bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- sözlüğün tadının kaçması4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- türk kızı egosu6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- allah2
- dünya11
- futbol17
- kadınların yanlış yapması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- günün şiiri3
sen benim her gece efkarım,gözümdeki yaşım, sigara dumanım.
abla sen rasim öztekin i geçtin .
(bkz: bendeki göt hiçbirinizde yok)
severiz kendisini eski yazardır. *
(bkz: bendeki göt hiçbirinizde yok)
severiz kendisini eski yazardır. *
tanıdığım bütün rasim ler abimdi. Yaşasın rasim abla!
yanlış yapanı ayıklayacakmış gibi duran yazar birde en iyi arkadaşım kendisi. hoş gelmiş dicem ama zaten buralardaymış kendisi.
Hoşsohbet yazardır efenim.
En iyi arkadaşım.
bugün tanıştığım bir yazar arkadaşım. muhabbeti 10 numara 5 yıldızdır,üniversite öğrencisi harika bir yazardır kendileri..
rsmsqt isimli arkadaşımızın revive olmuş halidir.
çok resmi oldu ya... öhöm... valla şu sözlükte en sevdiğim kişilerden biridir. fikirleri, siyasi düşünceleri, iyi kalpliliği, sohbeti; kendisinin ne kadar zeki ve über bir insan olduğunu gösteriyor.
büyüksün rasim abla. minibüs şoförleri bile karşında elini kalbine götürüp, kafasını eğerek ''büyüksün rasim abla'' der bu kardeşimize.
çok resmi oldu ya... öhöm... valla şu sözlükte en sevdiğim kişilerden biridir. fikirleri, siyasi düşünceleri, iyi kalpliliği, sohbeti; kendisinin ne kadar zeki ve über bir insan olduğunu gösteriyor.
büyüksün rasim abla. minibüs şoförleri bile karşında elini kalbine götürüp, kafasını eğerek ''büyüksün rasim abla'' der bu kardeşimize.
muhtemelen güzel bir bayan, ve yine muhtemelen izmirli olan ve an itibarı ile finalleri dolayısıyla üzgün olan yazar.
milliyetçiliğimi ezikliğime, dikkat çekmeye çalışmama filan yormuş.
saygı duyarım ablacım.
saygı duyarım ablacım.
özünde iyi insan olan ablamız. *
(#17990028) enteressan tespitleri olan yazar. nick'i de enteressanmış.
Sohpeti hoş .
dayağıyla meşhur rasim abla. çok pis döver valla. *
dediği kadar dayağı meşhur ablamdır, az çekmedim elinden *
nikini görünce ne alakası var diyor insan.*
hem rasim hem abla olmaz dediler,
yaptım oldu.
yaptım oldu.
kendisi terör örgütü pkk sempatizanıdır.
neydüğü belirsiz haymatlos yazar.
(bkz: #18001839) numaralı güzel entrysini 9 saat sonra gördüğüm yazar. -teşekkür edildi.-
garip ve güzel bir tesadüf sayesinde "nickini" değerli bir başka yazardan duymuş oldugum, böylelikle
"bundan sonra dikkat edecegim yazarlar" arasına katılmış, sağlam kaynaklardan aldıgım bilgiye göre
"iyi" entry yazdığını öğrendiğim yazar. e madem öyle bundan sonra:
(bkz: takipteyiz) diyorum kendisine.
(bkz: saygılar bizden).
garip ve güzel bir tesadüf sayesinde "nickini" değerli bir başka yazardan duymuş oldugum, böylelikle
"bundan sonra dikkat edecegim yazarlar" arasına katılmış, sağlam kaynaklardan aldıgım bilgiye göre
"iyi" entry yazdığını öğrendiğim yazar. e madem öyle bundan sonra:
(bkz: takipteyiz) diyorum kendisine.
(bkz: saygılar bizden).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar