bugün

serdarsl06

yine geldi başımın belası. * olm sıkıntın ne senin valla anlamıyorum.

edit: iki üstteki entry'de bir üstteki entyi yazan arkadaşa semaver ikram ettim. içsin hararetini alır. beni donuzladığı için görmüyordur. biriniz iletiverin.

edit2: lan yine silmiş. hahaha tutturamıyorum olm iki dakka dur yerinde. neyse çay koydum içsin. evet.
© copyright 2005 - 2026