bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- cuckold erkek3
- seksten sonra bira içmek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- köyde gece tuvalete gitmek7
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- güne bir şarkı bırak18
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
yerim seni fıstık yazarı. bir de üçüncü nesil sazan dersem yanlış olmaz sanırım. okumadan entri giren hem de üçüncü nesil yazar. helal olsun diyorum. uludağ sözlük ün ortalamasını gösteren yazar işte.
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
o.çlere acımadan söven insan diye adlandırılmayı isteyen yazar.
Sevdim, ama kadınlara ''bayan'' diyenlerden o da...
nickelblack'in sevilen şarkısıdır. klibi ayrı bir güzeldir efenim.
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
üçüncü nesil olmasına rağmen, insanlara hakarette sınır tanımayan yazarımsı. demek ki nesil bir şey ifade etmiyor.
(#24337201) bana kıskanç diyen arkadaştır. ulan ne alakası var ben gülüyorum o kadar. hayır 3. nesil demek en az 24 25 demek 16 yasında kız olsa anlıcam da o bile değil neyini kıskanayım arkadaş böyle tiplerin. he, ben alkol içmiyom içenleri de çok kıskanıyom çünkü bizim burda alkol yok çok kıskanıyoz. ulan ya..
bira içmek varken bedava verseler içmeyeceğim enerji içeceği. amaç enerji mi? çak bitane vodka&redbull bak bakalım nasıl ayaklanıyorsun.
ince ruha sahip iyi niyetli bir yazar. Abartmayı birazcık seviyor.
(#25171538) içki içince havalı olduğunu sanan yazarımsı.
içki içince havalı olduğunu sananlarla dalga geçmiş yazar. Bunu da anlamadınız mı yani.. inşallah ak partilidir.
üçüncü nesilden bir yazar. old skool ruhunu (#25722185) ile göstermiştir. çok iyi. hatta, nülüfer süper!
anladigim kadariyla her bayandan numara alma gibi bir hastaligi olan yazardir. iyi niyetli oldugu asikar. ha bu arada ( #27651624 ) Allah kuru iftiradan saklasin.
Hiç süphe yok ki bakirdir.bize ne arkadaş
harika bir nickelback şarkısıdır.
Sanırım Kürt olmayan yazar. Aksi takdirde 28 yıllık bekarete dayanamayıp çoktan eşeklerle münasebete girmişti.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
kendisinin walter white türkiye şubesi olamsından endişeleniyorum. o kadar para ney lan.
Tadı redbull'dan daha güzel. Onun haricinde melisa çayı bile daha çok enerji verir herhalde.
az önce göçerttim bunu ben, sidik yarıştırmıyaydı benle iyiydi...
çok kalite bir kapışmaydı gerçekten, hesap benim dostum, ayrıca tl li resmi koymuşsun ama ayro lu resmi koymamışsın esefle kınadım az önce seni, ayrıca neden göçerttim dedim ben hesap capsi attım sen yanlış anlama da daha hesaba giremedin, ama elit semtlerde yaşayan ve plazası bulunan insanlar olarak evet sıfır küfür ile bu kaliteli kapışmamız belki de örnek olmalı sözlük seviyesizlerine, belki de değil evet olmalı...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
zengin vve mutsuzun araba toyota...
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
toyota araç şirketin pazarlamacılarının arabası sevgili örümcek
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
Ticaret adamı sevdim kendisini. Buyugumdur saygi duyarim.
400 değil arkadaşlar o temsiliydi , detaylı açıklama alttaki linkte.*
(img:#867467)
(img:#867467)
sen hala para resmi mi atıyorsun ya bak atıcam 1 resim şimdi ortaya olmayacak karışacak ortalık.
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar