bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
luis bunuelin ölmeden bir sene önce yazarak kendi hayatını anlattığı, yaşadığı dönem ve içinde bulunduğu çevre gereği okurken bir hayattan fazlasını öğrenebileceğiniz okunası kitap.
(bkz: imge kitabevi)
(bkz: imge kitabevi)
Kolpa'nın akıllara ziyan şarkısı. yok böyle gir gollll
Son sözü söylemekmi
sevdiğine git demekmi zordur
Bırak beni kendim giderim
ardımdan ağlamasanda olur
işe yararmı bilmem
elimde eskitilmiş bir gurur
gün gibi ortada
çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları
içimde kalanları gördün
söz verdim sana
çıktım hayatından yürüdüm
son bir kez gördüm
dibimi sonumu mutsuzluğumu
hangi birini yeneyim
dibimi sonumu mutsuzluğumu
olan oldu geri dönemem
bir rüzgar eserde ürperirsem
sebebi son nefesim
yenilgiyi hazmedip
gururuma hapsedip gidiyorum
yaralarım yarı acık
bendim zaten tek sanık biliyorum
asaletimden mi bilmem
yoksa korkumdan mı susuyorum
gün gibi ortada
çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları içimde kalanları gördün
söz verdim sana
çıktım hayatından yürüdüm
son bir kez gördüm
dibimi sonumu mutsuzluğumu
hangi birini yeneyim
dibimi sonumu mutsuzluğumu
olan oldu gerı dönemem
Biz rüzgar eserde üprerirsen
Sebebi son nefesim
nefessiz bırakan şarkı sözleri kolpaya aittir.
sevdiğine git demekmi zordur
Bırak beni kendim giderim
ardımdan ağlamasanda olur
işe yararmı bilmem
elimde eskitilmiş bir gurur
gün gibi ortada
çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları
içimde kalanları gördün
söz verdim sana
çıktım hayatından yürüdüm
son bir kez gördüm
dibimi sonumu mutsuzluğumu
hangi birini yeneyim
dibimi sonumu mutsuzluğumu
olan oldu geri dönemem
bir rüzgar eserde ürperirsem
sebebi son nefesim
yenilgiyi hazmedip
gururuma hapsedip gidiyorum
yaralarım yarı acık
bendim zaten tek sanık biliyorum
asaletimden mi bilmem
yoksa korkumdan mı susuyorum
gün gibi ortada
çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları içimde kalanları gördün
söz verdim sana
çıktım hayatından yürüdüm
son bir kez gördüm
dibimi sonumu mutsuzluğumu
hangi birini yeneyim
dibimi sonumu mutsuzluğumu
olan oldu gerı dönemem
Biz rüzgar eserde üprerirsen
Sebebi son nefesim
nefessiz bırakan şarkı sözleri kolpaya aittir.
ister istemez dile pelesenk olan o şarkılardan.
herkesin kendinden bir şeyler bulacağı da kesin.
herkesin kendinden bir şeyler bulacağı da kesin.
göz kaptırdığım renkten, kulak verdiğim sesten,
affet senden habersiz aldığım her nefesten
(bkz: necip fazıl kısakürek)
affet senden habersiz aldığım her nefesten
(bkz: necip fazıl kısakürek)
her cümlesi şahane, satır satır içe işleyen şarkı.
çok beğendim abi olmuş bu şarkı. kolpa'yı beğenmeyen biri olarak çok hoş buldum. aferin çocuklar.
işte bu şarkı da insanın özümsemesi gereken şarkılardan. şöyle ki: ilk önce bu şarkıyı yutabileceğiniz bir kağıda yazıyorsunuz. sonra onu suya ıslatıp, en az 2 günbekletiyorsunuz. gazete kağıdı olmasını tavsiye ederim ki kolay yutabilirsiniz. sonra o suyu içip, kağıdı da yutmanız lazım. işte sözleri özümsediniz. bünyenize yerleşti artık o şarkı. bir parçanız oldu. öyle bi şarkı bu. günde en az 354615 defa dinlenmesi gerek.
aşk acısı reçetesidir bu söylediklerim. aşk doktoru değil, aşk acısı doktoruyum. acınızı katmerlemek için buradayım. *
aşk acısı reçetesidir bu söylediklerim. aşk doktoru değil, aşk acısı doktoruyum. acınızı katmerlemek için buradayım. *
grup hakkındaki ismine paralel düşüncelerimi kaldırıp kenara koymama sebep olan kolpa şarkısı. hayatımın öyle bir anında öyle bir yerinden vurdu ki beni.
ama sen hep hataları içimde kalanları gördün...
ama sen hep hataları içimde kalanları gördün...
kolpa'nın bu şarkısı düşündürüyor. son sözü söylemek mi? sevdiğine git demek mi zordur? yarı açık yaralarla yenilgiyi hazmedip gurura hapsedip gitmek...tüm suçu üstlenip "bendim zaten tek sanık biliyorum" demek ve onun hayatından çıkıp yürümek...yüreğimde olup biteni bu şarkı özetlemiş.
vokal tarzını beğenmediğim ancak yine de ortalamanın üstünde bir şarkı. başka bir vokal söyleseydi on numara olabilirdi sanki.
nakarat kısmında yaptıkları kelime oyunuyla kendine çeken, sonra bırakmayan, tekrar, tekrar, tekrar dinlenilen, dinlendikçe kara bulutlarla kol kola olunan, girilen karanlık ruh halinden çıkılmasın diye elinden geleni yapan kolpa şarkısı.
hangi birini yeneyim
dibi mi? sonu mu? mutsuzluğu mu?
e) hiçbiri
hangi birini yeneyim
dibi mi? sonu mu? mutsuzluğu mu?
e) hiçbiri
baştan beğenmediğim, ancak birgün kendimi televizyondaki soliste eşlik ederken bulduğumda çoktan sözlerini ezberlediğimi farkettiğim, daha da kötüsü; bu mükemmel sözleri ezbere bildiğimin farkına varamayıp haftalarca mahrum kaldığım ancak klibi ile dikkatimi çektiğinde beni geri dönüşü olmayan yollara sokan kolpa şarkısı.
ayrıca o nasıl kliptir, o nasıl oyunculuktur, o ne deli bakışlardır, o nasıl çaresizlik, nasıl iç acıtan bir durumdur yaaa.
böyle saçma ismi olan bir gruptan beklenirmiydi böyle bir şarkı? müziğine değinmiyorum bile. girişinden itibaren hipnoz etkisi...
--spoiler--
son sözü söylemek mi, sevdiğine git demek mi zordur
bırak beni kendim gideyim, ardımdan ağlamasanda olur
işe yarar mı bilmem, elimde eskitilmiş bir gurur
gün gibi ortada çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları, içimde kalanları gördün
söz verdim sana çıktım hayatından, yürüdüm...
yenilgiyi hazmedip, gururuma hapsedip gidiyorum
yaralarım yarı açık, bendim zaten tek sanık biliyorum
asaletimden mi bilmem yoksa korkumdan mı, susuyorum
--spoiler--
ayrıca o nasıl kliptir, o nasıl oyunculuktur, o ne deli bakışlardır, o nasıl çaresizlik, nasıl iç acıtan bir durumdur yaaa.
böyle saçma ismi olan bir gruptan beklenirmiydi böyle bir şarkı? müziğine değinmiyorum bile. girişinden itibaren hipnoz etkisi...
--spoiler--
son sözü söylemek mi, sevdiğine git demek mi zordur
bırak beni kendim gideyim, ardımdan ağlamasanda olur
işe yarar mı bilmem, elimde eskitilmiş bir gurur
gün gibi ortada çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları, içimde kalanları gördün
söz verdim sana çıktım hayatından, yürüdüm...
yenilgiyi hazmedip, gururuma hapsedip gidiyorum
yaralarım yarı açık, bendim zaten tek sanık biliyorum
asaletimden mi bilmem yoksa korkumdan mı, susuyorum
--spoiler--
aslında sadece nakaratı güzel. nakarat için bile dinlenebilecek bir şarkı. her ne kadar kolpa'dan nefret etsem de.
son nefesimi sevdiklerimin gözlerinde acıya sebep olmadan herkesten uzakta verebilsem isterim..
kolpanın çok çok çok güzel bir şarkısı. bir rüzgar eserde ürperirsen, sebebi son nefesim.
insanın içini acıtan geç keşfettiğim şarkılardan biri.
Sözleri ve müziği ile dikkatleri üzerine toplayan şarkıdır.
Dinlerken damara bağlarsın.
Dinlerken damara bağlarsın.
klipte oynayan erkek oyuncu çok başarılıdır adını hatırlayamıyorum bulamadım da bu ne biçim entry.
şarkıyı etkili kılmada büyük rolü var o adını bulamadığı oyuncunun.
şarkıyı etkili kılmada büyük rolü var o adını bulamadığı oyuncunun.
kolpanın seslendirmiş olduğu emre aydın tarzın da iyi bir parça olmuş. ses rengi çok bariz bi şekilde emre aydın gibi geliyor.
çok çok fena bir şarkı. ismini ve söyleyenini bulana kadar da ömrümden ömür geçti. geçenlerde gündüz vakti müzik kanallarında gezinirken rastladım bu şarkıya. grubu tanımıyorum da. aksi gibi isim filan da yazmadılar. dün aynı kanalın başında bekledim. 1 saat olmadan yine çaldılar. tabi yine isim yazmadılar. sözlerini yazmıştım google sağolsun. ismini bulmak bile bu kadar zahmetliydi. ama değer bu şarkıya. bu şarkıya her şey değer. o kadar harika yani.
--spoiler--
hangi birini yeneyim
dibi mi sonu mu mutsuzluğu mu
--spoiler--
--spoiler--
hangi birini yeneyim
dibi mi sonu mu mutsuzluğu mu
--spoiler--
Geç farkettiğim Kolpa'nın muhteşem parçası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar