bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- bir şeyler söyle3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yazarların iyi olduğu konular9
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- birsin allahım2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- birader yazar olmak13
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kendi kendine gülmek2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- 27 haziran 20262
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
(bkz: melissa auf der maur)
1979 adlı şarkıları takdire şayan bir şarkı olan grup
90lı yillarin nirvana ve radiohead ile birlikte en basarili gruplarindan biridir. smashing pumpkins, 5. stüdyo albümleri "machina / the machines of god" ile geri dönmus bulunmaktadirlar.
zero adlı parçasıyla gönlümde yer etmiş gruptur.
(bkz: disarm)
rock n coke 2007 kapsamında ülkemize buyur edecek harika grup..
yeni albümü zeitgeist ise 07-07-07 de yayınlanacaktır..
yeni albümü zeitgeist ise 07-07-07 de yayınlanacaktır..
1991 yılında gish isimli albümleri ile dikkat çekmiş ve daha sonra virgin Records ile sözleşme imzalayıp ikinci albümleri Siamese Dream ile tüm dünyada tanınmış olan gruptur. rock'n coke'da 1 eylül günü ana sahnede çıkacaklardır.
(bkz: soothe) (bkz: stand_inside_your_love) gibi cok guzel sarkılara sahip olan grup.
aşık olunası insan.
james iha rock 'n coke kapsamında türkiye'ye gelecek midir?
disarm, stand inside your love, bullet with butterfly wings, zero, ava adore çalınırken gitarını tıngırdatacak mıdır?
asıl soru budur...
james iha rock 'n coke kapsamında türkiye'ye gelecek midir?
disarm, stand inside your love, bullet with butterfly wings, zero, ava adore çalınırken gitarını tıngırdatacak mıdır?
asıl soru budur...
2000 yılında dağılan ve altı sene aradan sonra yeniden bir araya gelerek sevenlerini mutlu eden harika grup. kendilerinden yine tadından yenmez albümler bekliyoruz..
(bkz: tear)
(bkz: tear)
türkiye'ye geleceklerine hala inanamadığım grup.
peki onlar gelecek de ben gidebilecek miyim? son zamanlarda bu kadar istediğim başka bir şey daha oldu mu?
peki onlar gelecek de ben gidebilecek miyim? son zamanlarda bu kadar istediğim başka bir şey daha oldu mu?
bazılarının grunge deyip burun kıvırdığı..
grunge smash'se..
pearl jam'se..
sonic youth'sa..
grungeım ben ulan!
kıvanç duyarım, grunge olmaktan da. *
billy corgan gibi bir adam daha var mı ki hem..
Stand inside Your Love gibi bir şarkı var mı yada..
asla asla değersiz bir şarkıları olmadı.
hepsi ayrı güzeldi, hepsinin karakteri vardı.
işin sırrı bu galiba.
"karakterli şarkılar yapmak"
VE EVET, smash geliyor sonunda.
rock n coke'la geliyor belki..
kim ister ki boş beleş özentilerin arasında izlemeyi..
yine de,
smash sevgisinin uğruna,
hiç önemli değil!
gidilmeli. gidilecek bir performans sergileyeceklerine eminim.
billy corgan'ı görmek, hiç birşey yapmasın, söylemesin, sadece orada dursun.
bu bile bazıları için yetecektir.
grunge smash'se..
pearl jam'se..
sonic youth'sa..
grungeım ben ulan!
kıvanç duyarım, grunge olmaktan da. *
billy corgan gibi bir adam daha var mı ki hem..
Stand inside Your Love gibi bir şarkı var mı yada..
asla asla değersiz bir şarkıları olmadı.
hepsi ayrı güzeldi, hepsinin karakteri vardı.
işin sırrı bu galiba.
"karakterli şarkılar yapmak"
VE EVET, smash geliyor sonunda.
rock n coke'la geliyor belki..
kim ister ki boş beleş özentilerin arasında izlemeyi..
yine de,
smash sevgisinin uğruna,
hiç önemli değil!
gidilmeli. gidilecek bir performans sergileyeceklerine eminim.
billy corgan'ı görmek, hiç birşey yapmasın, söylemesin, sadece orada dursun.
bu bile bazıları için yetecektir.
nefis klipleri olan grup.
dün akşam izlediğime hala inanamadığım grup. geldi billy, geldi jimmy ve diğerleri * stand inside your love'ı *, tonight tonight'ı, zero'yu, heavy metal machine'ı çaldılar! mükemmel bir performans sergilediler. death from above'u dinlerken orada olduğuma, sesi bu kadar net duyabildiğime inanamadım. sp çok iyiydi, gelin görün ki vasat olan seyircilerdi. hiç kimse bilmiyor eskileri, sadece tarantula dinleyip gelmişler. stand inside your love'ı kendi başıma söyleyen ben, billy "i don't wanna fight" diye başlayınca sapıtan grup karşısında dehşete düştüm. hani gündüz "pumpkins's ölüyoruuuuuuuum" diyen sesler nerede? sadece tarantula'da. olmaz böyle
zero ve bullet with butterfly wings ayrıca mükemmeldi. ama adore'u çalmadı, çalmadı işte.
ayrıca billy corgan üzerinde türkiye yazan bir tişört giydi, "bunu kapalıçarşı'dan aldım. 100 ytl. pahalı mı sizce? ayrıca bunu bana satan adam kilim isteyip istemediğimi sordu" dedi.şirin şey giderken herkese neredeyse tek tek selam verdi... ve en en önemlisi mükemmel gitar çaldı. *
zero ve bullet with butterfly wings ayrıca mükemmeldi. ama adore'u çalmadı, çalmadı işte.
ayrıca billy corgan üzerinde türkiye yazan bir tişört giydi, "bunu kapalıçarşı'dan aldım. 100 ytl. pahalı mı sizce? ayrıca bunu bana satan adam kilim isteyip istemediğimi sordu" dedi.şirin şey giderken herkese neredeyse tek tek selam verdi... ve en en önemlisi mükemmel gitar çaldı. *
2007 rock'n coke'unda chris cornell'den sonra en iyi performansı gösteren ancak seyircinin kabızlığı nedeniyle ancak bir avuç insana şarkı söyleyebilmiş olan bir zamanların en melankolik grunge grubu
bundan 3-4 yıl önce eski kliplerin içinde ava adore klibini görüp aman tanrım ne garip bi klip deyip dazlak bembeyaz gözlerinin etrafı kırmızı olan sesinin ne müthiş olduğunu düşündüğüm daha sonradan adının billy corgan olduğunu öğrendiğim ve bu adamların damar şarkıları nasıl acaba diyip hayatımı mahveden tearı dinleyip kendimi dünyanın merkezi gibi görüp bu grubu tek ben keşfettim dediğim gruptur
bi tezim vardır tear şarkısında ya sevişilir ya içilir ya da intihar edilir ama sonuncusunu deneme çalışmasına girip başarısız olup tezimin bi kısmını çürütmüşlüğüm vardır şarkıyı dinlerken içimesi iyidir.
bi tezim vardır tear şarkısında ya sevişilir ya içilir ya da intihar edilir ama sonuncusunu deneme çalışmasına girip başarısız olup tezimin bi kısmını çürütmüşlüğüm vardır şarkıyı dinlerken içimesi iyidir.
(bkz: The Beginning is the End is the Beginning) Adlı Watchmen soundtrackleri olan grup.
bilhassa kadın basçı tercih eden (etmiş) gruplardan biridir.
guitar hero'nun legends of rock versiyonunda bir parçası bulunan gruptur.
amerika'dan çıkmış az sayıda klas alternatif gruplardan birisidir.
ingiliz ekolünü kıskandıracak derecededir.
alın bakalım afiyetle;
http://www.youtube.com/wa...5jU&feature=endscreen
ingiliz ekolünü kıskandıracak derecededir.
alın bakalım afiyetle;
http://www.youtube.com/wa...5jU&feature=endscreen
bleed şarkısına scarlett johansson'ın slaytını koymuşlar ya. seyretmeyin, aşık olursunuz.
https://www.youtube.com/watch?v=-RXRHmIFB_c
çok tatlı lan!
https://www.youtube.com/watch?v=-RXRHmIFB_c
çok tatlı lan!
bağımlılık yapan şarkılarıyla bizi hiç yalnız bırakmamış olan gruptur.
dinlemek isteyenler için favorim;
http://www.youtube.com/watch?v=4aeETEoNfOg
dinlemek isteyenler için favorim;
http://www.youtube.com/watch?v=4aeETEoNfOg
tonight, tonight , 1979 , today , bullet with butterfly wings gibi enfes ve insanı farklı kafalara götüren şarkıları olan grup.
doğrusu yapılan eleştirilere:şarkıları duygusuz söylemeleri bir nebze katılmakla birlikte bu durum beni de biraz mutlu ediyor. çünkü bana göre eğer ki bu band çok insan tarafından bilinmiyorsa nedeni budur. eğer bir de sevdiceğiniz varsa hayaller dünyasındaki toz pembe bulutlarda uzanırken size çok güzel eşlik ediyor.
doğrusu yapılan eleştirilere:şarkıları duygusuz söylemeleri bir nebze katılmakla birlikte bu durum beni de biraz mutlu ediyor. çünkü bana göre eğer ki bu band çok insan tarafından bilinmiyorsa nedeni budur. eğer bir de sevdiceğiniz varsa hayaller dünyasındaki toz pembe bulutlarda uzanırken size çok güzel eşlik ediyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar