bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- beyaz otomobil satın almak9
- ege waw3
- bay melahel d erectotales2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- kemal kılıçdaroğlu9
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- krista allen2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ikinci el elbise giymek2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- düşün ki o bunu okuyor4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- babalar günü hediyesi2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
yerim seni fıstık yazarı. bir de üçüncü nesil sazan dersem yanlış olmaz sanırım. okumadan entri giren hem de üçüncü nesil yazar. helal olsun diyorum. uludağ sözlük ün ortalamasını gösteren yazar işte.
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
o.çlere acımadan söven insan diye adlandırılmayı isteyen yazar.
Sevdim, ama kadınlara ''bayan'' diyenlerden o da...
nickelblack'in sevilen şarkısıdır. klibi ayrı bir güzeldir efenim.
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
üçüncü nesil olmasına rağmen, insanlara hakarette sınır tanımayan yazarımsı. demek ki nesil bir şey ifade etmiyor.
(#24337201) bana kıskanç diyen arkadaştır. ulan ne alakası var ben gülüyorum o kadar. hayır 3. nesil demek en az 24 25 demek 16 yasında kız olsa anlıcam da o bile değil neyini kıskanayım arkadaş böyle tiplerin. he, ben alkol içmiyom içenleri de çok kıskanıyom çünkü bizim burda alkol yok çok kıskanıyoz. ulan ya..
bira içmek varken bedava verseler içmeyeceğim enerji içeceği. amaç enerji mi? çak bitane vodka&redbull bak bakalım nasıl ayaklanıyorsun.
ince ruha sahip iyi niyetli bir yazar. Abartmayı birazcık seviyor.
(#25171538) içki içince havalı olduğunu sanan yazarımsı.
içki içince havalı olduğunu sananlarla dalga geçmiş yazar. Bunu da anlamadınız mı yani.. inşallah ak partilidir.
üçüncü nesilden bir yazar. old skool ruhunu (#25722185) ile göstermiştir. çok iyi. hatta, nülüfer süper!
anladigim kadariyla her bayandan numara alma gibi bir hastaligi olan yazardir. iyi niyetli oldugu asikar. ha bu arada ( #27651624 ) Allah kuru iftiradan saklasin.
Hiç süphe yok ki bakirdir.bize ne arkadaş
harika bir nickelback şarkısıdır.
Sanırım Kürt olmayan yazar. Aksi takdirde 28 yıllık bekarete dayanamayıp çoktan eşeklerle münasebete girmişti.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
kendisinin walter white türkiye şubesi olamsından endişeleniyorum. o kadar para ney lan.
Tadı redbull'dan daha güzel. Onun haricinde melisa çayı bile daha çok enerji verir herhalde.
az önce göçerttim bunu ben, sidik yarıştırmıyaydı benle iyiydi...
çok kalite bir kapışmaydı gerçekten, hesap benim dostum, ayrıca tl li resmi koymuşsun ama ayro lu resmi koymamışsın esefle kınadım az önce seni, ayrıca neden göçerttim dedim ben hesap capsi attım sen yanlış anlama da daha hesaba giremedin, ama elit semtlerde yaşayan ve plazası bulunan insanlar olarak evet sıfır küfür ile bu kaliteli kapışmamız belki de örnek olmalı sözlük seviyesizlerine, belki de değil evet olmalı...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
zengin vve mutsuzun araba toyota...
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
toyota araç şirketin pazarlamacılarının arabası sevgili örümcek
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
Ticaret adamı sevdim kendisini. Buyugumdur saygi duyarim.
400 değil arkadaşlar o temsiliydi , detaylı açıklama alttaki linkte.*
(img:#867467)
(img:#867467)
sen hala para resmi mi atıyorsun ya bak atıcam 1 resim şimdi ortaya olmayacak karışacak ortalık.
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar