bugün

1986 yılındaki sinemaları sahiplenen bir yapısı mı var? yoksa sinem isimli birinin "ismim sinem bunun yanında bir de ama sahibim 1986 doğumluyum ayrıca" demek isteyen biri mi?

insanı derin düşüncelere daldırıp saçlarının beyazlara bürünmesine neden olacak yazar.
1986 isimli bir sinemaya sahip olan yazar olmasını temenni ettiğim yazardır. *
en sevdiğim yazar.
çok seksiyim evet tüm gün evde donla geziyorum .
(bkz: #13329635)
kalbimin üzerindeki, kan pıhtısı. *
5. yıl kartında moonlight sonata yazan tarafı gördüğümde böyle bir dik oturma sözcüklerime dikkat etme triplerine girmeye başladığım, ama arkasını görünce oh be dediğim yazar. iyi eğlendik yahu.
durakta ektiğim için özür dilediğim yazar. mazur görmesi en büyük dilektir*.
o bir beyefendi.
ellerinden öperek, alkışladığımız usta yazar.
http://inciswf.com/1286838086.swf
(bkz: aşkımın boncuk tanesi)
gece gece tüm emre aydın şarkılarını sol framede belirterek, 'emre aydın gecesi' yaptığını düşündüğüm yazar.
(bkz: özlediğim)
ayıp senin bu yaptığın reyiz dediğim yazardır. *
#13426190

nickaltımda gay olduğumu iddia etmişti.

g.t meraklısı... sanırım iddianın içeriği kendisiyle ilgiliydi.

gizli gay olamaz mı olabilir.
puan vereceğim*, şeker küpüne düşmüş, aşk böceğim...
yorumsuz izlediğim...!
(bkz: sinemam1986@hotmail com)
canımdır benim. kalbimin hızlı, yavaş, normal, anormal atmasına etkendir.
kankamdır benim. ayrıca kalbimin yer yer durmasına sebeptir kendileri...
ağzını yediğimin yazarı.
(#5211617) nolu entry'deki türkçe yanlışlarını düzeltmiş yazardır.
seviyorum seni, limonu tuza banıp, tekila içer gibi... *
neden bilmem sinema/m değil de sinem/am diye okuduğum nicktir. üzücü. benim açımdan tabi.
pek düşünceli yazar, kimseye kıyamıyor filan. her zaman hal hatır sorar. yegane dostumun dostuyken artık önceliği kendisi almıştır. gerçek dosttur bazen de tosttur.
(bkz: oy canım benim)
© copyright 2005 - 2026