bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- kemalist dünya7
- nemden nefes alamamak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- allah5
- galatasaray lobisi5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nilsu berfin aktaş2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- arda güler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
sağolsun bütün eski ve yeni şarkıcıları hatırlatan yazar. eksik olmasın. *
serseri gibi bir şey.
Entry ile hakareti karıştıran yazar. Nick altıma yazdığı o çirkin cümleyi kendisine iade ettigim yazar. Bu kadar yalan ve sahte bir ortamda her konuştuğu doğru olan; yan yan yana geldigimde adamlığını, agabeyligini, insanlığını gördüğüm insana olan saygımı yalakalik olarak adlandırmış yazar. Sinemam1986: yaşama 3-0 mağlup başlayan yazarcik. Anladın sen onu.
çok uzun olmasa da güzel zaman geçirdiğim ve içtenliğiyle( poster seçimi de dahil) kendini sevdiren yazar.
bir manzara olarak banyoya çok yakışacak olan posteriyle durakta pek bir sevimli gözüküyordu.
artık zirveler mi düzenleriz, partiler mi veririz bilmem ama ''ortağuum'' demek için sebepler yaratacağım kesin.
kordonda insan istilası vardı, bir dahakine artık.. rezerve olmalı!. (dürtüklemeler)
türkçe müzik için mekan kapatırız ya sorun değil. zaten nereye gitsek mekan kapatmadık mı ama şekerim??
bir manzara olarak banyoya çok yakışacak olan posteriyle durakta pek bir sevimli gözüküyordu.
artık zirveler mi düzenleriz, partiler mi veririz bilmem ama ''ortağuum'' demek için sebepler yaratacağım kesin.
kordonda insan istilası vardı, bir dahakine artık.. rezerve olmalı!. (dürtüklemeler)
türkçe müzik için mekan kapatırız ya sorun değil. zaten nereye gitsek mekan kapatmadık mı ama şekerim??
5. yıl zirvesi sonrası aynı evde sabahlayıp muhabbetin dibine vurulan yazar(mış). lakin ben hatırlamıyorum. o kadar mı kötüydüm lan o gece?
5. yıl zirvesi sonrası aynı evde sabahlayıp muhabbetin dibine vurulan yazar(mış). lakin ben hatırlamıyorum. çünkü yoktum.
5. yıl zirvesi sonrası aynı evde sabahlayıp muhabbetin dibine vurulan yazar(mış). lakin ben hatırlamıyorum.bana ne içirdiniz lan?
5. yıl zirvesin de aynı evde sabahlayıp muhabetin dibine vurulan yazar (ım). lakin ben de sizi hatırlamıyorum. *
(koministimam/#15003523) nolu entrysi ile kendi kendime sorduğum; "acaba ben mi yanlış yapıyorum?" sorusunun yerini, "olum ne yanlışı lan sen yanlış yapar mısın toşşaaanı yediğim." düşüncesine bıraktıran yazardır.
sağolsun varolsun ne diyim lan, hiç de tarzım değildir birilerini nickaltıma güzel bişe yazdı diye pohpohlamak ama bu sefer olay farklı.
sağolsun varolsun ne diyim lan, hiç de tarzım değildir birilerini nickaltıma güzel bişe yazdı diye pohpohlamak ama bu sefer olay farklı.
bugün 26 yaşına basan kadim dost.
(#15281428) aynı zamanda inci okuru yazarımız. tebrik ettim kendisini.
ilk başta anlaşamayacağımızı düşündüğüm ve sonradan bu tezimin çürümesine sebep olan yazar arkadaşımız. *
ikinci görüşüm oldu ama hala pek fazla anlayamadığım abim.
1986 doğumlu yazardır.
şimdiden rumuzunu sevdiğim yazardır, onun haricinde okumadığım/ tanışmadığımdır
sinema sevdalısı olsa gerek...
sinema sevdalısı olsa gerek...
resmi olarak bugün doğum günüm ama kutlanması için 09 06 2012 yi seçtim .
(bkz: 9 haziran 2012 gavur izmir zirvesi)
bugün doğum günüm ama ertelemiş bulunmaktayım. neden mi çünkü moonlight sonata yüzüden yahu adam zirveye gelsin diye tarih i 06 06 2012 gavur izmir zirvesini 3 gün sonraya çektim ama yine bazı önlenemeyen engeller yüzenden gelemeyecekmiş sağlık olsun .
doğum günüm de şu şarkıyı mekanda çaldıran lan olur mu? olsun lan ne olucak .
radiohead - idioteque
http://fizy.com/#s/14ys15
(bkz: 9 haziran 2012 gavur izmir zirvesi)
bugün doğum günüm ama ertelemiş bulunmaktayım. neden mi çünkü moonlight sonata yüzüden yahu adam zirveye gelsin diye tarih i 06 06 2012 gavur izmir zirvesini 3 gün sonraya çektim ama yine bazı önlenemeyen engeller yüzenden gelemeyecekmiş sağlık olsun .
doğum günüm de şu şarkıyı mekanda çaldıran lan olur mu? olsun lan ne olucak .
radiohead - idioteque
http://fizy.com/#s/14ys15
doğumgünü çocuğu olan yazar.
doğum günüymüş. kutlu olsun.
kendisini tanımıyorum ama kutlamak istedim. nice mutlu senelere.
kendisini tanımıyorum ama kutlamak istedim. nice mutlu senelere.
tek rakibim sinematek.
doğum günü kutlu olsundur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar