bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması3
- yazarların imza parfümleri14
- yobazla muhafazakar arasındaki fark2
- türk kızı egosu3
- wowturkey3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- bidat2
- amerika birleşik devletleri5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 2026 dünya kupası24
- erkekler neden az yaşar9
- dünya11
- bir insanı sevmek12
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- lise5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- tramer kaydı olan kız2
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- niğdeliler2
- amerikan yahudileri3
- devlet gücü6
- raskolnikov2
- yargıcı2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- m r e r e c t o5
Öncelikle ben Abberline takıntısı olan biri değilim. Tam tersi severdim. Takılırdım. Bana ayar verecek kadar muhabbetim de yoktu. Ki muhabbetim olsaydı bile ayar veremezdi. Zira ayar tutan mekanizmalarım sıkıntılı. Ayarsızım. Kendi kendine donuzladı. Kendi kendine açtı.
Ben 10 yıldır yazdığım tek bir harfte bile artı kasmaya yazmadım. içimden geçeni yazdım. Artılayan artılar. Eksileyen eksiler. Açık eksileyen öyle yapar. Donuzlayan da donuzlar.
Tam tersi, benim malum kişinin nick altına yazma sebebim küfür eden ya da gereksiz eleştiri yapan birilerinin aksine ortamı yumuşatmak ya da espiri katma çabası.
Neyse hadi sen değilsin tamam tamam hadi yedik.
Ben 10 yıldır yazdığım tek bir harfte bile artı kasmaya yazmadım. içimden geçeni yazdım. Artılayan artılar. Eksileyen eksiler. Açık eksileyen öyle yapar. Donuzlayan da donuzlar.
Tam tersi, benim malum kişinin nick altına yazma sebebim küfür eden ya da gereksiz eleştiri yapan birilerinin aksine ortamı yumuşatmak ya da espiri katma çabası.
Neyse hadi sen değilsin tamam tamam hadi yedik.
açık eksileyen yazardır. yaptığı büyük ayıptır ayrıca mesaj kutusu herkese açık olmaması üzücüdür.
Atanamayan at isimli yazara küfür ettiğimi hatırlamıyorum. Ayrıca koşturma konusu haddimiz değil. Allah atları koşsun diye yaratmış.
kendisini tanimiyorum ama insandır. yeniyim çaktırmayın.
bana neden kızdığını anlayamadığım yazardır. zaten kendisi uludağın mihrenk taşlarındandır görüyorum. beşinci nesil olması beni ezmesi anlamına gelmemelidir.
sevgiler
sevgiler
Asla kimseyi ezme niyeti olmayan yazar. ilgili entry'de Sadece durum tespiti yapılmıştır.
anında aklıma gelmiyor aslında. arabanın deposunu her doldurduğumda "yarın satıp deve alıcam amk" diyorum içimden. satamıyorum ama, yeni aldım. azcık binem sonra satarım.
serdarsl06 adamdır.Sözlükteki trollerin ve yobazların katlanamadığı bir adamdır.
karmasının hakkını veren, yada yazarlığının ödülü karması olan 5. Nesil yazar.
Bana akçomar diyen adam ya katıksız maldır ya da beni 10 sene donuzlayıp 10 dk. Önce donuzdan çıkarmıştır.
Afedersiniz ama ikisi de sikimde değildir.
Afedersiniz ama ikisi de sikimde değildir.
Gelir gelmez özel mesaj aracılığıyla yine evine davet edip beyaz şarap içmeyi teklif etmiş yazar.
Bir de şunu göndermiş:
görsel
Artık bıraksan mı peşimi acaba...
Bir de şunu göndermiş:
görsel
Artık bıraksan mı peşimi acaba...
Sevdiğim bir insan. Kızına iyi bak. Şanslı olduğunu unutma.
Kız çocuğu babasıymış.
Allah bağışlasın.
Allah bağışlasın.
hadi her boku geçtim de benim nick'imi şununkiyle yan yana getirdin ya, kurban olduğum allah seni bildiği gibi yapsın.
görsel
görsel
Dün gece uyku tutmayınca sözlüğe girdiğimde kendisinden tuhaf bir mesaj aldığım yazar.
Bana, "uyku tutmadıysa ben tutayım." yazmış.
görsel
Bana, "uyku tutmadıysa ben tutayım." yazmış.
görsel
bugünkü aydınoğlu ifşasından sonra lütfen kimse bir süre mesaj demesin bana. hayla dizlerim titriyor. litfen.
Abi valla yürüyorlar erkekler falan komple. O yüzden mesajım kapalı ama geçenlerde sana mesaj atmıştım. Oradan gelirdi. Yaa aman neyse işte gif atmış kadar olduk.
Teşekkürler yine de.
Teşekkürler yine de.
Namusuyla yazıyor işte, Elleşmeyin.
Ohoo neler dönmüş Serdar ya. Evet.
Tito abiye de selamlar teşekkürler.
Demek italyanmış ipnetorlar. Halbuse tam işgalci dalgacı yavşak ingiliz tipi vardı adamlarda.
Neyse olsun yine de nahlar bir olsun.
Edit: o cirstian adisinin soyadı sakatmış şimdi Dikkatimi çekti.
Tito abiye de selamlar teşekkürler.
Demek italyanmış ipnetorlar. Halbuse tam işgalci dalgacı yavşak ingiliz tipi vardı adamlarda.
Neyse olsun yine de nahlar bir olsun.
Edit: o cirstian adisinin soyadı sakatmış şimdi Dikkatimi çekti.
adamla komşu çıktık.
82 senedir sözlükte yazıyorum payıma serdar düştü.
onca emeğin karşılığı işte. insanda şans olacak hocu.
82 senedir sözlükte yazıyorum payıma serdar düştü.
onca emeğin karşılığı işte. insanda şans olacak hocu.
Sonundaki 06'nın Ankara plakası olduğunu düşündüğüm ama ifşa etmek istemediğim yazar.
Adamdaki şansa bak koskoca serdasl06 komşu çıkmış hemen kurban kes...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar