bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
2015 yılında çıkması beklenen the sims oyunu.
dün d&r'a "pets" eklenti paketini almaya gittim. yazın "the sims 3" 60 tl idi. şimdi 90 tl olmuş. oyun bölümünde bir çalışana sordum. "neden fiyatı yükseldi?" diye. adamın söyledikleri aynen şöyleydi:
"aslında the sims 4 çıkacak, ama kimsenin haberi yok. pets çıktığından beri oyuna büyük ilgi başladı. normalde üretimi durdurulacaktı ama bu kadar ilgi olunca tekrar üretmeye başladılar. 'pets madem alınacak, oyunu da arttıralım, 200 tl civarı kazanalım' demişler. bundan dolayı fiyatı düşmesi gerekirken arttı."
ben, adam "sims 4" deyince şok oldum.
"abi, ne zaman çıkacak peki?" dedim.
adam da "yaza doğru." dedi.
"abi, 2013 mü yoksa 2012 mi?" dedim.
"2012" dedi.
"abi, 2012'nin ilk yarısı mı?" dedim.
"evet." dedi.
"abi hangi ay?" dedim.
"onu bilmem ama yaza kadar kesin çıkacak." dedi.
"abi" dedim, "emin misin abi?" dedim.
"eminim!" dedi.
bu da böyle bir anım oldu. açıkçası bana pek inandırıcı gelmedi. daha "show time" çıkacak la... onun üstüne yeni oyun çıkarmaları çok yanlış bir hareket olurdu. daha sims 3'e bu kadar ek paket yettiğine emin dahi değilim.
zaten çıksa en fazla neyi değiştirebilirler ki...
edit: bu yalan çıktı beyler. yakında supernatural ek paketi çıkacak. ondan sonra 2013'e yakın da seasons çıkacak. yani The sims 4'ün çıkmasına rahat bi 2 sene var. belli ki d&r çalışanı bizi keklemiş.
"aslında the sims 4 çıkacak, ama kimsenin haberi yok. pets çıktığından beri oyuna büyük ilgi başladı. normalde üretimi durdurulacaktı ama bu kadar ilgi olunca tekrar üretmeye başladılar. 'pets madem alınacak, oyunu da arttıralım, 200 tl civarı kazanalım' demişler. bundan dolayı fiyatı düşmesi gerekirken arttı."
ben, adam "sims 4" deyince şok oldum.
"abi, ne zaman çıkacak peki?" dedim.
adam da "yaza doğru." dedi.
"abi, 2013 mü yoksa 2012 mi?" dedim.
"2012" dedi.
"abi, 2012'nin ilk yarısı mı?" dedim.
"evet." dedi.
"abi hangi ay?" dedim.
"onu bilmem ama yaza kadar kesin çıkacak." dedi.
"abi" dedim, "emin misin abi?" dedim.
"eminim!" dedi.
bu da böyle bir anım oldu. açıkçası bana pek inandırıcı gelmedi. daha "show time" çıkacak la... onun üstüne yeni oyun çıkarmaları çok yanlış bir hareket olurdu. daha sims 3'e bu kadar ek paket yettiğine emin dahi değilim.
zaten çıksa en fazla neyi değiştirebilirler ki...
edit: bu yalan çıktı beyler. yakında supernatural ek paketi çıkacak. ondan sonra 2013'e yakın da seasons çıkacak. yani The sims 4'ün çıkmasına rahat bi 2 sene var. belli ki d&r çalışanı bizi keklemiş.
maxis tarafından duyurulmuş ve 2014'te çıkacağı kesinleşmiş olan oyundur. sims 3'e göre ufak detaylar ve pürüzler dışında daha ne katarlar nasıl değişiklikler ve yenilikler olur çok merak ediyorum doğrusu.
nelerin ekleneceğini merak ettiğim yaşam simulasyonu.
20 ağustosta tanıtım filmi yayınlanacak oyun.
Merakla beklenmektedir.
tanıtım filmi yayınlanmış oyundur. bence simleriyle düş kırıklığı yaratmıştır. oysa the sims 3'in simleri daha gerçekçiydi. ben daha gerçekçi simler isterken daha yapay simler yapmış. özellikle saçları çok gelişigüzel yapmışlar. saçlar tek parça gibi olmuş
görsel
görsel
daha üçünü indiremeden çıkacak oyun. erteleye erteleye dört çıkmış. ama bunu kesin oynayacağım artık. bütün simlere de havuz yapacağım, maaş bağlayacağım. erkek sözü.
büyük hayal kırıklığı yaratmış oyun. simlerin gerçekçiliği the sims 2'den beri her oyunda gittikçe azalıyor. Gözeneklerine kadar belli ciltler, rüzgarda uçuşan saçlar beklerken çizgi film karakteri bunlar bildiğin. yoksa ben mi beklentimi çok yüksek tutmuşum bilemiyorum..
Aslında bu ay elimizde olması gerekiyordu ancak maxis ve ea games'in yaptığı aynı adlı oyunumuzun grafiklerine sıçıp önümüze koydular *. resimlerini ve teaser'lerine baktığımızda tamam yeni özellikler hoş ama the sims 2'deki gibi yüz hatları vardı. bunun üzerine fanlar isyan çıkardı resmen bu ne rezillik diye. coming soon sloganıyla * * * sonbahar aylarında the sims 4 bizi karşılayacak umarım.
ev yapmanın artık daha hızlandığı ve basitleştiği, fakat bizim muhtemelen bu mod üzerinde daha fazla vakit geçirmemize * neden olacak oyun. allahsız ea.
http://www.merlininkazani...o-oyun_haber-74030p1.html
ayrıca bu senenin sonbaharında çıkması beklenmektedir. eğitim öğretim hayatının başladığı, işlerin yoğunlaştığı zamanlarda yani.
oç maxis.
http://www.merlininkazani...o-oyun_haber-74030p1.html
ayrıca bu senenin sonbaharında çıkması beklenmektedir. eğitim öğretim hayatının başladığı, işlerin yoğunlaştığı zamanlarda yani.
oç maxis.
Yine sadece 1 defa yüklenebilecekse al kır o oyunu.
çıkış tarihi açıklanan oyun.
http://www.turkiyegazetes...ilimteknoloji/163315.aspx
http://www.turkiyegazetes...ilimteknoloji/163315.aspx
çıkmasını heyecanla beklediğim oyun.
yine de bence bi ilk seri olamayacaktır. o yaz tatillerinin, kartopu savaşlarının, büyü yapmaların yerini hiçbir şey dolduramayacak efendim. ilklerin tadı bi başkaydı. hı bi de galiba sims 2'nin serisinde adını hatırlamadığım bi tane vardı böyle eski insanlar gibi yaşıyolardı ateş falan yakıyolardı, o da güzeldi. ama başka da öyle güzel olmadı. sims3'te de tek sevdiğim rock star ve benzeri şeyler olup imza vermekti.
Bir kaç gün önce crate a sim bölümünün demosu çıkmıştır şu anda çok eksiği var ama yinede güzel bir şeye benziyor tavsiyemdir.
demosu çıkmış oyun.
Çıktıktan bir hafta sonra 50 $ alınacak oyun.
malum ortamlara düşen oyun.
edit:oyun hata veriyor beyler.
edit:oyun hata veriyor beyler.
bu gece 2'de orijinde açılacak oyun. heyecanla beklemekteyiz.
Ben collectors edition ön siparişimi verdim. Kafam rahat, yarın gelir umarım, gerçi kargolama vs vs pazartesiye anca... 2 adet aldım, birini kendi koleksiyonum için, birini de diğer ilk 3 limited edition sims oyunumla birlikte satmak için. 3000 liraya satacağım, evet. Toplamda 800 lira verdim ben bunlara. Eder o kadar.
hayal kırıklığına uğratan oyun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar