölümlerde aniden kendinizi animenin içinde bulacaksınız. çizimleri ve müzikleri de çok iyi. izleyin, pişman olmazsınız.
bitirmemin üzerinden üç hafta geçmesine rağmen hala boşlukta hissediyorum. evet, animeler arasında en iyisi değil ama izlediğim hiçbir anime benim duygularımı böyle duvardan duvara çarpmadı. sebebi ise daha önce sadece jack london'ın kitaplarında rastladığım bir özellik. ana karakterin duygularını bizzat yaşadım. sanki o zor seçimi okabe değil de ben yapacakmışım gibi. o derece sarsıldım. sonlara doğru kendimi ağlamamak için zor tuttum.
bu animenin 25. bölümde mutlu sonla biten esas finalinin yanısıra 23. bölümde biten hüzünlü bir alternatif finali de vardır. her ne kadar mutlu sonları sevsem de alternatif finali bana daha gerçekçi ve devam ettirilebilir geldi. esas finalin devam filmi (bkz: fuka ryouiki no deja vu), alternatif finalinin ise devam oyunu (bkz: steins gate 0) çıkmıştır.
eğer bu animeye başlamayı düşünüyorsanız hiç düşünmeden başlayın. ilk bir iki bölümü biraz sıkıcı gelebilir ve kafanızı karıştırabilir ama sonraki bölümlerde aniden kendinizi animenin içinde bulacaksınız. çizimleri ve müzikleri de çok iyi. izleyin, pişman olmazsınız.
çok yaratıcı süper konusu olan sürükleyici anime. herkesin izlemesi gerekiyor kanımca. zaman yolculuğu, john titor, bilim kurgu bunlara biraz ilginiz varsa hayal gücünüze ve beyin fırtınası yapabilmenize çok katkısı olacaktır bu animenin. ayrıca steins'in son ein'ini başa getirince einstein's gate oluyor, böyle dandik bir ayrıntıyı da yazmadan geçemedim.
Sadece açılış müziği için bile izlenebilecek bir anime.Noragami'den sonra izlediğimde ilk bölümleri dolayısıyla ön yargılı yaklaşmıştım ama sabredip ilk 12 bölümü atlattıktan sonra devamı efsane ara vermeden bitirilmiştir.
lisede ilk bölümünü izleyip sonra devam ederim diye ara verip unuttuğum, izleyip bitirmenin 5 yıl sonrasına nasip olduğu zaman yolculuğu konulu bilim kurgu animesi. ilk bölümler sıkılıp bırakmayı düşünebilirsiniz belki çünkü anime geç açılıyor ama devam etmenizi öneririm çünkü bölümler ilerledikçe anime insanı içine çekip acaba bir sonraki bölümde ne olacak diye merak ettirtmeyi başarıyor.
Ana karakterimiz Okabe Rintarou (kendisine mad scientist hovovin kyouma denilmesini istiyor) 18 yaşında 2 arkadaşı ile birlikte apartman dairesinde bilimsel icatlar yapan ve vakit geçiren bir üniversite öğrencisidir. Bir gün yanında arkadaşı ile beraber zaman yolculuğu ile ilgili bir konferansı dinlemeye giderler. Hikaye burada başlıyor, daha fazlasını yazmıcam, gidin izleyin, pişman olmayacaksınız.
hikayede geçen ve geçmişte ortaya çıkarak internette zaman yolcusu olduğunu kişi için ise (bkz: john titor)
--spoiler--
Animenin başarılı bulduğum yönleri; ilk bölümler anlamsız gibi gelen olay ve detayları sonlara doğru birbirine başarılı şekilde bağlaması ve anlamlandırması, opening ve müzikler, ana karakter erkek olsa da kadın karakterler oldukça iyi tasarlanmış ve okabe ile beraber hikayeyi onlar taşıyor diyebiliriz, mayushii gibi tatlı bir karakter ve karakterlerin anlamsız ama ilginç gelen replikleri. (bkz: tutturu) (bkz: but he is a guy) (bkz: El Psy Congroo). Ama en iyisi de dram, aksiyon, komedi ve romantizmi bir arada işlemeyi başarabilmesi.
Anime daha uzun olabilirdi belki, Okabenin kahkahası ve bazı yerlerde verdiği aşırı tepkiler çok hoşuma gitmese de bu animeye rahatlıkla 10 üzerinden 9.3 veriyorum.
--spoiler--
opening: https://www.youtube.com/watch?v=SBQprWeOx8g
görsel
Ana karakterimiz Okabe Rintarou (kendisine mad scientist hovovin kyouma denilmesini istiyor) 18 yaşında 2 arkadaşı ile birlikte apartman dairesinde bilimsel icatlar yapan ve vakit geçiren bir üniversite öğrencisidir. Bir gün yanında arkadaşı ile beraber zaman yolculuğu ile ilgili bir konferansı dinlemeye giderler. Hikaye burada başlıyor, daha fazlasını yazmıcam, gidin izleyin, pişman olmayacaksınız.
hikayede geçen ve geçmişte ortaya çıkarak internette zaman yolcusu olduğunu kişi için ise (bkz: john titor)
--spoiler--
Animenin başarılı bulduğum yönleri; ilk bölümler anlamsız gibi gelen olay ve detayları sonlara doğru birbirine başarılı şekilde bağlaması ve anlamlandırması, opening ve müzikler, ana karakter erkek olsa da kadın karakterler oldukça iyi tasarlanmış ve okabe ile beraber hikayeyi onlar taşıyor diyebiliriz, mayushii gibi tatlı bir karakter ve karakterlerin anlamsız ama ilginç gelen replikleri. (bkz: tutturu) (bkz: but he is a guy) (bkz: El Psy Congroo). Ama en iyisi de dram, aksiyon, komedi ve romantizmi bir arada işlemeyi başarabilmesi.
Anime daha uzun olabilirdi belki, Okabenin kahkahası ve bazı yerlerde verdiği aşırı tepkiler çok hoşuma gitmese de bu animeye rahatlıkla 10 üzerinden 9.3 veriyorum.
--spoiler--
opening: https://www.youtube.com/watch?v=SBQprWeOx8g
görsel
Kurisu Makise için ölürdüm be. ama o öldü.
Kızıl saça düştüğüm bir anime.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar