bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- erkekler neden erken ölür5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- meksikalı batman2
- anın görüntüsü22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- şafak çak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
hard rock yapan gruplara ilk sırada örnek gösterilecek bir gruptur. abd nin asi çocukları olarak bilinirler. sevdiğim bazı şarkıları :
(bkz: breakin down)
(bkz: deliverin the goods)
(bkz: ghost)
(bkz: see you around)
(bkz: youth gone wild)
(bkz: breakin down)
(bkz: deliverin the goods)
(bkz: ghost)
(bkz: see you around)
(bkz: youth gone wild)
bon jovi nin bir araya getirdiği gençler. 18 yaşla alakalı fln şarkılar yaparlar ergen bunalımlarını anlatırlardı sebastian bach ayrıldı grup bitti bach ta bitti.
edit: skik row demeyi çok severim.
edit: skik row demeyi çok severim.
sebastian bach'tan sonra herşeyin değiştiği grup. nerde o wasted time, i remember you, in a darkened room'un tadı. eski albümleri tekrar tekrar dinlenesi enfes bir gruptur.
kanımca scorpions ile beraber en iyi hard rock grubu. en iyi hitleri için;
(bkz: 18 and life)
(bkz: youth gone wild)
(bkz: i remember you)
(bkz: in a darkened room)
(bkz: wasted time)
(bkz: 18 and life)
(bkz: youth gone wild)
(bkz: i remember you)
(bkz: in a darkened room)
(bkz: wasted time)
Vikipedi de John Bon Jovi tarafından desteklenmesi dışında hiç bir bilgi verilmeyerek hakaret edilmiş muhteşem grup.
wasted time, 18 and life, i remember you, in a darkened room başta olmak üzere birçok şarkısı ölmeden önce dinlenilmelidir.
18 and life şarkısının klibi, kesin izlenmesi gerekir.
(bkz: i remember you)
sebastian beach' in kadınsal güzelliğini görüp grubu daha dinlemeden bile çok sevebilirsiniz. amma velakin yaşlandıkça çok bozdu çirkin oldu çöktü nerde eski sebastian.
fazla feminen duran sert abilerdir ,breakin down,youth gone wild,18andlife gibi harika şarkılara sahiptirler.
Canlı performanslarını diyince müzik 2000e girerken öldü dedirtir tüm eskiler gibi.
Canlı performanslarını diyince müzik 2000e girerken öldü dedirtir tüm eskiler gibi.
an itibari ile i remember you şarkısı ile kendinden geçilendir.
ne yapılır bilinmez hale "kafana esen ne" ile cevap verip adamı tokatlayan müzik grubudur. (bkz: monkey business)
sebastian bach ayrıldığından beri eski günlerini mumla aratmaya devam ediyor.
sebastian bach'ın gidişinden sonra bitişlerini albümdeki bir parçayla ortaya koymuştur vakti zamanında. Şöyleki ;
Orjinali ;
http://youtu.be/jO4Bb1xQHXw
Burada da abimizin gidişinden sonra yaptıkları revize hali ;
http://youtu.be/7iSYgFIbrME
Vakti zamanında baya güldürmüşlerdir bu hareketle.
Tanıma gelirsek ise mevzubahis vokalli halleri gerçekten "taş" olup, rock dinleyenlerle mutlaka yolu kesişmesi gereken gruptur. Gayet Şahsi yorumumlada babalar gibi "glam" yapmaktaydılar "hard rock" çatısı Altında.
Orjinali ;
http://youtu.be/jO4Bb1xQHXw
Burada da abimizin gidişinden sonra yaptıkları revize hali ;
http://youtu.be/7iSYgFIbrME
Vakti zamanında baya güldürmüşlerdir bu hareketle.
Tanıma gelirsek ise mevzubahis vokalli halleri gerçekten "taş" olup, rock dinleyenlerle mutlaka yolu kesişmesi gereken gruptur. Gayet Şahsi yorumumlada babalar gibi "glam" yapmaktaydılar "hard rock" çatısı Altında.
shut baby i love you şarkısıyla ağzına ağzına vurduğu halde sevgi belirten müthiş bir şarkıları vardır rock müziğin yapısına uygun da bir isim vermişler gerçekten.
18 yaşında 18 & life paeçalarını dinlemek vardı dediğim grup.
muhteşem bir vokalin olduğu grup. ayrıca şuraya bir kaç parçasını bırakayım (bkz: 18 and life) (bkz: i remember you) (bkz: monkey business)
gruptan ziyade crack oyun servisi olanı bilinir.
Bir zamanlar ciğerimizi bıraktığımız glam grubuydu.
In a darkened room en sevdiğim parçasıdır. Yad edelim.
https://youtu.be/Z1hgAz6NG44
In a darkened room en sevdiğim parçasıdır. Yad edelim.
https://youtu.be/Z1hgAz6NG44
grup olarak olmasa da, sebastian bach' ı ssk' da gölge bar' da dip-dibe izleme fırsatı yakalayabildiğim için kendimi şanslı hissediyorum.
2004 soguk bir aralık aksamı, elde biralarla sakarya caddesinde konser saatini beklerken gençlik umutlarımız..
2004 soguk bir aralık aksamı, elde biralarla sakarya caddesinde konser saatini beklerken gençlik umutlarımız..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar