bugün

scrikss pro s

Elimde iki tane olan kalem. Tutuşu güzel olmasına karşın çok ağır olan kalemdir. Alıştıktan sonra ise baya güzeldir. Kırtasiyeden tanesini 20 tl ye almış olmama rağmen hemen sonra nt ye rotring 300 almaya gittiğim zaman aynı kalemi nt de 31 tl ye gördüğümde kapitalizmin nasıl bir şey olduğunu bir kez daha görmüş oldum.
© copyright 2005 - 2026