bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
entry'ler (358)
Yüzde 50 nin içmediği gibi saçma bir genelleme yaparsak, geri kalan yüzde 50 nin 26 litre içmesi gibi bir durumla karşılaşırız ki bu bile az.
Geçen doğum günümde 4 adet aldığım mesaj.
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
1- Doğum günün kutlu olsun. Hayat sana hep uzun soluklu mutluluklar yaşatsın.
2- Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce..
3- Yeni yaşında herşey gönlünce olsun hara gebaya
4- doğduğun günü sikeyim keşke hiç doğmasaydın hara gebaya
Görünen üzere extrem bir durum yok.
1 numaranın doğum gününü unutmuştum :(
Kızıl Deniz ile olan mesafem 350 km.
görsel
Ethiopia
Ethiopia
Son yıllarda çok karşılaşmasak bile hatta hiç karşılaşmasak dahi, en güzel şey her zaman bilmediğin duymadığın şeyleri okuyup öğrenmek kendine bir şeyler katmaktır.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
Bilgilendirici bir entari göremiyorum artık.
bütün yalnızlıklarınızın ilenci
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
korusun çoğulluklarınızı
cinnet koyun erdemin adını
maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın
hepiniz mezarısınız kendinizin.
Kertenkelenin tıslamalarının yavaşlatılması sonucu çıkarttığı sesler incelenip arapca olarak ( arapca önemli) 'Allah büyüktür ve tektir' dedikleri tespit edilmiştir desem ülkenin yarısı inanır, ama ortaya attığı teorilerin bilimsel geçerliliği devam etmekte olan çoğu ispatlı bir bilim insanına inanılmaz.
Başkaları tarafından beğenilmenin neden insanlar tarafından bu kadar önemsendiği. insanoğlunun en büyük dertleri.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Alain de Botton'un Statü Endişesi isimli kitabını okuyunuz lütfen.
Durduğuna inanmak istememem ile beraber , kişisel olarak sadece basit bir ara geçiş formu olduğunu düşünüyorum insanoğlunun.
adım samuel, 25 yaşım...
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
ilginç enteresan bir fiziğe sahibim..
hemcinsime ilgim yok karşı cinsine de ilgim yok
hiç bi cinsime benim ilgim yok.
küba göçmeniyim.
çok iyi salsa, latino, rumba, samba, çaça yaparım...
insaniyim, hümanistim
benimlen ilişki kuracak insanı tanımak isterim.
o yüzden mutlaka karşı karşıya gelmeliyiz...
cinsel olarak zayıf yaradılışlıyım
önemli değil.
herşey mi canım seks?
benimle insanı olarak muhatab olmayın.
ben, karşımdakiyle iletişim kurmam
gözlerimden anlamasını isterim.
bakkıştım mı olay bitmiştir benim için...
anne baba çok önemli
bilgisayar şart
yabancı dil ilk tercihim.
kalbimin çiçeğini küba'dan getirdim, almaz mısın?
adım samuel, 25 yaşım.
Hala nefes alabiliyorsak , hersey yolunda demek mi ?
seslendim salgınlara,
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
boğsunlar istedim, kan içinde, kum içinde beni.
tanrı
bildim musibeti.
gırtlağıma kadar battım çamurlara.
cürümün ayazında kurundum.
Etiyopya / abomsa .
Sigara icilmesi icin yaratilan anlar.
Ethiopia/shewarobit .
Dibime kadar çalkalasanda hiç bir tarafimdan bir bok , bir duygu çıkmaz bunu anladim.
Aslında herşey, biraz daha fazla içki ve sigara içindi bu hayatta.
Bazı insanlar içkiye muhtaçtır,
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.
Bazı insanlar içkiye mahkumdur,
Bazı insanlar içkiye mecburdur.