bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- kemalist dünya19
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- maklube2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- duş almak2
- adana kızları2
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- seri gizli artı oy veren melek3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
entry'ler (358)
Yüzde 50 nin içmediği gibi saçma bir genelleme yaparsak, geri kalan yüzde 50 nin 26 litre içmesi gibi bir durumla karşılaşırız ki bu bile az.
Geçen doğum günümde 4 adet aldığım mesaj.
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
Kızıl Deniz ile olan mesafem 350 km.
görsel
Ethiopia
Ethiopia
Son yıllarda çok karşılaşmasak bile hatta hiç karşılaşmasak dahi, en güzel şey her zaman bilmediğin duymadığın şeyleri okuyup öğrenmek kendine bir şeyler katmaktır.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
bütün yalnızlıklarınızın ilenci
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
Kertenkelenin tıslamalarının yavaşlatılması sonucu çıkarttığı sesler incelenip arapca olarak ( arapca önemli) 'Allah büyüktür ve tektir' dedikleri tespit edilmiştir desem ülkenin yarısı inanır, ama ortaya attığı teorilerin bilimsel geçerliliği devam etmekte olan çoğu ispatlı bir bilim insanına inanılmaz.
Başkaları tarafından beğenilmenin neden insanlar tarafından bu kadar önemsendiği. insanoğlunun en büyük dertleri.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Durduğuna inanmak istememem ile beraber , kişisel olarak sadece basit bir ara geçiş formu olduğunu düşünüyorum insanoğlunun.
adım samuel, 25 yaşım...
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
Hala nefes alabiliyorsak , hersey yolunda demek mi ?
seslendim salgınlara,
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
Etiyopya / abomsa .
Sigara icilmesi icin yaratilan anlar.
Ethiopia/shewarobit .
Dibime kadar çalkalasanda hiç bir tarafimdan bir bok , bir duygu çıkmaz bunu anladim.
Aslında herşey, biraz daha fazla içki ve sigara içindi bu hayatta.
Bazı insanlar içkiye muhtaçtır,
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.