bugün

serdarsl06

Ağzı bozuk ve terbiyesiz yazar, madem cevap verecek kapasiten yok ve hemen ağzını bozuyorsun bırak git burada yazıp insanların asabını bozmak zorunda değilsin ama ben yine de senin seviyene inip ağzımı bozmayacağım.

Tanım. Faşist ve barbar yazar.

Edit. Madem akıllanmıyorsun bende faşitlerin amına koyuyorum amına koyayım.
© copyright 2005 - 2026