bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- bugün de meme atan olmaması13
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı2
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- misafir ağırlamak2
- gocu2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- gocu bey meh meh bey birader4
- mısır4
- yeni zelanda3
- clydeless bonnie3
- başkan3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ege waw3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bully2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- pazar günü aktiviteleri4
- krista allen2
- nervio'nun memleketi3
Duygusuz olanına verilen isim.
Su veya yemek gibi temel bir ihtiyaç.
Su veya yemek gibi temel bir ihtiyaç.
yıl 2016 adam seks başlığına tanım yapıyor.
artık marketlerde satılıyor...
artık marketlerde satılıyor...
sanıldığından daha zevkli eylem.
çoğu insan için anlamı ayıptır. lakin evlenirken neden halay çekilip damadın sırtına ne için vurulur merak ederim.
türkiye'de tü kaka, ayıp kötü pis olan şey.
insan hayvanı olarak;
bir insanın hayatında ortalama 4000 kez yaptığıdır,(türkiye hariç asdf)
bir erkeğin ömrü boyunca 1 milyon kalori, kızların da yarım milyon kalori harcadığıdır,
senede 2000 litre after shave'in tüketildiğidir.
her gece ahlaksız komşuların yaparak gürültü kirliliği yaptığıdır.
hani ayıp tü kakaydı, sizce de bu işte bi terslik yok mu.
insan hayvanı olarak;
bir insanın hayatında ortalama 4000 kez yaptığıdır,(türkiye hariç asdf)
bir erkeğin ömrü boyunca 1 milyon kalori, kızların da yarım milyon kalori harcadığıdır,
senede 2000 litre after shave'in tüketildiğidir.
her gece ahlaksız komşuların yaparak gürültü kirliliği yaptığıdır.
hani ayıp tü kakaydı, sizce de bu işte bi terslik yok mu.
Türkiye de tü kaka olmayandır. Ortalık malı gibi onunla bununla yapılması hoş karşılanmaz. He yaparsanız o da sizin...
hiç yapmadığım ve yapmak istemediğim şey. abartıldığını düşünüyorum.
Allahını seven üstüme bir miligram atsın bir şeyler yapsın. Kedişler bile grup halinde mutluşlar.
Kapımın önüne bırakıp zile basıp kaçsanızda olur.
(bkz: havalardan havalardan geçer)
Kapımın önüne bırakıp zile basıp kaçsanızda olur.
(bkz: havalardan havalardan geçer)
hiç bir zaman yapmadığım ve yapmayacağım garip şey. çok abartılıyor abazanlar tarafından.
Sozlukte dilencilerini bol miktarda gördüğümüz hede.
Disari cikin, disari.
Disari cikin, disari.
Zevk için yapılan bir aktivite. Evet.
(img:#1004507)
Haftada 3 seferden sonra yapamıyorum yada 4'e mi çıkarsam, istek gelmiyor bir türlü. Hani o her gün yapıyoruz diyenler, onlar da yüksekten atıyor gibi. Bağımlısı olsan bile her gün isteğin gelmez. Yapanı varsada aşırı yokluğun ürünü olabilir. Kadını morartana kadar dişlemek, bir yerlerini kanatmak, yaptıktan sonra kadın kıçının üzerine oturamaması, bunlar güzel yönü. Yapması fena oluyor.
Uyarı: Bir genç kız manifestosudur. Cinselliği günah olarak görenlerin bu yazıyı her zaman yaptıkları gibi daha okumadan eksilemesini ve bastırılmış arzularıyla birlikte uzaklaşmalarını temenni ederim.
Koyunlarla işim yok.
Gerçeklerin farkında olan ve "değerlerimiz" adı altında kalıplaşmayı reddeden, kişilik ve karakter sahibi insanları bu yazımdan tenzih ederim.
Seks, günümüzde insanların bastırılmış arzuları yüzünden sürekli ama sürekli tartışmalara konu olan büyük bir tabudur.
Peki insanın genel bir ihtiyacı olan bu olay aynı zamanda neden bu kadar yüceleştirilerek reddedilmiştir?
Seks ne ara insanların gözünde bu denli yasak konumuna düşmüştür?
Yaşanamamış istekleri ve sebaatları akıllarından çıkmadığından dolayı, çoğu insan beyniyle düşünmeyi beceremeyip hormonlarına göre hareket eder. Tecavüzlerin bu kadar normal karşılanmasının iğrençliğini ve insanların bu konudaki görüşlerinin mide bulandırıcılığını bir süre köşeye bırakaraktan yazıma devam ediyorum.
Bir bayanı sokakta dövebilir hatta öldürebilirsiniz ama öperseniz toplum buna karşı çıkar çünkü değerleri olan bir toplumuz bunu ilk kim söyledi bilmiyorum ama çok doğru bir tanım. bu değerler neden insanı sevmeyi bu denli reddederek, kendini mutlu etmeyi günah görür.
Bu yazacaklarım bir cinsiyet ayrımcılığı olarak görülmesin. Bir bayan olarak bu açıdan daha kapsamlı bakabildiğimden dolayı olayın bu tarafını irdeliyorum.
Gece geç saatte sokakta dolaştığından dolayı bir bayana tecavüz edebilirsiniz, açık giyindiğinden dolayı bir bayana tecavüz edebilirsiniz, alkol aldığından dolayı sarhoş olan bir bayan tecavüzü hak eder, sevgilisiyle sevişen bir bayan fahişedir (!)
Bu konuya cemal süreyyanın bir sözüyle de açıklık getirmek istiyorum. "Sevişti bir bakir ile bakire. Erkeğe milli dediler, kadına fahişe." başka söz söylemeyeceğim…
Seks, fiziksel olarak yemek ve barınma ihtiyacı kadar olmasa da ruhsal açıdan belki de onlardan daha büyük bir ihtiyaçtır.
Sevişmenin ne ara ve neden bu kadar günah görüldüğü sorusunu sanırsam hayatım boyunca aklından çıkaramayacağım.
insanın kendi kendine yarattığı tabuların (yine kendine zararı olmasına rağmen) bu denli etkili olması çok acı.
"Edep" kalıbının getirilerinin aslında taciz, fuhuş, tecavüz ve birçok cinsel sapkınlık olduğunu ne zaman anlayacağız.
Bunun farkında olan nadir kişilikleri, bu kadar günahkâr saymak ve tabiri caizse itin g*tüne sokmak ne büyük bir acizlik…
Son olarak bu "edep" kalıbına bağlı yaşayanlara küçücük bir sorum var. Bir erkek bir kadınla seviştiğinde onu bu kadar yücelten toplum, o kadını niye bu kadar pis ve kirlenmiş sayar?
Hayatı boyunca belkide onlarca kadınla seks yapmış bir erkek neden evlenmek için patlak (!) olmayan bir kadın arar?
Bir kadın sırf aptal bir kızlık zarına sahip değil diye öldürülmeyi hak ettiğini idda eden bu "değerler"in neden bu kadar muhteşem, dokunulamaz ve önemli olduğunu birisi bana açıklayabilir mi?
Yazımı sonuna kadar okuyan nadir insanlara teşekkür ederekten daha fazla konuyu uzatmayacağım.
Son uyarı olarak yazdıklarımı okuyup "bacak kadar boyunla gene dalmışsın böyle konulara" diyeceğinden emin olduğum arkadaşıma, eğer öyle bir şey söylerse ölümünün ellerimden olacağını temin ederek konuyu kapatıyorum.
Hormonlarıyla değil beyniyle düşünebilen gerçek kişilik ve karakter sahibi olan insanlara ithafen. Sayılarınızın artacağı ve sonunda, bu "değerler" ve "edep" denilen tabuları hep beraber yıkabileceğimiz umuduyla…
Seks güzeldir,
Kendinize iyi bakın.
Koyunlarla işim yok.
Gerçeklerin farkında olan ve "değerlerimiz" adı altında kalıplaşmayı reddeden, kişilik ve karakter sahibi insanları bu yazımdan tenzih ederim.
Seks, günümüzde insanların bastırılmış arzuları yüzünden sürekli ama sürekli tartışmalara konu olan büyük bir tabudur.
Peki insanın genel bir ihtiyacı olan bu olay aynı zamanda neden bu kadar yüceleştirilerek reddedilmiştir?
Seks ne ara insanların gözünde bu denli yasak konumuna düşmüştür?
Yaşanamamış istekleri ve sebaatları akıllarından çıkmadığından dolayı, çoğu insan beyniyle düşünmeyi beceremeyip hormonlarına göre hareket eder. Tecavüzlerin bu kadar normal karşılanmasının iğrençliğini ve insanların bu konudaki görüşlerinin mide bulandırıcılığını bir süre köşeye bırakaraktan yazıma devam ediyorum.
Bir bayanı sokakta dövebilir hatta öldürebilirsiniz ama öperseniz toplum buna karşı çıkar çünkü değerleri olan bir toplumuz bunu ilk kim söyledi bilmiyorum ama çok doğru bir tanım. bu değerler neden insanı sevmeyi bu denli reddederek, kendini mutlu etmeyi günah görür.
Bu yazacaklarım bir cinsiyet ayrımcılığı olarak görülmesin. Bir bayan olarak bu açıdan daha kapsamlı bakabildiğimden dolayı olayın bu tarafını irdeliyorum.
Gece geç saatte sokakta dolaştığından dolayı bir bayana tecavüz edebilirsiniz, açık giyindiğinden dolayı bir bayana tecavüz edebilirsiniz, alkol aldığından dolayı sarhoş olan bir bayan tecavüzü hak eder, sevgilisiyle sevişen bir bayan fahişedir (!)
Bu konuya cemal süreyyanın bir sözüyle de açıklık getirmek istiyorum. "Sevişti bir bakir ile bakire. Erkeğe milli dediler, kadına fahişe." başka söz söylemeyeceğim…
Seks, fiziksel olarak yemek ve barınma ihtiyacı kadar olmasa da ruhsal açıdan belki de onlardan daha büyük bir ihtiyaçtır.
Sevişmenin ne ara ve neden bu kadar günah görüldüğü sorusunu sanırsam hayatım boyunca aklından çıkaramayacağım.
insanın kendi kendine yarattığı tabuların (yine kendine zararı olmasına rağmen) bu denli etkili olması çok acı.
"Edep" kalıbının getirilerinin aslında taciz, fuhuş, tecavüz ve birçok cinsel sapkınlık olduğunu ne zaman anlayacağız.
Bunun farkında olan nadir kişilikleri, bu kadar günahkâr saymak ve tabiri caizse itin g*tüne sokmak ne büyük bir acizlik…
Son olarak bu "edep" kalıbına bağlı yaşayanlara küçücük bir sorum var. Bir erkek bir kadınla seviştiğinde onu bu kadar yücelten toplum, o kadını niye bu kadar pis ve kirlenmiş sayar?
Hayatı boyunca belkide onlarca kadınla seks yapmış bir erkek neden evlenmek için patlak (!) olmayan bir kadın arar?
Bir kadın sırf aptal bir kızlık zarına sahip değil diye öldürülmeyi hak ettiğini idda eden bu "değerler"in neden bu kadar muhteşem, dokunulamaz ve önemli olduğunu birisi bana açıklayabilir mi?
Yazımı sonuna kadar okuyan nadir insanlara teşekkür ederekten daha fazla konuyu uzatmayacağım.
Son uyarı olarak yazdıklarımı okuyup "bacak kadar boyunla gene dalmışsın böyle konulara" diyeceğinden emin olduğum arkadaşıma, eğer öyle bir şey söylerse ölümünün ellerimden olacağını temin ederek konuyu kapatıyorum.
Hormonlarıyla değil beyniyle düşünebilen gerçek kişilik ve karakter sahibi olan insanlara ithafen. Sayılarınızın artacağı ve sonunda, bu "değerler" ve "edep" denilen tabuları hep beraber yıkabileceğimiz umuduyla…
Seks güzeldir,
Kendinize iyi bakın.
dünyadaki seks madenlerinin yüzde otuzundan fazlası ülkemizde olmasına rağmen yobazlar yüzünden çıkarılamamaktadır.
sanat ama herkes anlamıyor.
seks, sololarını tüm hücrelerimde hissettiren, bir parça ile nasıl sevişilebileceğini gösteren, tadında tutku olan, asalet olan, kendini bırakış olan, olağan üstü aşk tasviri olan bir şarkı gibidir. ama çok az şanslı insan bunun farkında ve bu insanlar neden bana çok uzak.
seks, sololarını tüm hücrelerimde hissettiren, bir parça ile nasıl sevişilebileceğini gösteren, tadında tutku olan, asalet olan, kendini bırakış olan, olağan üstü aşk tasviri olan bir şarkı gibidir. ama çok az şanslı insan bunun farkında ve bu insanlar neden bana çok uzak.
Kimine göre seks, evliliğin çimentosu. Ablam da diyor ki: "bizimkisi hafiten deniz kumlu!"
Namazdan daha güzel.
sanalı makbul olandır. açık ve net.
ihtiyaç olmasına rağmen lükstür. Karneyle seks alınan yılları unutmamak gerekir. 90 dan sonra doğanlar bilmez.
kadın ve erkeğin şehvetli zevklerini tatmin ettiği olay.
Çubuk ve arı kovanı.
Sikişmek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar