bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
solcu da değilim ki halbuse...*
bazen farklı bakan yazar. muhaliflik değil. yavşaklıktan biraz...
bazen farklı bakan yazar. muhaliflik değil. yavşaklıktan biraz...
Arkadan helezonları takozla beslenip yükseltilmiş o6 plaka bir doğan geliyor gözüme istemsizce önde de nal gibi çakma mustang beygirinden amblem.
karşılıktan değil o. anlaşılamamaktan. sevenden sevmeyenden allah razı olsun. esasında türk olan her şeyi severim. türk olmayan her şeye karşıyım denebilir.
topraklarımı ayrıca seviyorum.
edit: en büyük aşk beşiktaşk ulan!
topraklarımı ayrıca seviyorum.
edit: en büyük aşk beşiktaşk ulan!
(#38142143)
öyle bir şahinim vardı. 85 model beyaz. komple boyalı. beyaz. hiç tüp takılmamıştı. lisedeydim o zaman. çaldı or.spu çocukları. duygulandım amk!
öyle bir şahinim vardı. 85 model beyaz. komple boyalı. beyaz. hiç tüp takılmamıştı. lisedeydim o zaman. çaldı or.spu çocukları. duygulandım amk!
Allah analı babalı büyütsün diyelim o vakit. Yakında bende o yolun yolcusu olacağım için aile sorumluluğu nedir bunu idrak etmem gerekiyor önce. Tabi bir sultanım olursa. Mutluluklar serdarsl06
yavru kartalımız daha olmuş. Allah uzun uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin, analı babalı büyütsün inşallah. Vatana, millete, ana-babasına hayırlı bir evlat olması dileklerimle.
Anladigim kadariyla kizi olmus. Aramiza hos geldin. Kiz babaligi dunyanin en guzel vasfi. Gece uyandirip anneyi yataktan kovacak, 24 saat senle olsun isteyecek cok degil 2 yil sonra bu dediklerim. Sansi kaderi guzel olsun.
Bir kiz babasindan, bir kiz babasina...
Aramiza tekrar hos geldin.
2,5 yillik gecikmeli bir tebrik yapmisiz.
Bir kiz babasindan, bir kiz babasina...
Aramiza tekrar hos geldin.
2,5 yillik gecikmeli bir tebrik yapmisiz.
mevcut entry'de yanlış anlaşıldım sanırım. benim kızım 2,5 yaşında. eşimdeki gülüşün aynısı hatta daha güzeli kızımda var. ben onu kastetmiştim. yeni bebeğimiz olmadı yani. ha olursa güzel olur orası ayrı. güzel dilekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürler.
sadece şunu söylemek isterim. eşini ve ailesini sevmek övülmesi takdir edilmesi gereken bir şey değil. o sizin güzelliğiniz.
sadece şunu söylemek isterim. eşini ve ailesini sevmek övülmesi takdir edilmesi gereken bir şey değil. o sizin güzelliğiniz.
Kalk gel maça götüreyim seni. Köfte ekmek de ısmarlarım.
küfretmeyen kimseyi donuzlamamak gibi bir huyum olmakla birlikte bu abberline kişisi şansını fazlasıyla zorluyor. mutlu ama uzak olsun deyip deyip sürekli donuzladığını iddia ettiği adamın nick altına gelen şahıslar neyin kafasını yaşıyor merak ediyorum.
hayır neyin kırıcı yorumu? ulan biz yeneriz deyince de kırılıyorsanız badminton taraftarı olun. futbol erkek oyunu. buna da kırılmayın amk.
(bkz: serdarsl06/#38324685)
edit: mecburi kardeşim anlamadım. açık ol biraz.
hayır neyin kırıcı yorumu? ulan biz yeneriz deyince de kırılıyorsanız badminton taraftarı olun. futbol erkek oyunu. buna da kırılmayın amk.
(bkz: serdarsl06/#38324685)
edit: mecburi kardeşim anlamadım. açık ol biraz.
adam gibi adamdır. her zaman yanındayım.
abberline denen tipi fazla sallama abi.
edit; sildi gene entrysini yazık buna ya.
abberline denen tipi fazla sallama abi.
edit; sildi gene entrysini yazık buna ya.
Ağzı bozuk ve terbiyesiz yazar, madem cevap verecek kapasiten yok ve hemen ağzını bozuyorsun bırak git burada yazıp insanların asabını bozmak zorunda değilsin ama ben yine de senin seviyene inip ağzımı bozmayacağım.
Tanım. Faşist ve barbar yazar.
Edit. Madem akıllanmıyorsun bende faşitlerin amına koyuyorum amına koyayım.
Tanım. Faşist ve barbar yazar.
Edit. Madem akıllanmıyorsun bende faşitlerin amına koyuyorum amına koyayım.
pkk sempatizanlarının sevmediği yazar. senin gibi soysuzlara her zaman faşistim amına koyayım!
nick altıma senin gibi birinin yazmış olması bile midemi bulandırıyor.
Edit: bana akıl verecek son organizmanın boku bile olamazsın amına kodumun eşekcisi! Haddini bilmez köpek! Benim bildiğim tek faşist kürt faşizmi yapanlar. Asıl onların topunun amına ben koyayım. Üstüne alındığın için de aşırı mutlu ettin beni.
nick altıma senin gibi birinin yazmış olması bile midemi bulandırıyor.
Edit: bana akıl verecek son organizmanın boku bile olamazsın amına kodumun eşekcisi! Haddini bilmez köpek! Benim bildiğim tek faşist kürt faşizmi yapanlar. Asıl onların topunun amına ben koyayım. Üstüne alındığın için de aşırı mutlu ettin beni.
ulan millet kızlara tebelleş oluyor, biz de terörist köpeklere...
aklımı gondikleyim.
aklımı gondikleyim.
Delikanlı adam yarsız olmaz. Yarini buldumu da kedi peşinde koşmaz. Bakar işine gücüne. Doğrusu da bu.
(bkz: serdarsl06/#38366725)
lan oğlum ne çeşit bi yaratıksın anlamadım ki amk! habire gelip gelip saçmalıyorsun. madem donuz listendeyim, bok mu var benim nick altımda teallam yareppim... hayır seni de böyle kabul edeyim diyeceğim ama çözemiyorum. bi anlasam kabulleneceğim ama yok...
görsel
lan oğlum ne çeşit bi yaratıksın anlamadım ki amk! habire gelip gelip saçmalıyorsun. madem donuz listendeyim, bok mu var benim nick altımda teallam yareppim... hayır seni de böyle kabul edeyim diyeceğim ama çözemiyorum. bi anlasam kabulleneceğim ama yok...
görsel
Son yazan donuzu görmüyorum. Söyleyin pisliğini temizleyip gitsin buradan.
sevdiğimiz bir yazar abimizdir.
Aşırı beşiktaş fanatikliği ve Galatasaray hakkındaki kırıcı çıkışları nedeniyle çok sevdiğim yazardır.
sevgi sunan herkese sonsuz teşekkür ve saygı yollayan yazar. galatasaray hakkında kırıcı çıkış mıkış donuz listesi seri eksi mutlu ama uzak... bunlar boş işler. seni de böyle seviyoruz sevgili donuzların efendisi.
o değil de gidip gelip benim nick altıma tünüyorsun. birileri senin nick altında gelince de köfleter çay getirin kahve getirin, görmüyorum kudurun falan diyorsun ya... lan çok komik adamsın valla. köfte seni...
bizde misafirden çay kahve istenmez, misafire ikram edilir. hele oturun ağalar bir bardak çay içek. * forzalar ikişer bardak içsin, hararetini alır. abberline'a ayrı semaver söyledik. o çok hararetli.
görsel
endipnot: ölümüne beşiktaşk!
o değil de gidip gelip benim nick altıma tünüyorsun. birileri senin nick altında gelince de köfleter çay getirin kahve getirin, görmüyorum kudurun falan diyorsun ya... lan çok komik adamsın valla. köfte seni...
bizde misafirden çay kahve istenmez, misafire ikram edilir. hele oturun ağalar bir bardak çay içek. * forzalar ikişer bardak içsin, hararetini alır. abberline'a ayrı semaver söyledik. o çok hararetli.
görsel
endipnot: ölümüne beşiktaşk!
yine geldi başımın belası. * olm sıkıntın ne senin valla anlamıyorum.
edit: iki üstteki entry'de bir üstteki entyi yazan arkadaşa semaver ikram ettim. içsin hararetini alır. beni donuzladığı için görmüyordur. biriniz iletiverin.
edit2: lan yine silmiş. hahaha tutturamıyorum olm iki dakka dur yerinde. neyse çay koydum içsin. evet.
edit: iki üstteki entry'de bir üstteki entyi yazan arkadaşa semaver ikram ettim. içsin hararetini alır. beni donuzladığı için görmüyordur. biriniz iletiverin.
edit2: lan yine silmiş. hahaha tutturamıyorum olm iki dakka dur yerinde. neyse çay koydum içsin. evet.
Beşiktaşlı bir yaZar.
Cincon'u tutanların donuza eklemesi normal.
Cincon'u tutanların donuza eklemesi normal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar