bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- morkstar2
- seksten sonra bira içmek5
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
yerim seni fıstık yazarı. bir de üçüncü nesil sazan dersem yanlış olmaz sanırım. okumadan entri giren hem de üçüncü nesil yazar. helal olsun diyorum. uludağ sözlük ün ortalamasını gösteren yazar işte.
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
o.çlere acımadan söven insan diye adlandırılmayı isteyen yazar.
Sevdim, ama kadınlara ''bayan'' diyenlerden o da...
nickelblack'in sevilen şarkısıdır. klibi ayrı bir güzeldir efenim.
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
üçüncü nesil olmasına rağmen, insanlara hakarette sınır tanımayan yazarımsı. demek ki nesil bir şey ifade etmiyor.
(#24337201) bana kıskanç diyen arkadaştır. ulan ne alakası var ben gülüyorum o kadar. hayır 3. nesil demek en az 24 25 demek 16 yasında kız olsa anlıcam da o bile değil neyini kıskanayım arkadaş böyle tiplerin. he, ben alkol içmiyom içenleri de çok kıskanıyom çünkü bizim burda alkol yok çok kıskanıyoz. ulan ya..
bira içmek varken bedava verseler içmeyeceğim enerji içeceği. amaç enerji mi? çak bitane vodka&redbull bak bakalım nasıl ayaklanıyorsun.
ince ruha sahip iyi niyetli bir yazar. Abartmayı birazcık seviyor.
(#25171538) içki içince havalı olduğunu sanan yazarımsı.
içki içince havalı olduğunu sananlarla dalga geçmiş yazar. Bunu da anlamadınız mı yani.. inşallah ak partilidir.
üçüncü nesilden bir yazar. old skool ruhunu (#25722185) ile göstermiştir. çok iyi. hatta, nülüfer süper!
anladigim kadariyla her bayandan numara alma gibi bir hastaligi olan yazardir. iyi niyetli oldugu asikar. ha bu arada ( #27651624 ) Allah kuru iftiradan saklasin.
Hiç süphe yok ki bakirdir.bize ne arkadaş
harika bir nickelback şarkısıdır.
Sanırım Kürt olmayan yazar. Aksi takdirde 28 yıllık bekarete dayanamayıp çoktan eşeklerle münasebete girmişti.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
kendisinin walter white türkiye şubesi olamsından endişeleniyorum. o kadar para ney lan.
Tadı redbull'dan daha güzel. Onun haricinde melisa çayı bile daha çok enerji verir herhalde.
az önce göçerttim bunu ben, sidik yarıştırmıyaydı benle iyiydi...
çok kalite bir kapışmaydı gerçekten, hesap benim dostum, ayrıca tl li resmi koymuşsun ama ayro lu resmi koymamışsın esefle kınadım az önce seni, ayrıca neden göçerttim dedim ben hesap capsi attım sen yanlış anlama da daha hesaba giremedin, ama elit semtlerde yaşayan ve plazası bulunan insanlar olarak evet sıfır küfür ile bu kaliteli kapışmamız belki de örnek olmalı sözlük seviyesizlerine, belki de değil evet olmalı...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
zengin vve mutsuzun araba toyota...
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
toyota araç şirketin pazarlamacılarının arabası sevgili örümcek
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
Ticaret adamı sevdim kendisini. Buyugumdur saygi duyarim.
400 değil arkadaşlar o temsiliydi , detaylı açıklama alttaki linkte.*
(img:#867467)
(img:#867467)
sen hala para resmi mi atıyorsun ya bak atıcam 1 resim şimdi ortaya olmayacak karışacak ortalık.
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar