bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
sanal faşizme ses çıkarmayan hatta destek verenlerin pek bir zoruna giden devrim şeklidir. burası sanal bir ortam, ne yapılacaksa insanın elinin altında ki klavyeden yapılmaktadır. adresini alıp kafana mı sıksınlar sanal bir ortamda sanalı eleştiriyorsun? klavye başından daha fazlası olarak ne bekliyorsun? faşistler yazdımı vatansever, yobazlar yazdımı dindar, solcular yazdımı sanal devrim oluyor ne kadar güzel değil mi? ayrıca biz fethullah gülen hoca efendi gibi mucizeler yaratamıyoruz. yani bilgisayar başında elimizi ekrana sokup karşıda ki kişiye ulaşmak falan yapamiyoruz, olmuyor suç mu ak?
ateşini herkes içinde hissetmiştir.
gerçeğinde ne olacağını gösteren simülasyondur.
hiçbir işe yaramaz, yalnızca eğlenme amaçlıdır ama gerçekleri gösterir.
sözlük mizah platformudur ne gerek var bunlara gibi şeyler yazan evren gençliği için, en azından birkaç kelime okumayı öğrenirler umudu ile yapılması gerekendir. elbette amaç, yönetimde söz sahibi olma veya başlıkları tekele almak değildir, 'belki birkaç kişi okur'dur, yıllardır tek umudumuz bu değil miydi zaten? belki birileri okumayı dener, abilerinin, hocalarının dediklerini yasa kabul etmeden, bir iki şeyi kendisi araştırmayı dener.
bu gece gerçekleşmiş sabah uyandığımda ise eser kalmamış devrim.
ateş olsan curmun kadar yakarsın. sen simdi solcu sagcı başlıklar acınca devrim mi yapıyorsun? biri çıkıyor atatürk başbuğ diyor. öteki çıkıyor yaşasın marksizm diyor. peki ben desem kahrolsun saldırganca davranan insanlar. şimdi hangimiz haklıyız?
a) türk diye geçinenler ama atatürk ülkesinden bihaber yaşıyanlar
b) kahrolsun kapitalizm diyip hayatının her alanında kapitalistçe yaşıyanlar
c) benim gibi öncelikle ülkesinin geleceğinden endişe edip ne sağcıyım ne solcu önce vatanım diyenler
d) aslında hepsi birer hata
e) herkes kendince haklı
yani devrim falan...boş işler. sen önce kafanı yastığa koyduğunda bu ülke için neler yaptın? ben kendi adıma diyim: hiçbir şey. ve bu beni utandırıyor.
ne milli görüş ne komunizm ne de diğerleri... önce insan olup bu ülkeye hayırlı bir şey yapabilmek önemli. ülkem diye can atıyorsun sonra kavga edip ülkenin okuluna zarar veriyorsun. taşla sopayla milleti korkutuyorsun. buna faşist karşıtıyım diyen solcularda dahil. hiçbiriniz inandırıcı değilsiniz. sadece beyinleri başkları tarafından kullanılan sözüm ona "korkusuz politik" genclik.
eger aklın olsa geçmişe bakar dedenin, babanın zamanında yaşanan sagcı solcu kavgalarında hiçbir şeyin hallolmadıgını görürdün. sadece yüreği yanan anneler dışında ne kazandırdı? sonra çıkıp ordu ihtilal yaptı diye avaz avaz bağır. lan siz sokaklarda birbirinizi gebertirken iyi ordu el koyup hepinizi içeri tıkınca kötü. yaşanacak bir ülke mi bırakıyorsunuz?
ateş olsan curmun kadar yakarsın. sen simdi solcu sagcı başlıklar acınca devrim mi yapıyorsun? biri çıkıyor atatürk başbuğ diyor. öteki çıkıyor yaşasın marksizm diyor. peki ben desem kahrolsun saldırganca davranan insanlar. şimdi hangimiz haklıyız?
a) türk diye geçinenler ama atatürk ülkesinden bihaber yaşıyanlar
b) kahrolsun kapitalizm diyip hayatının her alanında kapitalistçe yaşıyanlar
c) benim gibi öncelikle ülkesinin geleceğinden endişe edip ne sağcıyım ne solcu önce vatanım diyenler
d) aslında hepsi birer hata
e) herkes kendince haklı
yani devrim falan...boş işler. sen önce kafanı yastığa koyduğunda bu ülke için neler yaptın? ben kendi adıma diyim: hiçbir şey. ve bu beni utandırıyor.
ne milli görüş ne komunizm ne de diğerleri... önce insan olup bu ülkeye hayırlı bir şey yapabilmek önemli. ülkem diye can atıyorsun sonra kavga edip ülkenin okuluna zarar veriyorsun. taşla sopayla milleti korkutuyorsun. buna faşist karşıtıyım diyen solcularda dahil. hiçbiriniz inandırıcı değilsiniz. sadece beyinleri başkları tarafından kullanılan sözüm ona "korkusuz politik" genclik.
eger aklın olsa geçmişe bakar dedenin, babanın zamanında yaşanan sagcı solcu kavgalarında hiçbir şeyin hallolmadıgını görürdün. sadece yüreği yanan anneler dışında ne kazandırdı? sonra çıkıp ordu ihtilal yaptı diye avaz avaz bağır. lan siz sokaklarda birbirinizi gebertirken iyi ordu el koyup hepinizi içeri tıkınca kötü. yaşanacak bir ülke mi bırakıyorsunuz?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar