bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
acaba sözlükleri takip ediyor mu dediğim kadın, hani bir baksa iyi olur.
üresin tabi en az 3 çocuk.
--spoiler--
Zengin, kariyerli, parası olan ve cinsel gücü fazla olan erkek çokeşliliği seçebiliyor. Hiçbir kadın fakir bir adamın ikinci karısı olmaz.
--spoiler--
işşiz olduğu ya da asgari ücrete talim ettiği halde "ikinci karıyı almış" bir sürü hödük var buralarda. Kadınlar resmen sofradan bir boğaz eksilsin mantığıyla zorla evlendirilmişler ve bu hödükler tarafından eziyet ediliyor bu kadınlara, çocuklarına. sibel isterüresinisterüremesin islamcı sosyeteye mensup, onun erkekleri dörtçekerlere biniyor. kadın başakşehir'in ötesinde neler olduğunun farkında bile değil ya da işine gelmiyor.
--spoiler--
Dayak ve aldatma bana göre boşanma sebebi değil. ..Bu özellikleri taşımıyorsanız, eşiniz tarafından aldatılmaya hazır olmalısınız. Erkek için bu haklı bir arayıştır.
--spoiler--
Kadınının kendisini bu kadar aciz, bu kadar zavallı, bu kadar kabullenmiş hissettiği bir anlayışın erkekleri elbette kadınları insan yerine koymaz.
evlilik danışmanıymış bir de, senin danışmanlığını yaptığın evliliği...
Zengin, kariyerli, parası olan ve cinsel gücü fazla olan erkek çokeşliliği seçebiliyor. Hiçbir kadın fakir bir adamın ikinci karısı olmaz.
--spoiler--
işşiz olduğu ya da asgari ücrete talim ettiği halde "ikinci karıyı almış" bir sürü hödük var buralarda. Kadınlar resmen sofradan bir boğaz eksilsin mantığıyla zorla evlendirilmişler ve bu hödükler tarafından eziyet ediliyor bu kadınlara, çocuklarına. sibel isterüresinisterüremesin islamcı sosyeteye mensup, onun erkekleri dörtçekerlere biniyor. kadın başakşehir'in ötesinde neler olduğunun farkında bile değil ya da işine gelmiyor.
--spoiler--
Dayak ve aldatma bana göre boşanma sebebi değil. ..Bu özellikleri taşımıyorsanız, eşiniz tarafından aldatılmaya hazır olmalısınız. Erkek için bu haklı bir arayıştır.
--spoiler--
Kadınının kendisini bu kadar aciz, bu kadar zavallı, bu kadar kabullenmiş hissettiği bir anlayışın erkekleri elbette kadınları insan yerine koymaz.
evlilik danışmanıymış bir de, senin danışmanlığını yaptığın evliliği...
grup yapmak isteyen kadındır.
hemcinslerini mal ve ikinci sınıf insan gibi göstererek aşağılayan beyinsizlik abidesi gericidir. hitap ettiği kitlenin beğenisini kazanarak evlilik danışmanlığı işi için iyi bir reklam yapma kurnazlığı göstermesi ise, marifetinin diğer yanıdır.
hakkında bir kaç saat içinde 154 entry girilen sözlük yazarlarının ilgi odağı olmuş pek şahsı muhterem!!!
bırakınız üresin, bırakınız türesin efenim.
medya trolüdür ,bence yalnızca ilgi çekmeye çalışmıştır zira evlilik danışmanı bir insan böyle konuşur mu? hiç!
o küçücük beyniyle fikir üretmek yerine, evinde oturup layık olduğu gibi dayak yemesi, yemek yapması, dayak yemesi, çocuk yapması, dayak yemesi, aldatılması gereken kişidir.
Tanımam etmem, şu 4 sayfayı da okuyacak halim yok. Ama diyeceğim tek şey : Sen dur Sibel Üresin. *
haklı olan müslüman kadındır. zira nisa 34. ayette şöyle der : "...itaatsizliklerinden korktuğunuz (kadınlarınıza) ise nasihat ediniz.Ve yataklarında yalnız bırakınız.Ve onlara vurunuz. Bundan sonra eğer size itaat ederlerse, artık onların aleyhine başka bir yol aramayın. Muhakkak ki Allah Âli'dir, Kebîr'dir." bu ve buna benzer ayetlerden de anlaşılacağı üzere kadın ve erkek eşittir demek islamiyete göre doğru değildir.
inandığı dine göre sonuna kadar haklı olan kadındır. kuran'da erkeğin şahitliği kadına üstün tutulmuştur. kuran-ı kerim'de erkeğe 4 kadınla evlenme hakkı tanınmıştır. üresin hanım ablamızda tam olarak kuran-ı kerimin öğretilerini savunmaktadır. inandığı dinin gereğinin bu olduğuna inanmamdan dolayı saygı duyuyorum kendisine. üresin hanım ablamıza karşı gelmek allah'a karşı gelmek, muhammed'in sözlerini inkar etmektir. buna karşı gelmek müslüman olmamak demektir. üresin hanım ablamızın düşüncelerini dayandırdığı ayetlerle ilgili objektif bir bakış açısıyla yazdım.
ayrıca,
--spoiler--
dayak ve aldatma bana göre boşanma sebebi değil. türkiye deki kadınların yüzde 80 i dilinden dayak yiyor. yatak odasında mutlu olmayan kadın, her durumda problemlidir. muhafazakâr kesimde kadın evde daha süslü, daha şık. ailede mutluluğun sağlanmasının bazı şartları var. kadın kocasına itaat etmeli. erkek de karısına allah ın emaneti olarak davranmalı.
--spoiler--
şeklinde yaptığı açıklama şu hadisi şerif ile doğru orantılıdır :
ravi : ömer
hadis : resulullah (sav) buyurdular ki: "erkeğe, hanımını ne sebeple dövdüğü sorulmaz."
hadisno : 3299
şahsi fikrim ise ; evrensel olduğunu iddia eden bir din için bu kadarının çok iddialı olduğudur.
edit : imla
inandığı dine göre sonuna kadar haklı olan kadındır. kuran'da erkeğin şahitliği kadına üstün tutulmuştur. kuran-ı kerim'de erkeğe 4 kadınla evlenme hakkı tanınmıştır. üresin hanım ablamızda tam olarak kuran-ı kerimin öğretilerini savunmaktadır. inandığı dinin gereğinin bu olduğuna inanmamdan dolayı saygı duyuyorum kendisine. üresin hanım ablamıza karşı gelmek allah'a karşı gelmek, muhammed'in sözlerini inkar etmektir. buna karşı gelmek müslüman olmamak demektir. üresin hanım ablamızın düşüncelerini dayandırdığı ayetlerle ilgili objektif bir bakış açısıyla yazdım.
ayrıca,
--spoiler--
dayak ve aldatma bana göre boşanma sebebi değil. türkiye deki kadınların yüzde 80 i dilinden dayak yiyor. yatak odasında mutlu olmayan kadın, her durumda problemlidir. muhafazakâr kesimde kadın evde daha süslü, daha şık. ailede mutluluğun sağlanmasının bazı şartları var. kadın kocasına itaat etmeli. erkek de karısına allah ın emaneti olarak davranmalı.
--spoiler--
şeklinde yaptığı açıklama şu hadisi şerif ile doğru orantılıdır :
ravi : ömer
hadis : resulullah (sav) buyurdular ki: "erkeğe, hanımını ne sebeple dövdüğü sorulmaz."
hadisno : 3299
şahsi fikrim ise ; evrensel olduğunu iddia eden bir din için bu kadarının çok iddialı olduğudur.
edit : imla
anladığım kadarıyla ; çok eşliliğin yasallaşmasından ziyade , aldatmanın yasal hale gelmesinden söz ediyor.erkek nasıl olursa aldatıyor bari bin dereden su getirmeden yapsın eğer yapıcaksa demeye getirmiş galiba hanım ablamız .
bunca yediği küfürle daha üremediyse kısır olduğunu düşündüğüm kadınsı yaratık.
an itibari ile twitter dan aldıgım habere göre kendisi dul imiş. yakınen ılgılenıp birinin 3. ya da bilemedin 4 cariyesi yapılabilir. şimdi bu kadın hakkında pekişen düşünceler bunu kımse dul diye almıyor da bu da olsun da 3 bilemedin 4 olursam da dert etmem gibi bir düşüncedir. tanışşam da bir şansmı versem diye aklına da gelmiyor değil insanın.
Bu açıklamalar ile aslen sibelin ürememesi, üretmemesi gereken vahim durumu ortaya atan vahim insan.
Önceliklke;
"Bir erkek, kadında arkadaşlık, cinsellik, annelik ve ev kadınlığı arar. Bu özellikleri taşımıyorsanız, eşiniz tarafından aldatılmaya hazır olmalısınız."
diye başlayan yazısına dayanarak, diliyorum ki kendisi bu özelliklerin hiçbirine sahip değildir ve eşi onu en kısa zamanda aldatır. hoş böylesine kendinden geçmiş bir kadının aldatılmasının umrunda olacagını hiç sanmıyorum..ve bu açıklamanın aldatılan kadınların onurunu zedeleyici nitelikte oldugunu düşünüyorum. doğrusu bir evlilik danışmanına yakışacak sözler canım(!)
*
son derece talihsiz açıklamalara imza atan bir kadın ve onu kınıyorum. daha doğrusu, kadınlığını yitirmiş sözde bir kadın! bu kadar onur kırıcı bir durumu kabullenmek, hem kendisine hem hemcinslerine hakaret değil de nedir? dini boyutunu falan bilmem, ilgilenmem. herkesin dini, dinsizliği kendinedir. "dinimizce uygundur, yasallaşabilir" demek kadar aptalca birşey olamaz. bu derece ileri giden, ezilmek isteyen sapkın bir düşünce de olamaz. herşeyden öte, bir kadın çok eşliliği savunacak kadar, hayat arkadaşını bir değil birçok kadınla paylaşacak kadar kadınlığından nasıl bu kadar vazgeçmiştir böyle?? kaldı ki bu kadın evlilik danışmanlığı yapıyor, çok yazık ve çok utanç verici.
"Bir erkek, kadında arkadaşlık, cinsellik, annelik ve ev kadınlığı arar. Bu özellikleri taşımıyorsanız, eşiniz tarafından aldatılmaya hazır olmalısınız."
diye başlayan yazısına dayanarak, diliyorum ki kendisi bu özelliklerin hiçbirine sahip değildir ve eşi onu en kısa zamanda aldatır. hoş böylesine kendinden geçmiş bir kadının aldatılmasının umrunda olacagını hiç sanmıyorum..ve bu açıklamanın aldatılan kadınların onurunu zedeleyici nitelikte oldugunu düşünüyorum. doğrusu bir evlilik danışmanına yakışacak sözler canım(!)
*
son derece talihsiz açıklamalara imza atan bir kadın ve onu kınıyorum. daha doğrusu, kadınlığını yitirmiş sözde bir kadın! bu kadar onur kırıcı bir durumu kabullenmek, hem kendisine hem hemcinslerine hakaret değil de nedir? dini boyutunu falan bilmem, ilgilenmem. herkesin dini, dinsizliği kendinedir. "dinimizce uygundur, yasallaşabilir" demek kadar aptalca birşey olamaz. bu derece ileri giden, ezilmek isteyen sapkın bir düşünce de olamaz. herşeyden öte, bir kadın çok eşliliği savunacak kadar, hayat arkadaşını bir değil birçok kadınla paylaşacak kadar kadınlığından nasıl bu kadar vazgeçmiştir böyle?? kaldı ki bu kadın evlilik danışmanlığı yapıyor, çok yazık ve çok utanç verici.
sokakta ki sıradan bir insan olduğu halde 'sıradan' bir fikrini medya sayesinde tüm türkiye'de bir gündem haline getiren vatandaş.
art niyetli olduğunu nihayet göstermiş birisidir. kendisi kimdir de fetva verme mertebesine erişmiştir?
yediği bok fitnedir. şeriatteki hükmünü kendisi daha iyi bilir!
bunun gibi talihsiz tohumlar yüzünden bir kısım mütedeyyin kesim sheldon triplerine giriyor diğerleri ki ben de buna dahilim, utanç duyuyor.
aptal saptal savunmayın lan bu karıyı. bunca müslümanın vebali boynundadır. bu gece nasıl uyuyacak acaba?
yediği bok fitnedir. şeriatteki hükmünü kendisi daha iyi bilir!
bunun gibi talihsiz tohumlar yüzünden bir kısım mütedeyyin kesim sheldon triplerine giriyor diğerleri ki ben de buna dahilim, utanç duyuyor.
aptal saptal savunmayın lan bu karıyı. bunca müslümanın vebali boynundadır. bu gece nasıl uyuyacak acaba?
kalabalıktan hoşlanması muhtemel.
eşi aldatınca bakalım çok eşliliği savunabilcek mi!
erkeğini doyuramadığı için böyle konuşmuştur.kolay yolu var ver 50 kağıt geneleve gitsin.
bekarsa ben alıyom bu hatunu. "türkiye'deki kadınlar dilinden dolayı dayak yiyor" diyor ki; şakirt de olsa haklı tespittir. uludağ sözlük vasıtasıyla ilan ediyorum. kendisine talibim. param var. cinsel gücüm yerinde. 2-3 tane hatun almayı düşünüyorum. talibim. yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.
azalarak biter büyük ihtimalle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar