bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- rakı sevmemek7
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- içtim şarabı13
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- her insanın bir cini olması7
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- kadir inanır22
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- insan olmaya ceyrek kala3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bazen şık bazen relax mod2
- çok güzel ama manyak kadın7
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- en son ne yediniz2
- hayattaki şans seviyeniz4
sözlüğe getirdiğim dördüncü arkadaşımdır.hoşgelendir.an itibariyle sekizinci nesil çaylaktır da.
nickinin hikayesi şöyledir:
çaylağımız, dersaneden arkadaşı sezgin'in gevezeliğinden ve sürekli kendini övüşünden çok etkilenir ve bu nicki alır.siz şimdi merak etmişsinizdir azizim bu sezgini, şöyle konuşurdu:
--spoiler--
+olum benim almanya'Da abim var deisburg'Da oynuyo lan seneye yanına aldırcak beni ancak televizyonlardan görebileceksiniz beni.
-kanka yalnız o deisburg değil, duisburg.
+hadi oradan salak almancayı benden iyi mi bilecen.(salak dediği kişinin, almancadan notları 90 civarlarındadır:ee boşuna sezolf hitler değil)
+sezo kanka sen ne oynuyon takımda?
-ya sorma valla forvet oynuyorum hani uao sen bana bahsetmiştin ya hani neydi o?
+halı sahadaki ateist forvet.
-he işte o benim lan, defansa çağırıyolar gitmiyorum ahuhahaha.teknik direktör de azarlamaya kalktı beni geçen niye defansa gitmiyon dedi.ben de dedim ki almanya'ya gitcem diye kıskanıyon demi.göt gibi kaldı.takımı da zaten benim üzerime kuruyolar olum yedi numarayım ben.
+sezo olm takımı 10 numaranın üzerine kurmuyor muydular lan?
-ya öyleydi de işte 10 numarayı yedek bıraktım ben zaten bu gidişle o 10 numarayı da seneye bana verirler.diyom ya la işte sistemi benim üzerime oluşturuyolar olum ne sanıyon.liderim la ben, bu takımın diktatörüyüm ahuhahaha
+diktatör mü? vaay sezolf hitler ha?hahahaha
halk:hahahaha
--spoiler--
nickinin hikayesi şöyledir:
çaylağımız, dersaneden arkadaşı sezgin'in gevezeliğinden ve sürekli kendini övüşünden çok etkilenir ve bu nicki alır.siz şimdi merak etmişsinizdir azizim bu sezgini, şöyle konuşurdu:
--spoiler--
+olum benim almanya'Da abim var deisburg'Da oynuyo lan seneye yanına aldırcak beni ancak televizyonlardan görebileceksiniz beni.
-kanka yalnız o deisburg değil, duisburg.
+hadi oradan salak almancayı benden iyi mi bilecen.(salak dediği kişinin, almancadan notları 90 civarlarındadır:ee boşuna sezolf hitler değil)
+sezo kanka sen ne oynuyon takımda?
-ya sorma valla forvet oynuyorum hani uao sen bana bahsetmiştin ya hani neydi o?
+halı sahadaki ateist forvet.
-he işte o benim lan, defansa çağırıyolar gitmiyorum ahuhahaha.teknik direktör de azarlamaya kalktı beni geçen niye defansa gitmiyon dedi.ben de dedim ki almanya'ya gitcem diye kıskanıyon demi.göt gibi kaldı.takımı da zaten benim üzerime kuruyolar olum yedi numarayım ben.
+sezo olm takımı 10 numaranın üzerine kurmuyor muydular lan?
-ya öyleydi de işte 10 numarayı yedek bıraktım ben zaten bu gidişle o 10 numarayı da seneye bana verirler.diyom ya la işte sistemi benim üzerime oluşturuyolar olum ne sanıyon.liderim la ben, bu takımın diktatörüyüm ahuhahaha
+diktatör mü? vaay sezolf hitler ha?hahahaha
halk:hahahaha
--spoiler--
bütün kızlar peşimde de ben yüz vermiyorum bir arkadaşım var kavak yellerindeki aslı aynısı yani ama ben kıza bakmıyorum tipim değil dedim kız yemeden içmeden kesildi sezolfhitler. halk:hahahhaah.
nickinin hikayesine hepimiz gülerek şahit olduğumuz, yazarlık konusunda oldukça iddialı, sempatik, hoşsohbet yazar adayımız, sekizinci nesil çaylağımızdır. hoş gelendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar