bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
yeni gelmiş 6.nesil yazar arkadaş. geçmiş sözlük tecrübelerine bakarsak burada büyük yol kat edecek gibi gözüküyor.
yazılarını sevdiğim yazardır. mantıklı yazar. kasmaz.
*
*
beni ignore etmiş kişidir. çok içerledim, yıkıldım. mesajın sonuna bir de "bye" eklemiş yahu.
kafası karişik galatasaraylilari anlamıyorum ben.. çünkü bir üstümdeki insan saçma sapan bir iddia ortaya atmiş. (bkz: Tecavüz)
bunu biraz açalim.. en kaba tabirle bir tarafin istenmeden ilişkiye zorlanmasidir..
Şu anda bu durumu yaşayan ben değilim. çünkü hiç bir tepki görmedim ha basitinden bi tane özel mesaj geldi.. o da o kadar basitti ki (bkz: like a galatasaray)
gs entrylerime bakıyorum da hayli eğlendirmiş insanlari ki artılanmiş.. evet eksilenmişte ayni zamanda fakat bunun hiç bir önemi yok..
nedir tecavüz bunu bir açmak lazım bu noktada..
son olarak bugün bir tecavüz vakaasi boy gösteriyor ama o tecavüzün rengi bordo-mavi olay yeri trabzon, kurban galatasaray.
bunu biraz açalim.. en kaba tabirle bir tarafin istenmeden ilişkiye zorlanmasidir..
Şu anda bu durumu yaşayan ben değilim. çünkü hiç bir tepki görmedim ha basitinden bi tane özel mesaj geldi.. o da o kadar basitti ki (bkz: like a galatasaray)
gs entrylerime bakıyorum da hayli eğlendirmiş insanlari ki artılanmiş.. evet eksilenmişte ayni zamanda fakat bunun hiç bir önemi yok..
nedir tecavüz bunu bir açmak lazım bu noktada..
son olarak bugün bir tecavüz vakaasi boy gösteriyor ama o tecavüzün rengi bordo-mavi olay yeri trabzon, kurban galatasaray.
eksi artı oranını görmesi için istatik bölümüne girmesi gereken yazar. eğlenceyi orada görebilir. evet çok eğlendik.
bana ciddi ciddi mal fenerli yi çağrışıran, kuyruk sokumu. söylediklerinde hiçbir mantık yok, tamamen dikkat çekmeye çalışıyor.
edit: mal fenerli nin tuttuğu takım umrumda değil.
edit: mal fenerli nin tuttuğu takım umrumda değil.
beşiktaş taraftarı değil de galatasaray düşmanı olduğunu düşünmekte olduğum egoist yazar.
(bkz: altıncı nesil çaylak)
Beni buraya cagiran, davet eden, israr eden, su veren, yemek söyleyen arkadasim, iyi bir Besiktaslidir, quaresma hastasidir. Cocugu olursa adını quaresma koyacakmis.
insanların uğraşlarına anlam veremeyen bir yazar arkadaşımızmış kendisi.
(bkz: iskandinav liglerine şiir)*
rammsteiner'in kendisi hakkında yazdıklarını okuduktan sonra, bana söylediklerini eleştiri olarak almadım bile. içim rahatladı. hehehe. çok boş adamlarız bizler, böyle ramştayn dinliyoz, salak salak şiirler yazıyoz.
(bkz: iskandinav liglerine şiir)*
rammsteiner'in kendisi hakkında yazdıklarını okuduktan sonra, bana söylediklerini eleştiri olarak almadım bile. içim rahatladı. hehehe. çok boş adamlarız bizler, böyle ramştayn dinliyoz, salak salak şiirler yazıyoz.
doğru tespitler yazarı.
beşiktaşlı düşük zeka ürünü.
renktaş kardeşim.
tespitleri sağlam olan, güzel yazarlarımızdandır(mış).
quaresma ve simao gibi kalitesi tartışılmaz yıldızları transfer eden beşiktaş' ın geçen sezonu şampiyon bitirmediğini hatırlatmak istediğim beşiktaşlı fanatik yazar.
ayrıca yıldızlarla dolu olan takım değil, takım ruhunu oluşturmuş ve mücadele eden takım kazanır. futbol böyledir. kendisinin beşiktaş sevgisine saygı duyuyorum ama herkesin beşiktaş taraftarı olmadığını hatırlamasını rica ediyorum.
ayrıca yıldızlarla dolu olan takım değil, takım ruhunu oluşturmuş ve mücadele eden takım kazanır. futbol böyledir. kendisinin beşiktaş sevgisine saygı duyuyorum ama herkesin beşiktaş taraftarı olmadığını hatırlamasını rica ediyorum.
beni uykudan uyandıran yazar sağolsun. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar