bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- kaçak çay2
- iş kadını yazarlar6
- futbol9
- oyuncu2
- gocu abi2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
- gocu bey meh meh bey birader4
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
yerim seni fıstık yazarı. bir de üçüncü nesil sazan dersem yanlış olmaz sanırım. okumadan entri giren hem de üçüncü nesil yazar. helal olsun diyorum. uludağ sözlük ün ortalamasını gösteren yazar işte.
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
okumadan entri girmek:
alın ibret
(bkz: yıl olmuş 2012 hala kontorüm yok diyen insan/#16808977)
o.çlere acımadan söven insan diye adlandırılmayı isteyen yazar.
Sevdim, ama kadınlara ''bayan'' diyenlerden o da...
nickelblack'in sevilen şarkısıdır. klibi ayrı bir güzeldir efenim.
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
üçüncü nesil olmasına rağmen, insanlara hakarette sınır tanımayan yazarımsı. demek ki nesil bir şey ifade etmiyor.
(#24337201) bana kıskanç diyen arkadaştır. ulan ne alakası var ben gülüyorum o kadar. hayır 3. nesil demek en az 24 25 demek 16 yasında kız olsa anlıcam da o bile değil neyini kıskanayım arkadaş böyle tiplerin. he, ben alkol içmiyom içenleri de çok kıskanıyom çünkü bizim burda alkol yok çok kıskanıyoz. ulan ya..
bira içmek varken bedava verseler içmeyeceğim enerji içeceği. amaç enerji mi? çak bitane vodka&redbull bak bakalım nasıl ayaklanıyorsun.
ince ruha sahip iyi niyetli bir yazar. Abartmayı birazcık seviyor.
(#25171538) içki içince havalı olduğunu sanan yazarımsı.
içki içince havalı olduğunu sananlarla dalga geçmiş yazar. Bunu da anlamadınız mı yani.. inşallah ak partilidir.
üçüncü nesilden bir yazar. old skool ruhunu (#25722185) ile göstermiştir. çok iyi. hatta, nülüfer süper!
anladigim kadariyla her bayandan numara alma gibi bir hastaligi olan yazardir. iyi niyetli oldugu asikar. ha bu arada ( #27651624 ) Allah kuru iftiradan saklasin.
Hiç süphe yok ki bakirdir.bize ne arkadaş
harika bir nickelback şarkısıdır.
Sanırım Kürt olmayan yazar. Aksi takdirde 28 yıllık bekarete dayanamayıp çoktan eşeklerle münasebete girmişti.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
Kürtse de, Allah kurtarsın kardeş.
kendisinin walter white türkiye şubesi olamsından endişeleniyorum. o kadar para ney lan.
Tadı redbull'dan daha güzel. Onun haricinde melisa çayı bile daha çok enerji verir herhalde.
az önce göçerttim bunu ben, sidik yarıştırmıyaydı benle iyiydi...
çok kalite bir kapışmaydı gerçekten, hesap benim dostum, ayrıca tl li resmi koymuşsun ama ayro lu resmi koymamışsın esefle kınadım az önce seni, ayrıca neden göçerttim dedim ben hesap capsi attım sen yanlış anlama da daha hesaba giremedin, ama elit semtlerde yaşayan ve plazası bulunan insanlar olarak evet sıfır küfür ile bu kaliteli kapışmamız belki de örnek olmalı sözlük seviyesizlerine, belki de değil evet olmalı...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
bir de maddiyatla ilgilenen kızlar ile ilgilenmiyorum, ben aseksüelim bir süredir zaten...
not : hesap benim evet...
zengin vve mutsuzun araba toyota...
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
diğeri de 400 dolar atmış...
20 milyar ile zenginlik gösterileri hoş değil.
ne biliyim reina'da iki şişe açıp eğlendiğiniz fotoları atsaydınız kıyas olabilirdi ama bunlarla bi yere varamıyorum.
toyota araç şirketin pazarlamacılarının arabası sevgili örümcek
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
vizyona bak, reina da şişe açtırmak nedir maho lar gibi...
ayrıca ben miami deyken... (sağdaki daha uzun olan ve siz görmeseniz de daha yakışıklı olan benim)
görsel
Ticaret adamı sevdim kendisini. Buyugumdur saygi duyarim.
400 değil arkadaşlar o temsiliydi , detaylı açıklama alttaki linkte.*
(img:#867467)
(img:#867467)
sen hala para resmi mi atıyorsun ya bak atıcam 1 resim şimdi ortaya olmayacak karışacak ortalık.
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
neyse sabah iş var toplantı var patron kaçar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar