bugün

sanal devrim

sanal faşizme ses çıkarmayan hatta destek verenlerin pek bir zoruna giden devrim şeklidir. burası sanal bir ortam, ne yapılacaksa insanın elinin altında ki klavyeden yapılmaktadır. adresini alıp kafana mı sıksınlar sanal bir ortamda sanalı eleştiriyorsun? klavye başından daha fazlası olarak ne bekliyorsun? faşistler yazdımı vatansever, yobazlar yazdımı dindar, solcular yazdımı sanal devrim oluyor ne kadar güzel değil mi? ayrıca biz fethullah gülen hoca efendi gibi mucizeler yaratamıyoruz. yani bilgisayar başında elimizi ekrana sokup karşıda ki kişiye ulaşmak falan yapamiyoruz, olmuyor suç mu ak?
© copyright 2005 - 2026