bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 haziran 20262
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bir gün ölecek olmak7
- güne bir şarkı bırak18
- 2026 dünya kupası14
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- paris te son tango2
- pornoyu bırakmak5
- futbol12
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- seni hayata bağlayan şey12
- red bull2
yerim seni fıstık yazarı. bir de üçüncü nesil sazan dersem yanlış olmaz sanırım. okumadan entri giren hem de üçüncü nesil yazar. helal olsun diyorum. uludağ sözlük ün ortalamasını gösteren yazar işte.
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
o.çlere acımadan söven insan diye adlandırılmayı isteyen yazar.
Sevdim, ama kadınlara ''bayan'' diyenlerden o da...
nickelblack'in sevilen şarkısıdır. klibi ayrı bir güzeldir efenim.
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
üçüncü nesil olmasına rağmen, insanlara hakarette sınır tanımayan yazarımsı. demek ki nesil bir şey ifade etmiyor.
(#24337201) bana kıskanç diyen arkadaştır. ulan ne alakası var ben gülüyorum o kadar. hayır 3. nesil demek en az 24 25 demek 16 yasında kız olsa anlıcam da o bile değil neyini kıskanayım arkadaş böyle tiplerin. he, ben alkol içmiyom içenleri de çok kıskanıyom çünkü bizim burda alkol yok çok kıskanıyoz. ulan ya..
bira içmek varken bedava verseler içmeyeceğim enerji içeceği. amaç enerji mi? çak bitane vodka&redbull bak bakalım nasıl ayaklanıyorsun.
ince ruha sahip iyi niyetli bir yazar. Abartmayı birazcık seviyor.
(#25171538) içki içince havalı olduğunu sanan yazarımsı.
içki içince havalı olduğunu sananlarla dalga geçmiş yazar. Bunu da anlamadınız mı yani.. inşallah ak partilidir.
üçüncü nesilden bir yazar. old skool ruhunu (#25722185) ile göstermiştir. çok iyi. hatta, nülüfer süper!
anladigim kadariyla her bayandan numara alma gibi bir hastaligi olan yazardir. iyi niyetli oldugu asikar. ha bu arada ( #27651624 ) Allah kuru iftiradan saklasin.
Hiç süphe yok ki bakirdir.bize ne arkadaş
harika bir nickelback şarkısıdır.
Sanırım Kürt olmayan yazar. Aksi takdirde 28 yıllık bekarete dayanamayıp çoktan eşeklerle münasebete girmişti.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
kendisinin walter white türkiye şubesi olamsından endişeleniyorum. o kadar para ney lan.
Tadı redbull'dan daha güzel. Onun haricinde melisa çayı bile daha çok enerji verir herhalde.
az önce göçerttim bunu ben, sidik yarıştırmıyaydı benle iyiydi...
çok kalite bir kapışmaydı gerçekten, hesap benim dostum, ayrıca tl li resmi koymuşsun ama ayro lu resmi koymamışsın esefle kınadım az önce seni, ayrıca neden göçerttim dedim ben hesap capsi attım sen yanlış anlama da daha hesaba giremedin, ama elit semtlerde yaşayan ve plazası bulunan insanlar olarak evet sıfır küfür ile bu kaliteli kapışmamız belki de örnek olmalı sözlük seviyesizlerine, belki de değil evet olmalı...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
zengin vve mutsuzun araba toyota...
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
toyota araç şirketin pazarlamacılarının arabası sevgili örümcek
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
Ticaret adamı sevdim kendisini. Buyugumdur saygi duyarim.
400 değil arkadaşlar o temsiliydi , detaylı açıklama alttaki linkte.*
(img:#867467)
(img:#867467)
sen hala para resmi mi atıyorsun ya bak atıcam 1 resim şimdi ortaya olmayacak karışacak ortalık.
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar