bugün
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- daha relax2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- insan olmaya ceyrek kala3
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- rakı sevmemek6
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- en son ne yediniz2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aşk5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- kemalist dünya24
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yalaka2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayattaki şans seviyeniz4
- mustafa kemal atatürk7
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bioloji2
- cevcet2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kaşar5
- hesabı gizliye almak3
- true'nun çaylak olması16
- fight club5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
entry'ler (358)
Yüzde 50 nin içmediği gibi saçma bir genelleme yaparsak, geri kalan yüzde 50 nin 26 litre içmesi gibi bir durumla karşılaşırız ki bu bile az.
Geçen doğum günümde 4 adet aldığım mesaj.
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
Kızıl Deniz ile olan mesafem 350 km.
görsel
Ethiopia
Ethiopia
Son yıllarda çok karşılaşmasak bile hatta hiç karşılaşmasak dahi, en güzel şey her zaman bilmediğin duymadığın şeyleri okuyup öğrenmek kendine bir şeyler katmaktır.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
bütün yalnızlıklarınızın ilenci
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
Kertenkelenin tıslamalarının yavaşlatılması sonucu çıkarttığı sesler incelenip arapca olarak ( arapca önemli) 'Allah büyüktür ve tektir' dedikleri tespit edilmiştir desem ülkenin yarısı inanır, ama ortaya attığı teorilerin bilimsel geçerliliği devam etmekte olan çoğu ispatlı bir bilim insanına inanılmaz.
Başkaları tarafından beğenilmenin neden insanlar tarafından bu kadar önemsendiği. insanoğlunun en büyük dertleri.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Durduğuna inanmak istememem ile beraber , kişisel olarak sadece basit bir ara geçiş formu olduğunu düşünüyorum insanoğlunun.
adım samuel, 25 yaşım...
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
Hala nefes alabiliyorsak , hersey yolunda demek mi ?
seslendim salgınlara,
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
Etiyopya / abomsa .
Sigara icilmesi icin yaratilan anlar.
Ethiopia/shewarobit .
Dibime kadar çalkalasanda hiç bir tarafimdan bir bok , bir duygu çıkmaz bunu anladim.
Aslında herşey, biraz daha fazla içki ve sigara içindi bu hayatta.
Bazı insanlar içkiye muhtaçtır,
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.