bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- arapça okuyabilen yazarlar3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- bir şeyler söyle3
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- birsin allahım2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 20266
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- erleg han ile revani yemek3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
sen benim her gece efkarım,gözümdeki yaşım, sigara dumanım.
abla sen rasim öztekin i geçtin .
(bkz: bendeki göt hiçbirinizde yok)
severiz kendisini eski yazardır. *
(bkz: bendeki göt hiçbirinizde yok)
severiz kendisini eski yazardır. *
tanıdığım bütün rasim ler abimdi. Yaşasın rasim abla!
yanlış yapanı ayıklayacakmış gibi duran yazar birde en iyi arkadaşım kendisi. hoş gelmiş dicem ama zaten buralardaymış kendisi.
Hoşsohbet yazardır efenim.
En iyi arkadaşım.
bugün tanıştığım bir yazar arkadaşım. muhabbeti 10 numara 5 yıldızdır,üniversite öğrencisi harika bir yazardır kendileri..
rsmsqt isimli arkadaşımızın revive olmuş halidir.
çok resmi oldu ya... öhöm... valla şu sözlükte en sevdiğim kişilerden biridir. fikirleri, siyasi düşünceleri, iyi kalpliliği, sohbeti; kendisinin ne kadar zeki ve über bir insan olduğunu gösteriyor.
büyüksün rasim abla. minibüs şoförleri bile karşında elini kalbine götürüp, kafasını eğerek ''büyüksün rasim abla'' der bu kardeşimize.
çok resmi oldu ya... öhöm... valla şu sözlükte en sevdiğim kişilerden biridir. fikirleri, siyasi düşünceleri, iyi kalpliliği, sohbeti; kendisinin ne kadar zeki ve über bir insan olduğunu gösteriyor.
büyüksün rasim abla. minibüs şoförleri bile karşında elini kalbine götürüp, kafasını eğerek ''büyüksün rasim abla'' der bu kardeşimize.
muhtemelen güzel bir bayan, ve yine muhtemelen izmirli olan ve an itibarı ile finalleri dolayısıyla üzgün olan yazar.
milliyetçiliğimi ezikliğime, dikkat çekmeye çalışmama filan yormuş.
saygı duyarım ablacım.
saygı duyarım ablacım.
özünde iyi insan olan ablamız. *
(#17990028) enteressan tespitleri olan yazar. nick'i de enteressanmış.
Sohpeti hoş .
dayağıyla meşhur rasim abla. çok pis döver valla. *
dediği kadar dayağı meşhur ablamdır, az çekmedim elinden *
nikini görünce ne alakası var diyor insan.*
hem rasim hem abla olmaz dediler,
yaptım oldu.
yaptım oldu.
kendisi terör örgütü pkk sempatizanıdır.
neydüğü belirsiz haymatlos yazar.
(bkz: #18001839) numaralı güzel entrysini 9 saat sonra gördüğüm yazar. -teşekkür edildi.-
garip ve güzel bir tesadüf sayesinde "nickini" değerli bir başka yazardan duymuş oldugum, böylelikle
"bundan sonra dikkat edecegim yazarlar" arasına katılmış, sağlam kaynaklardan aldıgım bilgiye göre
"iyi" entry yazdığını öğrendiğim yazar. e madem öyle bundan sonra:
(bkz: takipteyiz) diyorum kendisine.
(bkz: saygılar bizden).
garip ve güzel bir tesadüf sayesinde "nickini" değerli bir başka yazardan duymuş oldugum, böylelikle
"bundan sonra dikkat edecegim yazarlar" arasına katılmış, sağlam kaynaklardan aldıgım bilgiye göre
"iyi" entry yazdığını öğrendiğim yazar. e madem öyle bundan sonra:
(bkz: takipteyiz) diyorum kendisine.
(bkz: saygılar bizden).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar