bugün
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- japonya4
- düşün ki o bunu okuyor17
- guyana4
- ekonomi3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- velvet13
- cezayir2
- çekya3
- avustralya2
- sözlük kızlarının vücutları15
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- arnavutluk2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- kolu kıllı kız3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- belçika2
- iveco daily3
- ahududu2
- özbekistan3
- kemal kılıçdaroğlu18
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- coğrafya2
- portekiz3
bu gece gerçekleşmiş sabah uyandığımda ise eser kalmamış devrim.
ateş olsan curmun kadar yakarsın. sen simdi solcu sagcı başlıklar acınca devrim mi yapıyorsun? biri çıkıyor atatürk başbuğ diyor. öteki çıkıyor yaşasın marksizm diyor. peki ben desem kahrolsun saldırganca davranan insanlar. şimdi hangimiz haklıyız?
a) türk diye geçinenler ama atatürk ülkesinden bihaber yaşıyanlar
b) kahrolsun kapitalizm diyip hayatının her alanında kapitalistçe yaşıyanlar
c) benim gibi öncelikle ülkesinin geleceğinden endişe edip ne sağcıyım ne solcu önce vatanım diyenler
d) aslında hepsi birer hata
e) herkes kendince haklı
yani devrim falan...boş işler. sen önce kafanı yastığa koyduğunda bu ülke için neler yaptın? ben kendi adıma diyim: hiçbir şey. ve bu beni utandırıyor.
ne milli görüş ne komunizm ne de diğerleri... önce insan olup bu ülkeye hayırlı bir şey yapabilmek önemli. ülkem diye can atıyorsun sonra kavga edip ülkenin okuluna zarar veriyorsun. taşla sopayla milleti korkutuyorsun. buna faşist karşıtıyım diyen solcularda dahil. hiçbiriniz inandırıcı değilsiniz. sadece beyinleri başkları tarafından kullanılan sözüm ona "korkusuz politik" genclik.
eger aklın olsa geçmişe bakar dedenin, babanın zamanında yaşanan sagcı solcu kavgalarında hiçbir şeyin hallolmadıgını görürdün. sadece yüreği yanan anneler dışında ne kazandırdı? sonra çıkıp ordu ihtilal yaptı diye avaz avaz bağır. lan siz sokaklarda birbirinizi gebertirken iyi ordu el koyup hepinizi içeri tıkınca kötü. yaşanacak bir ülke mi bırakıyorsunuz?
ateş olsan curmun kadar yakarsın. sen simdi solcu sagcı başlıklar acınca devrim mi yapıyorsun? biri çıkıyor atatürk başbuğ diyor. öteki çıkıyor yaşasın marksizm diyor. peki ben desem kahrolsun saldırganca davranan insanlar. şimdi hangimiz haklıyız?
a) türk diye geçinenler ama atatürk ülkesinden bihaber yaşıyanlar
b) kahrolsun kapitalizm diyip hayatının her alanında kapitalistçe yaşıyanlar
c) benim gibi öncelikle ülkesinin geleceğinden endişe edip ne sağcıyım ne solcu önce vatanım diyenler
d) aslında hepsi birer hata
e) herkes kendince haklı
yani devrim falan...boş işler. sen önce kafanı yastığa koyduğunda bu ülke için neler yaptın? ben kendi adıma diyim: hiçbir şey. ve bu beni utandırıyor.
ne milli görüş ne komunizm ne de diğerleri... önce insan olup bu ülkeye hayırlı bir şey yapabilmek önemli. ülkem diye can atıyorsun sonra kavga edip ülkenin okuluna zarar veriyorsun. taşla sopayla milleti korkutuyorsun. buna faşist karşıtıyım diyen solcularda dahil. hiçbiriniz inandırıcı değilsiniz. sadece beyinleri başkları tarafından kullanılan sözüm ona "korkusuz politik" genclik.
eger aklın olsa geçmişe bakar dedenin, babanın zamanında yaşanan sagcı solcu kavgalarında hiçbir şeyin hallolmadıgını görürdün. sadece yüreği yanan anneler dışında ne kazandırdı? sonra çıkıp ordu ihtilal yaptı diye avaz avaz bağır. lan siz sokaklarda birbirinizi gebertirken iyi ordu el koyup hepinizi içeri tıkınca kötü. yaşanacak bir ülke mi bırakıyorsunuz?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar