bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- karı hoplatmak3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- agresif süs köpeği3
- sedat pekmez12
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- z kuşağının metal dinlememesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- yazarlara gelen son mesaj4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- sofra adabı2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- küfreden kız iticiliği8
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
(bkz: melissa auf der maur)
1979 adlı şarkıları takdire şayan bir şarkı olan grup
90lı yillarin nirvana ve radiohead ile birlikte en basarili gruplarindan biridir. smashing pumpkins, 5. stüdyo albümleri "machina / the machines of god" ile geri dönmus bulunmaktadirlar.
zero adlı parçasıyla gönlümde yer etmiş gruptur.
(bkz: disarm)
rock n coke 2007 kapsamında ülkemize buyur edecek harika grup..
yeni albümü zeitgeist ise 07-07-07 de yayınlanacaktır..
yeni albümü zeitgeist ise 07-07-07 de yayınlanacaktır..
1991 yılında gish isimli albümleri ile dikkat çekmiş ve daha sonra virgin Records ile sözleşme imzalayıp ikinci albümleri Siamese Dream ile tüm dünyada tanınmış olan gruptur. rock'n coke'da 1 eylül günü ana sahnede çıkacaklardır.
(bkz: soothe) (bkz: stand_inside_your_love) gibi cok guzel sarkılara sahip olan grup.
aşık olunası insan.
james iha rock 'n coke kapsamında türkiye'ye gelecek midir?
disarm, stand inside your love, bullet with butterfly wings, zero, ava adore çalınırken gitarını tıngırdatacak mıdır?
asıl soru budur...
james iha rock 'n coke kapsamında türkiye'ye gelecek midir?
disarm, stand inside your love, bullet with butterfly wings, zero, ava adore çalınırken gitarını tıngırdatacak mıdır?
asıl soru budur...
2000 yılında dağılan ve altı sene aradan sonra yeniden bir araya gelerek sevenlerini mutlu eden harika grup. kendilerinden yine tadından yenmez albümler bekliyoruz..
(bkz: tear)
(bkz: tear)
türkiye'ye geleceklerine hala inanamadığım grup.
peki onlar gelecek de ben gidebilecek miyim? son zamanlarda bu kadar istediğim başka bir şey daha oldu mu?
peki onlar gelecek de ben gidebilecek miyim? son zamanlarda bu kadar istediğim başka bir şey daha oldu mu?
bazılarının grunge deyip burun kıvırdığı..
grunge smash'se..
pearl jam'se..
sonic youth'sa..
grungeım ben ulan!
kıvanç duyarım, grunge olmaktan da. *
billy corgan gibi bir adam daha var mı ki hem..
Stand inside Your Love gibi bir şarkı var mı yada..
asla asla değersiz bir şarkıları olmadı.
hepsi ayrı güzeldi, hepsinin karakteri vardı.
işin sırrı bu galiba.
"karakterli şarkılar yapmak"
VE EVET, smash geliyor sonunda.
rock n coke'la geliyor belki..
kim ister ki boş beleş özentilerin arasında izlemeyi..
yine de,
smash sevgisinin uğruna,
hiç önemli değil!
gidilmeli. gidilecek bir performans sergileyeceklerine eminim.
billy corgan'ı görmek, hiç birşey yapmasın, söylemesin, sadece orada dursun.
bu bile bazıları için yetecektir.
grunge smash'se..
pearl jam'se..
sonic youth'sa..
grungeım ben ulan!
kıvanç duyarım, grunge olmaktan da. *
billy corgan gibi bir adam daha var mı ki hem..
Stand inside Your Love gibi bir şarkı var mı yada..
asla asla değersiz bir şarkıları olmadı.
hepsi ayrı güzeldi, hepsinin karakteri vardı.
işin sırrı bu galiba.
"karakterli şarkılar yapmak"
VE EVET, smash geliyor sonunda.
rock n coke'la geliyor belki..
kim ister ki boş beleş özentilerin arasında izlemeyi..
yine de,
smash sevgisinin uğruna,
hiç önemli değil!
gidilmeli. gidilecek bir performans sergileyeceklerine eminim.
billy corgan'ı görmek, hiç birşey yapmasın, söylemesin, sadece orada dursun.
bu bile bazıları için yetecektir.
nefis klipleri olan grup.
dün akşam izlediğime hala inanamadığım grup. geldi billy, geldi jimmy ve diğerleri * stand inside your love'ı *, tonight tonight'ı, zero'yu, heavy metal machine'ı çaldılar! mükemmel bir performans sergilediler. death from above'u dinlerken orada olduğuma, sesi bu kadar net duyabildiğime inanamadım. sp çok iyiydi, gelin görün ki vasat olan seyircilerdi. hiç kimse bilmiyor eskileri, sadece tarantula dinleyip gelmişler. stand inside your love'ı kendi başıma söyleyen ben, billy "i don't wanna fight" diye başlayınca sapıtan grup karşısında dehşete düştüm. hani gündüz "pumpkins's ölüyoruuuuuuuum" diyen sesler nerede? sadece tarantula'da. olmaz böyle
zero ve bullet with butterfly wings ayrıca mükemmeldi. ama adore'u çalmadı, çalmadı işte.
ayrıca billy corgan üzerinde türkiye yazan bir tişört giydi, "bunu kapalıçarşı'dan aldım. 100 ytl. pahalı mı sizce? ayrıca bunu bana satan adam kilim isteyip istemediğimi sordu" dedi.şirin şey giderken herkese neredeyse tek tek selam verdi... ve en en önemlisi mükemmel gitar çaldı. *
zero ve bullet with butterfly wings ayrıca mükemmeldi. ama adore'u çalmadı, çalmadı işte.
ayrıca billy corgan üzerinde türkiye yazan bir tişört giydi, "bunu kapalıçarşı'dan aldım. 100 ytl. pahalı mı sizce? ayrıca bunu bana satan adam kilim isteyip istemediğimi sordu" dedi.şirin şey giderken herkese neredeyse tek tek selam verdi... ve en en önemlisi mükemmel gitar çaldı. *
2007 rock'n coke'unda chris cornell'den sonra en iyi performansı gösteren ancak seyircinin kabızlığı nedeniyle ancak bir avuç insana şarkı söyleyebilmiş olan bir zamanların en melankolik grunge grubu
bundan 3-4 yıl önce eski kliplerin içinde ava adore klibini görüp aman tanrım ne garip bi klip deyip dazlak bembeyaz gözlerinin etrafı kırmızı olan sesinin ne müthiş olduğunu düşündüğüm daha sonradan adının billy corgan olduğunu öğrendiğim ve bu adamların damar şarkıları nasıl acaba diyip hayatımı mahveden tearı dinleyip kendimi dünyanın merkezi gibi görüp bu grubu tek ben keşfettim dediğim gruptur
bi tezim vardır tear şarkısında ya sevişilir ya içilir ya da intihar edilir ama sonuncusunu deneme çalışmasına girip başarısız olup tezimin bi kısmını çürütmüşlüğüm vardır şarkıyı dinlerken içimesi iyidir.
bi tezim vardır tear şarkısında ya sevişilir ya içilir ya da intihar edilir ama sonuncusunu deneme çalışmasına girip başarısız olup tezimin bi kısmını çürütmüşlüğüm vardır şarkıyı dinlerken içimesi iyidir.
(bkz: The Beginning is the End is the Beginning) Adlı Watchmen soundtrackleri olan grup.
bilhassa kadın basçı tercih eden (etmiş) gruplardan biridir.
guitar hero'nun legends of rock versiyonunda bir parçası bulunan gruptur.
amerika'dan çıkmış az sayıda klas alternatif gruplardan birisidir.
ingiliz ekolünü kıskandıracak derecededir.
alın bakalım afiyetle;
http://www.youtube.com/wa...5jU&feature=endscreen
ingiliz ekolünü kıskandıracak derecededir.
alın bakalım afiyetle;
http://www.youtube.com/wa...5jU&feature=endscreen
bleed şarkısına scarlett johansson'ın slaytını koymuşlar ya. seyretmeyin, aşık olursunuz.
https://www.youtube.com/watch?v=-RXRHmIFB_c
çok tatlı lan!
https://www.youtube.com/watch?v=-RXRHmIFB_c
çok tatlı lan!
bağımlılık yapan şarkılarıyla bizi hiç yalnız bırakmamış olan gruptur.
dinlemek isteyenler için favorim;
http://www.youtube.com/watch?v=4aeETEoNfOg
dinlemek isteyenler için favorim;
http://www.youtube.com/watch?v=4aeETEoNfOg
tonight, tonight , 1979 , today , bullet with butterfly wings gibi enfes ve insanı farklı kafalara götüren şarkıları olan grup.
doğrusu yapılan eleştirilere:şarkıları duygusuz söylemeleri bir nebze katılmakla birlikte bu durum beni de biraz mutlu ediyor. çünkü bana göre eğer ki bu band çok insan tarafından bilinmiyorsa nedeni budur. eğer bir de sevdiceğiniz varsa hayaller dünyasındaki toz pembe bulutlarda uzanırken size çok güzel eşlik ediyor.
doğrusu yapılan eleştirilere:şarkıları duygusuz söylemeleri bir nebze katılmakla birlikte bu durum beni de biraz mutlu ediyor. çünkü bana göre eğer ki bu band çok insan tarafından bilinmiyorsa nedeni budur. eğer bir de sevdiceğiniz varsa hayaller dünyasındaki toz pembe bulutlarda uzanırken size çok güzel eşlik ediyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar