bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bugün de meme atan olmaması13
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gocu bey meh meh bey birader4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
pesçi fifa oynasın usta fifacıyla kafa kafay oynar. Usta fifacı gelisn pes 2016 oynasın skor 2 haneli olur. He canım çocuk oyunu hepinizi yenerler kamil.
Gerçekten olmuş oyundur. Ne 13 gibi aşırı hızlı paslaşmasan da gol atabileceğin bir oyun ne de fifa gibi yere kayan adamın yarım saat güneşlenip kalktığı bir oyun değildir. Paslaşmadan gol mol atamazsınız. Karşınızdaki mal değilse.
fifa oynayanların sürekli olarak "çocuk oyunu" diye eleştirdiği serinin en kolay oyunudur.
bu sefer gerçekten olmamış.
bir aydan fazladır yamasıydı, düzenlemesiydi uğraşıyorum.
ama en fazla üç gün oynayabildim.
her maç 5-6 oluyor.
tamam kazanmak güzel ama insan biraz da uğraşmak istiyor.
çocuk oyunu oynamıyoruz sonuçta.
bu sefer gerçekten olmamış.
bir aydan fazladır yamasıydı, düzenlemesiydi uğraşıyorum.
ama en fazla üç gün oynayabildim.
her maç 5-6 oluyor.
tamam kazanmak güzel ama insan biraz da uğraşmak istiyor.
çocuk oyunu oynamıyoruz sonuçta.
bilgisayara yükledim, görsellik dışında yine bir numarası yok. oyun içindeki olasılık sayısı fifa'ya göre çok az. goller ve diğer pozisyonlar hep birbirinin aynısı.
kendi oluşturduğum oyuncuları takımıma transfer ederek bütün kupaları aldığım oyun. ulan yenmekten sıkıldım be biraz zorlaştırın. bilgisayarda oynuyorum ama kolum var.
Takımın uyumu ana lig modu için yüksek olmazsa maçlarda sıkıntı çektiğiniz oyun. Palermo ile italya liginde takım uyumsuzken chievo dan 4 yiyip uyumu artırıp sadece bir iki orta iyi topçu transfer ederek intere 3 attığım oyundur.
bugün ilk kez, deneme amaçlı ilk sürümünü (v1.0.0) oynadığım futbol oyunu. en baştan söyleyeyim; begenmedim. oynanabilirliği hoşuma gitmiyor pes'in son üç serisinin. gerçekçilik kasmaya çalışıyorlar ancak onu da tam anlamıyla gerçekleştirebildiklerini sanmıyorum. yine de pes 2014'ten iyi olduğunu sandığım vasatın üstü oyun. yukarıdaki yazıların birinde bir arkadaş "pes 2015 ile pes 2013'ün karışımı" demiş, eh, doğru denebilir. gülücük.
ayrıntılara gelirsek; zorluk derecesinin çok aşağıda olduğunu düşünmüyorum. sıradan pes bilgisayarı işte... ya da ben kötü oynadım. hehe. kaleciler kova... kalecilerin ve oyuncuların devinimleri çok yapmacık duruyor. açıkçası o beklenen gerçekçi görüntüyü de göremedim. özellikle stadlarda... bu saydığım olumsuzluklar daha sonra gelen güncellemeler ile düzeltilmiştir umarım. he unutmadan, takım ve oyuncu lisansları çok eksik. hiç sevmem!
hiç mi iyi yani yok? var tabi. paslaşmaları sevdim (ara paslar içinde).
ayrıntılara gelirsek; zorluk derecesinin çok aşağıda olduğunu düşünmüyorum. sıradan pes bilgisayarı işte... ya da ben kötü oynadım. hehe. kaleciler kova... kalecilerin ve oyuncuların devinimleri çok yapmacık duruyor. açıkçası o beklenen gerçekçi görüntüyü de göremedim. özellikle stadlarda... bu saydığım olumsuzluklar daha sonra gelen güncellemeler ile düzeltilmiştir umarım. he unutmadan, takım ve oyuncu lisansları çok eksik. hiç sevmem!
hiç mi iyi yani yok? var tabi. paslaşmaları sevdim (ara paslar içinde).
Sürekli oynadığım maç özetleri izlerken hep aklıma gelir bende dayanamam hemen oynadığım güzel oyun.
azılı bir fifacı olarak bana ilk defa zevk veren konami oyunu. fifaya benzetmeye çalışmıslar fakat yine de eksikleri var. evet.
aşırı kolay olması sebebiyle pes ten vazgeçip, fifa 15 ile yola devam kararı almama sebep olan oyundur.
tamam şahane olmuş, oyuncular hareketler falan süper,
ama her maç 6-0, 7-0.
tamam şahane olmuş, oyuncular hareketler falan süper,
ama her maç 6-0, 7-0.
pes 13 ten sonra bence devri kapandı pes 14 15 16 sayesinde futbl oyunundan soğudum fifaya geçiçem bu gidişle.
my club u steamda ücretsizdir. onlıne oynanabilir.
Master league'de bi süre sonra boka saran oyundur. Neden? Çünkü bildiğiniz futbolcular futbolu bırakıp 16 yaşında yeniden doğuyorlar. Özellikleri bok gibi tabi. Hiç gerçekçi olmuyor. Libertadores kupasını izleyip adam beğenmeye çalıştım lan sırf bunun için.
playstation 4 kalitesiyle oynandığı zaman tadından yenmeyen futbol oyunudur. gol atmak hayli zor. dolayısıyla gol atınca verdiği haz iki katına çıkıyor.
My club insanı pesten soğutur amk.
real madrid isimli takımdan tiksindiren oyun. kalecisinden ronaldosuna kadar hepsi god mode açmış gibi bir halleri var. ayaklarından top alınmıyor, hava topu alınmıyor, faul bile yapamıyorsun o derece insan üstüler. ışınlanma özellikleri de var sanırım, pas attığın her yerde kendi adamından bir adım öndeler sürekli. işin garip tarafı her 10 maçın 9 unu real madrid i almış adamlarla yapmak.
bunu üstüne oyundaki en mal kalecinin neuer olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. kaleyi tutan her şut gol oluyor, arkadaşın herhangi bir görevi yok oyunda. üstüne gol olmayacak pozisyonları bile bir şekilde gole dönüştürerek rakip takımın en iyi forveti konumunda.
bunu üstüne oyundaki en mal kalecinin neuer olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. kaleyi tutan her şut gol oluyor, arkadaşın herhangi bir görevi yok oyunda. üstüne gol olmayacak pozisyonları bile bir şekilde gole dönüştürerek rakip takımın en iyi forveti konumunda.
aşırı kolay olduğu için tat vermeyen oyundur.
2015 yine bir yere kadardı da 2016 cidden çok kolay.
her maç 6-0 7-0.
2015 yine bir yere kadardı da 2016 cidden çok kolay.
her maç 6-0 7-0.
ana lig modunda emekli olan oyuncular 1-2 sezon sonra genç takımda 16-17 yaşında çıkıyolar. çok sikim gibi bir oyun arkadaş.
ayrıca bilgisayarda oynanırken frikikler ve kornerlerde oyuncuları sağa sola hareket ettiremiyorum bilen varsa bir mesaj atsın.
ayrıca bilgisayarda oynanırken frikikler ve kornerlerde oyuncuları sağa sola hareket ettiremiyorum bilen varsa bir mesaj atsın.
pes serisinin en boktan oyunu.
pes serisi 2013 de sona ermemişmiydi sorusunu akla getirir.
Atası (bkz: Winning Eleven) olan japon spikeriyle, kare kafalı futbolcu/hakem grafikleriyle dimağlara yer etmiş atasının yaşattığı hissi yaşatamayacak futbol içerikli konsol oyunu.
kısaca pes de denilen bilgisayar, konsol ve psp denilen el cihazında oynanabilen eğlence amaçlı bilgisayar yazılımı tabanlı oyun.
son serisi 2016 olmakla birlikte grafikleri gayet iyi, grafik çözünürlük seçenekleri oldukça fazla olan ve eski sürümlerinde çoğu laptopta ki kasma olayına çözüm bulmaya yönelik çalışmalar sonuç vermiş gibi duruyor.
bu sürümünde her zaman yaptıkları gibi oyun tarzında farklılıklarda bulunulmuş örneğin ceza sahası dışı şutlar pek sonuca gitmemekte, çalım olayı zorlaştırılmış durumda ve sisteme karşı oyunlarda süper star seviyesi aşırı zor sonuç elde etmek oldukça zor
kanaatimce yamalar ile eksiklikler giderilirse oyun daha güzelleşebilir.
son serisi 2016 olmakla birlikte grafikleri gayet iyi, grafik çözünürlük seçenekleri oldukça fazla olan ve eski sürümlerinde çoğu laptopta ki kasma olayına çözüm bulmaya yönelik çalışmalar sonuç vermiş gibi duruyor.
bu sürümünde her zaman yaptıkları gibi oyun tarzında farklılıklarda bulunulmuş örneğin ceza sahası dışı şutlar pek sonuca gitmemekte, çalım olayı zorlaştırılmış durumda ve sisteme karşı oyunlarda süper star seviyesi aşırı zor sonuç elde etmek oldukça zor
kanaatimce yamalar ile eksiklikler giderilirse oyun daha güzelleşebilir.
son yıllarda görülen en iyi pes. artık insanlar pes 13 ü bırakıp pes 16 ya geçmeye başladılar yavaş yavaş.
bugüne kadarki en iyi futbol oyunu. saçma diyebileceğimiz tek şey lisansı alınmayan takımlar. bunun dışında oynarken zevk veren bir oyun.
online ı bir türlü zevk vermedi bu sene, çok sardıramadım,
its not you, its me
its not you, its me
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar