bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
sözlüğe getirdiğim dördüncü arkadaşımdır.hoşgelendir.an itibariyle sekizinci nesil çaylaktır da.
nickinin hikayesi şöyledir:
çaylağımız, dersaneden arkadaşı sezgin'in gevezeliğinden ve sürekli kendini övüşünden çok etkilenir ve bu nicki alır.siz şimdi merak etmişsinizdir azizim bu sezgini, şöyle konuşurdu:
--spoiler--
+olum benim almanya'Da abim var deisburg'Da oynuyo lan seneye yanına aldırcak beni ancak televizyonlardan görebileceksiniz beni.
-kanka yalnız o deisburg değil, duisburg.
+hadi oradan salak almancayı benden iyi mi bilecen.(salak dediği kişinin, almancadan notları 90 civarlarındadır:ee boşuna sezolf hitler değil)
+sezo kanka sen ne oynuyon takımda?
-ya sorma valla forvet oynuyorum hani uao sen bana bahsetmiştin ya hani neydi o?
+halı sahadaki ateist forvet.
-he işte o benim lan, defansa çağırıyolar gitmiyorum ahuhahaha.teknik direktör de azarlamaya kalktı beni geçen niye defansa gitmiyon dedi.ben de dedim ki almanya'ya gitcem diye kıskanıyon demi.göt gibi kaldı.takımı da zaten benim üzerime kuruyolar olum yedi numarayım ben.
+sezo olm takımı 10 numaranın üzerine kurmuyor muydular lan?
-ya öyleydi de işte 10 numarayı yedek bıraktım ben zaten bu gidişle o 10 numarayı da seneye bana verirler.diyom ya la işte sistemi benim üzerime oluşturuyolar olum ne sanıyon.liderim la ben, bu takımın diktatörüyüm ahuhahaha
+diktatör mü? vaay sezolf hitler ha?hahahaha
halk:hahahaha
--spoiler--
nickinin hikayesi şöyledir:
çaylağımız, dersaneden arkadaşı sezgin'in gevezeliğinden ve sürekli kendini övüşünden çok etkilenir ve bu nicki alır.siz şimdi merak etmişsinizdir azizim bu sezgini, şöyle konuşurdu:
--spoiler--
+olum benim almanya'Da abim var deisburg'Da oynuyo lan seneye yanına aldırcak beni ancak televizyonlardan görebileceksiniz beni.
-kanka yalnız o deisburg değil, duisburg.
+hadi oradan salak almancayı benden iyi mi bilecen.(salak dediği kişinin, almancadan notları 90 civarlarındadır:ee boşuna sezolf hitler değil)
+sezo kanka sen ne oynuyon takımda?
-ya sorma valla forvet oynuyorum hani uao sen bana bahsetmiştin ya hani neydi o?
+halı sahadaki ateist forvet.
-he işte o benim lan, defansa çağırıyolar gitmiyorum ahuhahaha.teknik direktör de azarlamaya kalktı beni geçen niye defansa gitmiyon dedi.ben de dedim ki almanya'ya gitcem diye kıskanıyon demi.göt gibi kaldı.takımı da zaten benim üzerime kuruyolar olum yedi numarayım ben.
+sezo olm takımı 10 numaranın üzerine kurmuyor muydular lan?
-ya öyleydi de işte 10 numarayı yedek bıraktım ben zaten bu gidişle o 10 numarayı da seneye bana verirler.diyom ya la işte sistemi benim üzerime oluşturuyolar olum ne sanıyon.liderim la ben, bu takımın diktatörüyüm ahuhahaha
+diktatör mü? vaay sezolf hitler ha?hahahaha
halk:hahahaha
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar