bugün
- cemevinde hain kemal sloganları4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- şile2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- arda güler2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- en son ne aldınız2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- sözlüğün tadının kaçması4
- türk kızı egosu6
sen benim her gece efkarım,gözümdeki yaşım, sigara dumanım.
abla sen rasim öztekin i geçtin .
(bkz: bendeki göt hiçbirinizde yok)
severiz kendisini eski yazardır. *
(bkz: bendeki göt hiçbirinizde yok)
severiz kendisini eski yazardır. *
tanıdığım bütün rasim ler abimdi. Yaşasın rasim abla!
yanlış yapanı ayıklayacakmış gibi duran yazar birde en iyi arkadaşım kendisi. hoş gelmiş dicem ama zaten buralardaymış kendisi.
Hoşsohbet yazardır efenim.
En iyi arkadaşım.
bugün tanıştığım bir yazar arkadaşım. muhabbeti 10 numara 5 yıldızdır,üniversite öğrencisi harika bir yazardır kendileri..
rsmsqt isimli arkadaşımızın revive olmuş halidir.
çok resmi oldu ya... öhöm... valla şu sözlükte en sevdiğim kişilerden biridir. fikirleri, siyasi düşünceleri, iyi kalpliliği, sohbeti; kendisinin ne kadar zeki ve über bir insan olduğunu gösteriyor.
büyüksün rasim abla. minibüs şoförleri bile karşında elini kalbine götürüp, kafasını eğerek ''büyüksün rasim abla'' der bu kardeşimize.
çok resmi oldu ya... öhöm... valla şu sözlükte en sevdiğim kişilerden biridir. fikirleri, siyasi düşünceleri, iyi kalpliliği, sohbeti; kendisinin ne kadar zeki ve über bir insan olduğunu gösteriyor.
büyüksün rasim abla. minibüs şoförleri bile karşında elini kalbine götürüp, kafasını eğerek ''büyüksün rasim abla'' der bu kardeşimize.
muhtemelen güzel bir bayan, ve yine muhtemelen izmirli olan ve an itibarı ile finalleri dolayısıyla üzgün olan yazar.
milliyetçiliğimi ezikliğime, dikkat çekmeye çalışmama filan yormuş.
saygı duyarım ablacım.
saygı duyarım ablacım.
özünde iyi insan olan ablamız. *
(#17990028) enteressan tespitleri olan yazar. nick'i de enteressanmış.
Sohpeti hoş .
dayağıyla meşhur rasim abla. çok pis döver valla. *
dediği kadar dayağı meşhur ablamdır, az çekmedim elinden *
nikini görünce ne alakası var diyor insan.*
hem rasim hem abla olmaz dediler,
yaptım oldu.
yaptım oldu.
kendisi terör örgütü pkk sempatizanıdır.
neydüğü belirsiz haymatlos yazar.
(bkz: #18001839) numaralı güzel entrysini 9 saat sonra gördüğüm yazar. -teşekkür edildi.-
garip ve güzel bir tesadüf sayesinde "nickini" değerli bir başka yazardan duymuş oldugum, böylelikle
"bundan sonra dikkat edecegim yazarlar" arasına katılmış, sağlam kaynaklardan aldıgım bilgiye göre
"iyi" entry yazdığını öğrendiğim yazar. e madem öyle bundan sonra:
(bkz: takipteyiz) diyorum kendisine.
(bkz: saygılar bizden).
garip ve güzel bir tesadüf sayesinde "nickini" değerli bir başka yazardan duymuş oldugum, böylelikle
"bundan sonra dikkat edecegim yazarlar" arasına katılmış, sağlam kaynaklardan aldıgım bilgiye göre
"iyi" entry yazdığını öğrendiğim yazar. e madem öyle bundan sonra:
(bkz: takipteyiz) diyorum kendisine.
(bkz: saygılar bizden).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar