bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
kıymetlimiz rte nin brunei sultanlıgına gezisini 1 gün uzatmasından sonra ortaya cıkan durum. atatürk ten daha önemli o gezi ya ondan. diyecek söz bulamıyorum. böyle bir adilik olabilir mi ya. şu ana kadar tek bunu yapan başbakan oldu. hala daha ona oy veren koyunlar var. yeter ulan yeter ya. s...tr git artık ülkenin tepesınden.
ilk defa bir başbakan'ın 10 kasım'da anıtkabir'e gitmemesi durumudur.
yaptığı hayırlı işlerden birisidir.
kabrin başında dikilip canavar düdüğü çalarak, istiklal marşı okumanın ölüye faydası yoktur. bir fatiha üç ihlas okuyup hediye etseniz daha makbuldür.
kabrin başında dikilip canavar düdüğü çalarak, istiklal marşı okumanın ölüye faydası yoktur. bir fatiha üç ihlas okuyup hediye etseniz daha makbuldür.
zorunluluk mu var denilesi durum. uzaktan da olsa bir fatiha okuması yeter. entry eksiye bağlayacak şimdi, hiç önemi yok. bırak atatürk'ü adama şey derler mesela; ya arkadaş kendi özünün, hısmının mezarını her yıldönümü ziyaret mi ettin? bu kadar yürekli misin lan? götünün bokuna bakmadan başbakan eleştiriyorsun...
iki eli kanda da olsa gidecek! biz de neden şaşırıyoruz ki insanların neden bu kadar nankör olduğuna. imam cemaat meselesi malum... bari kılıf uyduracaksın 1 gün deme, o 1 günün bu güne denk geldiğini unutma; 3-5 gün de de daha inandırıcı olsun. hoş inandırıcı olmaya çalışmıyorsundur ki zaten. açık açık yapabiliyorsun artık bunları bu hale getirdiğin ülkede. bakalım bu sene cesaretlenip seneye anma törenine katılmayacak kimler çıkacak...
Gelmemesi iyi oldu.
Paşa rahatsız oluyordur o huzuruna gelince bence.
Hatta bence orda da yaşayabilir bundan sonra.
Paşa rahatsız oluyordur o huzuruna gelince bence.
Hatta bence orda da yaşayabilir bundan sonra.
erbakan'ı anımsattı.
tekke türbeleri yasaklayan kişiye saygısındandır belki de, hani yasaktı türbeler? ne farkı var bunun türbe ziyaretinden?
ironikmisiniz siz?
ironikmisiniz siz?
unutulmaması gerekir ki cumhuriyeti kuran ve yaşadığımız yeri bağımsız yapan atatürk'tür. Türkiye cumhuriyeti'nin başbakanı tutupta anıtkabir'e en başta, ilk olaraktan gitmek durumundadır. Sen kalk atatürk'ün kurduğu cumhuriyette başbakanlık yap, sonra da utanmadan bir anma törenini çok gör. Yazıklar olsun o başbakana da onun dalkavukluğunu yapanlara da...
anıtkabir in kirlenmesini önleyen davranış biçimidir. anıtkabirde olmaya hakkı yok rte nin...
gitmemesi daha iyi.
gitmemesidir. buradaki sitayişten anlaşılan, kemalistler için erdoğan önemli bir şahsiyet.
Ülkenin yarısının başbakanı bugün nasıl Anitkabir'e gitmeyi gerek görmediyse, elbette turk halkı da birgun onun meclise girmesini gerek görmeyecek.
ülkenin içler acısı halini ortaya koyan olaydır, yalandan olsa bile gitmesi gerekirdi, halkının yanında olmayan bir başbakan, yazık.
pek de önemsemediğim olaydır. Zira kendisi çok da önemsenecek bir şahsiyet değildir. ayrıca ne zaman halkının yanında olmuştur ki?
bır basbakan olarak ayıp etmıstır ama dıcı görünümlü bır lıbos olarak sasırtmamıstır. Tıpkı vaktıyle ögrencısı olma bahtsızlıgına ugradıgımız kız ögrencısever lıbos karatepe gıbı.
çok yüce über müber başbakandan beklenen harekettir. cidden gitse şaşırırdım zaten. hadi başbakan için demiyorum ama uluların ulusu, 3000 km'den adam yalama yetisine sahip insanlar zaten gitmesin anıtkabir'e. ne gerek var. gitsinler endonezya'da fare taşağı çevirme yiyip, vize kaldırıp geri gelsinler. özel bir günde evde olması istenmeyen misafir gibi işte bazıları.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar