bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
yeşil portakal adlı bir marklete giren dönemin başbakanının ki rte olur kendisi, bir vatandaşı yumruklarken, ''ne kaçıyorsun israil dölü'' diye bağırdığı acılı ilçe.
Acıdır, adının anıldığı yerde yürekteki sızıdır. Yangındır, yetimdir soma.
acı olay üstü kapatılmak isteniyor...
1 yıl önce olan acı ve keder dolu olay. Türkiye'nin kaderi iş kazalarına en berbat örnektir. 2015 Türkiye'sinde hala iş kazaları ve işçi ölümleri olması bir sıkıntı olduğunu gösterir. Bu doğrultuda herkesin kendini sorgulaması lazım acaba bende bir gün bu kazalardan birine kurban gidermiyim diye, iş verenim 3 kuruş daha fazla kazancak diye benim hayatımla oynamasına izin vermeye devam etmelimiyim diye.. Sözüm onlara o kardeşlere O gün o kazada hayatını kaybeden bütün temiz yürekli insanlara Allah'tan rahmet diliyorum. Unutma unutturma.
madenden sağ kurtulduklarına pişman olacaklar yakında.
yüzde 40 ile akp nin birinci parti olduğu ilçe.
ulan ben size ne diyeyim.
ulan ben size ne diyeyim.
Seversin s+kerler s+kersin severler sözünün ispatıdır.
stockholm sendorumu yaşayan ibnelerin yaşadığı yerdir. karaktersiz yavşaklar.
helal olsun size soma halkı. Evlatlarınızın kanını yerde komadınız(!)
%40 ile akp'yi 1. parti yapmışlardır.
dafuq tepkisi verdiren ilçe.
akpnin %40la birinci olduğu ilçe.
ölenlerde oyunu büyük ihtimalle akpye veriyordu bilin istedim.
ölenlerde oyunu büyük ihtimalle akpye veriyordu bilin istedim.
celladına aşık olan topluluk...
stockholm sendromu örneğidir.
her seçim sonrası "oh iyi olmuş" minvalinde yazan çizen orospuçocuklarını gösteren ilçe.
biz biliyoruz ki bu orospuçocukları ölenlere üzüldüğünden, geri kalanlara acıdığından değil, hükümeti yıpratma amacı güderek isyan ediyorlar, tepki veriyorlar.
biz biliyoruz ki bu orospuçocukları ölenlere üzüldüğünden, geri kalanlara acıdığından değil, hükümeti yıpratma amacı güderek isyan ediyorlar, tepki veriyorlar.
görsel
asla iyi olmuş demem. lakin, tablo böyle olduktan sonra yaşananları çok da sorgulamalarına gerek yok. maalesef fıtratmış demek ki.
asla iyi olmuş demem. lakin, tablo böyle olduktan sonra yaşananları çok da sorgulamalarına gerek yok. maalesef fıtratmış demek ki.
soma faciadan sonra 3 gün sonra unutulan çoğu insanın prim için kullandığı yerdir.
bizzat chp hükümeti tarafından "bombalanan" şehrin chp'ye aşık olmasını garipsemeyenlerin kafayı taktığı yer.
Nasil olur da akp'ye bu kadar oy çıkar anlamıyorum. O ölen insanlar bu partinin çıkarları için sorumsuzca harcadığı bozuk paraydi.
Hadi onlar da akp'ye veriyordu, cahildiler diyelim. E senin evinin adami öldü, kapı komsun öldü, komsu mahallendeki adam öldü sirf bunlar biraz daha para kazansin diye.
Ne desem boş, ölüm bile yetmiyor bu mantığın degismesine.
Hadi onlar da akp'ye veriyordu, cahildiler diyelim. E senin evinin adami öldü, kapı komsun öldü, komsu mahallendeki adam öldü sirf bunlar biraz daha para kazansin diye.
Ne desem boş, ölüm bile yetmiyor bu mantığın degismesine.
ölenler için iyi olmuş değil allah rahmet eylesin diyeceğiz elbette. amma velakin artık yalnız ağlayacaklar. acılarını kendi içlerinde yaşayacaklar. çünkü onlara sunduğumuz her fırsatı tepmişlerdir. toplumlar hak ettiği şekilde yönetilir.
olanların ak parti'den kaynaklanmamasından ve olaydan sonra gerek ahmet davutoğlu, gerekse taner yıldız'ın 3 gün boyunca olay mahallinde bulunup, somalıların acılarını paylaşmalarından dolayı oyların açık ara ak parti'ye çıkması gayet tabiidir.
ölümden nekrofili zihinlerin hala anlamadığı şey ölen işçileri akp nin öldürmediği...
götünüzü yırtıp ortalarda "katil" diye bağırdınız soma halkı size sandıkta cevap verdi...
bizim solcularımızın en büyük sorunu. la oğlum insanlar öldüğünde bunu iktidara yüklemek.
öyle istiyorlarki ortalık karışsın insanlar ölsün bizde ayinlerimizi devam ettirelim.
anlamayacaksınız. anlamakta istemeyeceksiniz..
devam bebeğim. devam.
götünüzü yırtıp ortalarda "katil" diye bağırdınız soma halkı size sandıkta cevap verdi...
bizim solcularımızın en büyük sorunu. la oğlum insanlar öldüğünde bunu iktidara yüklemek.
öyle istiyorlarki ortalık karışsın insanlar ölsün bizde ayinlerimizi devam ettirelim.
anlamayacaksınız. anlamakta istemeyeceksiniz..
devam bebeğim. devam.
Kelimeler kifayetsiz kalıyor burda yaşayan halka. Şimdi bunca acı tabloya rağmen hala akp birinci sıradan oy topluyabiliyorsa " size müstahaktır" kelimesi çok acımazsıca kaçıyor. Belli ki korkuyorlar, ellerine geçen 3 kuruş paranında yok olup gitmesinden korkuyorlar. Oysa birlik olabilseler , tepkilerini koyabilseler , ah bir seslerini çıkarsalar daha çok kazanacaklarını görebilirlerdi. Bilgilendirmek , onlara bu durumu anlatan bir kitlenin varlığı çok büyük bir önem taşır. Varlıklarını hissetiren, yalnız değilsiniz ya da gerçekten güvende olduklarını hissettiren bir güvence yoksa sonuç aslında çokta normal.
Bunun dışında geçim derdini düşünmek eyvallah çok normalde be güzel insanlar siz canlarınızı kaybettiniz bunun hesabını , dersini alkışlayarak vermek gururunuzu vicdanınızı hiç mi ağrıtmadı!
Bunun dışında geçim derdini düşünmek eyvallah çok normalde be güzel insanlar siz canlarınızı kaybettiniz bunun hesabını , dersini alkışlayarak vermek gururunuzu vicdanınızı hiç mi ağrıtmadı!
Ülkenin şimdi ki, halini anca betimleyebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar