bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- true nun çaylak olması4
- salak erkek neden bu kadar çok4
- aile evinde yaşamak12
- kadir inanır3
- tavuk iskender4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların iyi olduğu konular4
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist tokatlamak2
- beynin güzelce yıkanması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- bir gecede cahil kaldık5
- fight club4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- merhabalar biraderler4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- birader yazar olmak13
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- çomar putu3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- uğurcan çakır3
- yazarların ilk kedileri3
- allah9
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- muşlettin amca birader bey2
entry'ler (358)
Yüzde 50 nin içmediği gibi saçma bir genelleme yaparsak, geri kalan yüzde 50 nin 26 litre içmesi gibi bir durumla karşılaşırız ki bu bile az.
Geçen doğum günümde 4 adet aldığım mesaj.
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
Kızıl Deniz ile olan mesafem 350 km.
görsel
Ethiopia
Ethiopia
Son yıllarda çok karşılaşmasak bile hatta hiç karşılaşmasak dahi, en güzel şey her zaman bilmediğin duymadığın şeyleri okuyup öğrenmek kendine bir şeyler katmaktır.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
bütün yalnızlıklarınızın ilenci
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
Kertenkelenin tıslamalarının yavaşlatılması sonucu çıkarttığı sesler incelenip arapca olarak ( arapca önemli) 'Allah büyüktür ve tektir' dedikleri tespit edilmiştir desem ülkenin yarısı inanır, ama ortaya attığı teorilerin bilimsel geçerliliği devam etmekte olan çoğu ispatlı bir bilim insanına inanılmaz.
Başkaları tarafından beğenilmenin neden insanlar tarafından bu kadar önemsendiği. insanoğlunun en büyük dertleri.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Durduğuna inanmak istememem ile beraber , kişisel olarak sadece basit bir ara geçiş formu olduğunu düşünüyorum insanoğlunun.
adım samuel, 25 yaşım...
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
Hala nefes alabiliyorsak , hersey yolunda demek mi ?
seslendim salgınlara,
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
Etiyopya / abomsa .
Sigara icilmesi icin yaratilan anlar.
Ethiopia/shewarobit .
Dibime kadar çalkalasanda hiç bir tarafimdan bir bok , bir duygu çıkmaz bunu anladim.
Aslında herşey, biraz daha fazla içki ve sigara içindi bu hayatta.
Bazı insanlar içkiye muhtaçtır,
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.