bugün
- genç olmanın en güzel yanı5
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı2
- x in memeleri3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- ilgi manyağı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- deniz göktaş4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğün kırbacı3
- hootsuite2
- her insanın bir cini olması8
- coca cola2
- erkekler neden erken ölür4
Tüm dünyada satışa çıkmış. ülkemizden sadece Galatasaray bulunuyor oyunda.
ps4 deki demo gayet iyiydi.
En guzel pes oyunlari;
Pes 5(efsane benim icin)
Pes 6
Pes 2011
Pes 2013
Gerisi traş.
Pes 5(efsane benim icin)
Pes 6
Pes 2011
Pes 2013
Gerisi traş.
2 gün önce ıynadığım oyundur.
arkadaşlar millet kafayı yemiş galiba pes 2015 i yerden yere vuruyorlar.
açık ara harika bir oyun.
o grafikler , oyuncu hatları vs. çok iyi.
oyun içerisinde müdahaleler , deparlar hakem , şutlar olaraktan gerçekliği ve pratikliği yakalamış oyundur.
(bkz: pes bu sefer iyi iş çıkardı)
arkadaşlar millet kafayı yemiş galiba pes 2015 i yerden yere vuruyorlar.
açık ara harika bir oyun.
o grafikler , oyuncu hatları vs. çok iyi.
oyun içerisinde müdahaleler , deparlar hakem , şutlar olaraktan gerçekliği ve pratikliği yakalamış oyundur.
(bkz: pes bu sefer iyi iş çıkardı)
pes 2009 da zirvede bırakmıştım.bunuda oynamayı düşünmediğim oyundur.hey gidi eto'o aldın mı topu yardırarak gol atardık.*
Fifa 15e kıyasla geride olan ama 2014 fiyaskosuna göre de iyi bir oyun. Amma işte top sürme gerçekten çok kötü. Yahu neymar bale bile top süremiyor yapmayın.
2014 den iyi olacağı kesindir.
Fifaya hiçbir zaman yetişemez bu pes. Çekikler ne anlar futboldan. Alayına isyan inadına fifa
fifayla kapışır.
Nam-ı deger pes 15.
gece 03.25 itibari ile pc versiyonun sistem gereksinimleri "iyi" olan bir bilgisayarda yüksek detaylı modda oynayarak test ettiğim oyun.
pes 2014'ü ilk açtığımdan beri sövmüş ve yıl boyu oyunu zorunluluk dışında oynamamış biri olarak söyleyebilirim ki evet konami bu sefer olmuş. cidden olmuş. pes 2013'ten çok daha iyi olmuş hatta. ilerleyen zamanda düzeltme paketleri ile birlikte bazı hatalar düzeltilerek çok daha iyi hale gelecektir. bu arada her çıkan yeni oyunda yeaa bu sefer olmamış diye bok atan tiplerden değilim. 2013 ilk çıktığında çok beğenmiştim mesela. neyse.
bu oyun efsane olabilir.
editlemek zorunda bırakma beni pes 2015.
pes 2014'ü ilk açtığımdan beri sövmüş ve yıl boyu oyunu zorunluluk dışında oynamamış biri olarak söyleyebilirim ki evet konami bu sefer olmuş. cidden olmuş. pes 2013'ten çok daha iyi olmuş hatta. ilerleyen zamanda düzeltme paketleri ile birlikte bazı hatalar düzeltilerek çok daha iyi hale gelecektir. bu arada her çıkan yeni oyunda yeaa bu sefer olmamış diye bok atan tiplerden değilim. 2013 ilk çıktığında çok beğenmiştim mesela. neyse.
bu oyun efsane olabilir.
editlemek zorunda bırakma beni pes 2015.
oynanışı önceki serilerine hiç benzemeyen fifamsı oyun.
edit:malum ortamlara düşmüş oyundur. (bkz: reloaded)
edit:malum ortamlara düşmüş oyundur. (bkz: reloaded)
Geçen yıl çıkan pes 2014 faciasından sonra oyunseverlerin önce bir playstation salonuna gidip oyunu oynadıktan sonra alıp almamaya karar verecekleri oyundur.
Pes 2014 çıkar çıkmaz hiç ouun hakkında bilgi sahibi olmadan gidip alan bir sürü insan bu sene aynı hatayı yapmayacaklardır.
Not: pes 2015 oynanış olarak pes 2013e çok yakın ama grafik olarak pea 2014e yakın olmuş. fifa 2015 ise yapılmış en iyi futbol oyunudur. Bence efsane olur.
Pes 2014 çıkar çıkmaz hiç ouun hakkında bilgi sahibi olmadan gidip alan bir sürü insan bu sene aynı hatayı yapmayacaklardır.
Not: pes 2015 oynanış olarak pes 2013e çok yakın ama grafik olarak pea 2014e yakın olmuş. fifa 2015 ise yapılmış en iyi futbol oyunudur. Bence efsane olur.
galatasaraylı oyuncular;
wesley sneijder
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMlVIcAAjCE6.jpg
felipe melo
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMjUIQAA9UJh.jpg
bruma
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMlVIUAIbtqY.jpg
selçuk inan
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMleIMAE1xza.jpg
fernando muslera
https://pbs.twimg.com/media/B2gPDhPIYAA0Xkg.jpg
wesley sneijder
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMlVIcAAjCE6.jpg
felipe melo
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMjUIQAA9UJh.jpg
bruma
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMlVIUAIbtqY.jpg
selçuk inan
https://pbs.twimg.com/media/B2gQMleIMAE1xza.jpg
fernando muslera
https://pbs.twimg.com/media/B2gPDhPIYAA0Xkg.jpg
YA bu pc'de oyun içinde menü tuşu yok.
biliyorsunuz daha önce escape idi. bilenler bir yardım lütfen.
biliyorsunuz daha önce escape idi. bilenler bir yardım lütfen.
Yemin ediyorum hayatımda tattığım en büyük fiyaskolardan biri. 10 a yakın maç yaptım ama gram zevk aldıysam şerefsizim. Bugüne kadar toplasan 20 defa fifa oynamamış, oynayamamış biri olarak yazdıklarımın hepsi samimidir. Ulan oyucular öyle kütük gibi hareket ediyorlar ki robottan farkları yok. Bi de hadi estetik hareket etmiyorsun bari zınk diye durup yön değiştirme. Oynarken yemin ediyorum içim sıkıldı. Nefesim daraldı. Amk. Joponları 2009 dan sonra oyun yapamadılar. Ulan serefsizler efsane olmuş bir pes 2006 gerçeği varken nedir bu fanteziler anlamış değilim. al 2006 yı yap grafikleri başka hiçbir şey yapma. Satış rekorları kirmazssa adam değilim. Yav bi şutlar çekiliyor akıl işi değil. Mübarek top değil sanki füze. Şut göstergesi tıraştan konulmuş. Sonuna kadar doldursan da az bi dokunsan da çok farketmiyor. Tatktik menüleri karışık. Neyse daha objektif olması açısından artilarini da yazayım. Kaleci performansları yakın mesafeden tatmin edici. Hava topu müdaleleri ve animasyonları oyunun çok ötesinde. Oyuncuların topları alma şekilleri estetik ve yerinde. Benim için oynanış önemlidir ama bu oyunda maalesef o da yok. En çok da 2 bin tl verip pc aldım ona üzülüyorum. Allah belanı versin konami. Bir daha pes için beklentiye girersem bütün sozluk üstümden geçsin. Bu arada oyun sitelerinin vermiş olduğu puanların da ne kadar yanlı olduğunu görmüş olduk. Utanmaz rezil herifler.
5 gün sonra gelen edit: Az sayıda maç yaptığım için yanılmış olabilirim. Oyun kesinlikle kötü değil. Bunun dışında Hakemler çok duygusuz. Kırmızı kartta bile coollar. Bazı kafa vuruşları fizik kurallarına aykırı. Uzaktan plaselerin çoğu gol oluyor. Grafiklerde yüz haricinde sorun var. Oyuncu hareketleri fazla robotik. Neticede bu sorunlar oyunun esasını etkilemiyor. Zaman buldukça editleyecem.
5 gün sonra gelen edit: Az sayıda maç yaptığım için yanılmış olabilirim. Oyun kesinlikle kötü değil. Bunun dışında Hakemler çok duygusuz. Kırmızı kartta bile coollar. Bazı kafa vuruşları fizik kurallarına aykırı. Uzaktan plaselerin çoğu gol oluyor. Grafiklerde yüz haricinde sorun var. Oyuncu hareketleri fazla robotik. Neticede bu sorunlar oyunun esasını etkilemiyor. Zaman buldukça editleyecem.
menüsü her geçen sene daha fazla kalabalıklaşan oyundur. her oyuna girişinizde 50 saat güncelleştirme arar.
(bkz: paslar daha gerçekçi olmuş)
(bkz: paslar daha gerçekçi olmuş)
2014 e göre daha iyi olan oyun pas atmada oyuncu seçme saçmalığından kurtulmuşlar.büyük hataydı zaten.fifa 2015 le kapışır mı bence kapışır. fifa sıçtı bu sene.pes bu yıl daha başarılı.
2014' e göre daha iyi olmuş oyun.
fifa çakması bir oyun yapmışlar böyle olsun isteseydik fifa oynardık pes 13 devam.
başlarda güzel gelse de bal modda 2 0 geriye düşen takımınızın defansife geçip geride pas yaptığını görmemle hala aynı teranede olduğunu anladığım oyun.
pes çok bozdu, dedirten oyundur.
Guzel olmus oyundur. Ikisini de aldim, pesi begendim.
Pes 2013 oynamaya devam ettirecek oyundur. Yilda bir defa oyun cikarip onu da beceremiyorlar ya ona kiziyoruz.
oynanabilitesi olan oyun. birkaç maç yaptım izlenimlerim şöyle : karşı karşıya pozisyonlarda kaleci pes 13'teki gibi silik değil, uzaktan şutlar geliştirilmiş, yine bol bol barça-madrid kapışmasının olacağı oyun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar