bugün

kaliteli ama bir o kadar da ağır kalem, tutacak yerinin metalden yapılması ayrı bir sağlamlık kalite katmış kaleme. şuana kadar iki tane kötü noktasını buldum. kalem oldukça ağır ve ucun çıkması için bastığımız kapak sallanıyor, eğer para bandı ile bir kaç defa sararsanız orayı sorun çözülüyor.
Elimde iki tane olan kalem. Tutuşu güzel olmasına karşın çok ağır olan kalemdir. Alıştıktan sonra ise baya güzeldir. Kırtasiyeden tanesini 20 tl ye almış olmama rağmen hemen sonra nt ye rotring 300 almaya gittiğim zaman aynı kalemi nt de 31 tl ye gördüğümde kapitalizmin nasıl bir şey olduğunu bir kez daha görmüş oldum.
© copyright 2005 - 2026