bugün

rasta pasta

insanların uğraşlarına anlam veremeyen bir yazar arkadaşımızmış kendisi.

(bkz: iskandinav liglerine şiir)*

rammsteiner'in kendisi hakkında yazdıklarını okuduktan sonra, bana söylediklerini eleştiri olarak almadım bile. içim rahatladı. hehehe. çok boş adamlarız bizler, böyle ramştayn dinliyoz, salak salak şiirler yazıyoz.
© copyright 2005 - 2026