bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
barcelona yi alanin 1-0 onde basliyacagi oyundur.
(bkz: thierry henry)
(bkz: thierry henry)
uykusuz geceler icin en güzel nedenlerin arasına girecek olandır.
büyük ilgi gören pro evolution soccer serisinin çıkması heyecanla beklenen oyunudur.
Pro Evolution Soccer serisinin çıkması muhtemel son oyunu.
türkiye süper ligini lisanslı olarak bünyesinde barındıracak oyun.
parmaklar hissedilmeyene kadar oynanacak heyecanla beklediğimiz oyun.. gerçi yeni transferlerden sonra manchester united ve barcelona için;
(bkz: god mode on)
(bkz: god mode on)
konami nin en iyi oyunu olacak oyundur.
konami'nin oyun hakkında (bkz: biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu) diyebileceği oyun olması beklenen oyun.
yüz modelleri ile ağızları açık bıraktıran oyun.
1.1gblık demosu benim kotama vız gelir diyenler için linkler aşağıdadır;
http://www.winningelevenblog.com/
http://www.winningelevenblog.com/
oyun demo linkleri aşağıdadır;
Download Ülke
PES 2008 DEMO - 4players.de
PES 2008 DEMO - metaboli.fr
PES 2008 DEMO - gamershell.com
PES 2008 DEMO - pcaction.de - uyelik gerekli
PES 2008 DEMO - pcgames.de - uyelik gerekli
PES 2008 DEMO - gamesfire.at
PES 2008 DEMO - jeuxvideo.fr
PES 2008 DEMO - worthdownloading.com
PES 2008 DEMO - up2games.de
PES 2008 DEMO - gameupdates.org
PES 2008 DEMO - gamona.de
PES 2008 DEMO - gamezone.de
Download Ülke
PES 2008 DEMO - 4players.de
PES 2008 DEMO - metaboli.fr
PES 2008 DEMO - gamershell.com
PES 2008 DEMO - pcaction.de - uyelik gerekli
PES 2008 DEMO - pcgames.de - uyelik gerekli
PES 2008 DEMO - gamesfire.at
PES 2008 DEMO - jeuxvideo.fr
PES 2008 DEMO - worthdownloading.com
PES 2008 DEMO - up2games.de
PES 2008 DEMO - gameupdates.org
PES 2008 DEMO - gamona.de
PES 2008 DEMO - gamezone.de
ufak çaplı bir inceleme yapalım.
arabirim, bir kaç yıldır kullanılan formattan sıyrılmış. sanki ilker yasin in sunduğu santra mıydı neydi onun animasyonlarını çalmışlar gibi bir alanda(hatırlamayan bilmeyenler için diyelim, gece maçı öncesi boş stadın ortasından yayın yapılıyormuşcasına) dev bilbordda akan yazılar halinde menu başlıklarını görüyoruz. bir master league yapınca insan bütün menuleri ezberliyor zaten, olmasa da olurmuş.
derken zorunlu girmemiz gereken exhibition bölmüne ayağımızı basıyoruz, ev sahbimi yoksa deplasman takımı mı olacağımızı belirlediktikten sonra, dünya üzerinde ışıl ışıl yanan şehirler ve alışık olduğumuz takım pencerelerinden oluşan takım seçme ekranına geliyoruz.
derken formasyon yapabileceimiz ekran. buraya kadar her şey aynı. daha önce oynamış olanlar hiçbir yabancılık çekmeyecektir. maçı başlat dedikten sonra kolları biraz insan üstü kıvır kıvır futbolcuların maça hazır görüntüsüyle helecanla çarpıyor kalbimiz.
fakkaaat topa dokunmasıyla o heyecan yerini paniğe bırakıyor. aman allahım demekten alı koyamıyor insan. meşin yuvarlak yerine bu zıp zıp zıplayan kauçukumsu plastikimsi top kullanıldığını sanıyoruz. e dolasıla top fazla havalanmıyor. havalansa bile sanki içi civa doluymuşcasına küt diye yere çakılıyor. top adam çarpacak sekecek filan diye beklerken tilt oynurmuş hissi yakalamaya başlıyor insan.
topun vehametini demoya verdikten sonra kemikleşmiş taktiklere dönmeye çalışıyoruz. fakat ileri uç oyuncuları nedense orta sahayı topla geçen takım arkadaşını görünce savunmadan pandik yemişcesine kaleye depar atıyor. haliyle bol ofsayt bol el kol sallayan ucubeye yakın futbolcuların animasyonlarıyla karşılaşıyoruz.
grafikler süper diyemeyeceğim, çünki seyirciler hala kartondan. ayrıca futbolcuların suratları saçları ne kadar benzese de vücut yapıları biraz orantısız mı olmuş artık, yoksa açıdan mı bilmiyorum, göze hoş gelmiyor. koşarken bacaklarını yukarı çeke çeke topun peşine takılıyor oyuncular. baya salak gözüküyor
paslara gelelim. topun ağırlığı pasları oldukça etkilemiş. çoğu pas yerden ve cilet şeklinde gidiyor. e tabi ibrahim üzülmez üst üste 5 kere cilet gibi kesince topu "hadi leen" demek boynumuzda borç oluyor. paslardan kontrollere gelelim. müsabakanın kaleci degajını havada uçarak önüne düşüren süper yeteneklerin maçına dönmesi en fazla 5 dakika sürüyor. şut atan futbolcunun topunu göğüs stobuyla karşılayan savunmalar olamaz bu pes 2008 olamaz dedirtiyor.
ben 4 maç yaptım genel olarak oynanışa ve hareketlere ağırlık verdim. yine de 1 saat öncesinde pes 6da modifiye beşiktaşla porto ya gol yağdırmışken, beşiktaştan kat kat üstün brezilya, arjantin gibi takımlarla gol atma becerisini gösteremedim. hoş sadece bir gol yedim, 1 de penaltı kaçırdım.
top sürüşte adamın yanından atıp geçmek tarih olmamış ama epey zorlaşmış. fakat bileği kuvvetli oyuncularla yavaş savunmalara kısa mesafede çalım atmak çocuk oyuncağı olmuş. onun dışında top futbolcuların ayağına yapışık gözüküyor.
sonuç olarak, demo olmasından kelli pes 2008 e bir şans daha verme gereği duyuyorum. lakin bu haliyle son 5 yılın en kötü pes i, ki bu da pes 2 den kötü olduğu anlamına geliyor. konami sapıtma diyerek pes 6 ya geri dönüyoruz. "... adriano vurdu dönen top delgado ve yarım voliyle goool... "
arabirim, bir kaç yıldır kullanılan formattan sıyrılmış. sanki ilker yasin in sunduğu santra mıydı neydi onun animasyonlarını çalmışlar gibi bir alanda(hatırlamayan bilmeyenler için diyelim, gece maçı öncesi boş stadın ortasından yayın yapılıyormuşcasına) dev bilbordda akan yazılar halinde menu başlıklarını görüyoruz. bir master league yapınca insan bütün menuleri ezberliyor zaten, olmasa da olurmuş.
derken zorunlu girmemiz gereken exhibition bölmüne ayağımızı basıyoruz, ev sahbimi yoksa deplasman takımı mı olacağımızı belirlediktikten sonra, dünya üzerinde ışıl ışıl yanan şehirler ve alışık olduğumuz takım pencerelerinden oluşan takım seçme ekranına geliyoruz.
derken formasyon yapabileceimiz ekran. buraya kadar her şey aynı. daha önce oynamış olanlar hiçbir yabancılık çekmeyecektir. maçı başlat dedikten sonra kolları biraz insan üstü kıvır kıvır futbolcuların maça hazır görüntüsüyle helecanla çarpıyor kalbimiz.
fakkaaat topa dokunmasıyla o heyecan yerini paniğe bırakıyor. aman allahım demekten alı koyamıyor insan. meşin yuvarlak yerine bu zıp zıp zıplayan kauçukumsu plastikimsi top kullanıldığını sanıyoruz. e dolasıla top fazla havalanmıyor. havalansa bile sanki içi civa doluymuşcasına küt diye yere çakılıyor. top adam çarpacak sekecek filan diye beklerken tilt oynurmuş hissi yakalamaya başlıyor insan.
topun vehametini demoya verdikten sonra kemikleşmiş taktiklere dönmeye çalışıyoruz. fakat ileri uç oyuncuları nedense orta sahayı topla geçen takım arkadaşını görünce savunmadan pandik yemişcesine kaleye depar atıyor. haliyle bol ofsayt bol el kol sallayan ucubeye yakın futbolcuların animasyonlarıyla karşılaşıyoruz.
grafikler süper diyemeyeceğim, çünki seyirciler hala kartondan. ayrıca futbolcuların suratları saçları ne kadar benzese de vücut yapıları biraz orantısız mı olmuş artık, yoksa açıdan mı bilmiyorum, göze hoş gelmiyor. koşarken bacaklarını yukarı çeke çeke topun peşine takılıyor oyuncular. baya salak gözüküyor
paslara gelelim. topun ağırlığı pasları oldukça etkilemiş. çoğu pas yerden ve cilet şeklinde gidiyor. e tabi ibrahim üzülmez üst üste 5 kere cilet gibi kesince topu "hadi leen" demek boynumuzda borç oluyor. paslardan kontrollere gelelim. müsabakanın kaleci degajını havada uçarak önüne düşüren süper yeteneklerin maçına dönmesi en fazla 5 dakika sürüyor. şut atan futbolcunun topunu göğüs stobuyla karşılayan savunmalar olamaz bu pes 2008 olamaz dedirtiyor.
ben 4 maç yaptım genel olarak oynanışa ve hareketlere ağırlık verdim. yine de 1 saat öncesinde pes 6da modifiye beşiktaşla porto ya gol yağdırmışken, beşiktaştan kat kat üstün brezilya, arjantin gibi takımlarla gol atma becerisini gösteremedim. hoş sadece bir gol yedim, 1 de penaltı kaçırdım.
top sürüşte adamın yanından atıp geçmek tarih olmamış ama epey zorlaşmış. fakat bileği kuvvetli oyuncularla yavaş savunmalara kısa mesafede çalım atmak çocuk oyuncağı olmuş. onun dışında top futbolcuların ayağına yapışık gözüküyor.
sonuç olarak, demo olmasından kelli pes 2008 e bir şans daha verme gereği duyuyorum. lakin bu haliyle son 5 yılın en kötü pes i, ki bu da pes 2 den kötü olduğu anlamına geliyor. konami sapıtma diyerek pes 6 ya geri dönüyoruz. "... adriano vurdu dönen top delgado ve yarım voliyle goool... "
128mb ekran kartlarında kasan oyun.
256mb ekran kartlarında süper bir şekilde oynanmaktadır. oyunu izlerken pes6ya göre biraz daha yavaş gözüksede, oynarken bu yavaşlık pek hissedilmiyor. ayrıca oyun yapımcıları bu sezon cristiano ronaldo ile anlaşmışlardır. bu sebepten topu alan ronaldo rahat durmamakta. top sürerken illaki hareket yapacak, yön değiştirirken topuğuyla topa yön verecek, şut felan çekerken feyk atacak. bütün bu hareketleri ekstra tuşa gerek kalmadan standart olarak yapmakta.
256mb ekran kartlarında süper bir şekilde oynanmaktadır. oyunu izlerken pes6ya göre biraz daha yavaş gözüksede, oynarken bu yavaşlık pek hissedilmiyor. ayrıca oyun yapımcıları bu sezon cristiano ronaldo ile anlaşmışlardır. bu sebepten topu alan ronaldo rahat durmamakta. top sürerken illaki hareket yapacak, yön değiştirirken topuğuyla topa yön verecek, şut felan çekerken feyk atacak. bütün bu hareketleri ekstra tuşa gerek kalmadan standart olarak yapmakta.
futbolcularin arkadan notre dame* gibi gorundugu hayal kirikligi yaratmis pes surumu.
tahmin ediyorum son yıllarda oynadığım en gerçekçi spor oyunu. kendimi gerçekten ribery'i falan yönetirken hissettirdi. oyun o kadar zorlaştırılmış ki daha önce ki pes serisinde hangisini açarsam açayım en zora aldığım ilk maçlarımda her zaman kazanmışımdır. fakat bu sefer öyle bir ters tepti ki brezilyayı almış olmama rağmen türkiye'den 6 yedim 1 attım. uzaktan çekilen şutların gol olma olasıığı arttırılmış sanırım ki bu da gerçekçilik kazandırmış. dünya da artık kale önünde ki güçlü savunma her zaman uzaktan şutlarla açıldığı düşünülürse gerçekçi olmayan bir tarafı yok hele ki şutu kaka adriano gibi insan üstü yaratıklar çekiyorsa.
neyse gelelim top ağırdı yok kauçuktu gibi değerlendirmelere. hayır top kauçuksa nasıl ağır oluyor, ağırsa nasıl kauçuk oluyor. fifa 2008 oynayında görün topun kauçuktan nasıl olcağını. en azından top futbolcunun ayağına yapışıp gitmiyor fifa 2008 de ki gibi.
gelgelelim oyunun kendi içinde ki zekasına. tahmin ediyorum artık gerçek futbol zekasına bu kadar yakın bir oyun anca tekrar konami tarafından yapılır. kontrol etmek için pes 6 yı açıp kontrol ettim sonrasın da tekrar pes 2008 i açtım ki evet anladığım gibi. orta saha da topu bir futbolcunuz mu aldı, o topu aldığında etrafınız da ki herkesin size göre bir konuma geçmeye çalıştığını farkedeceksiniz. hele ki ceza sahasına yaklaştığınız da forvetlerin sürekli boş alanlara kaçma azmi defansların sürekli peşlerinden koşması gözlerinizi yaşartacak kadar gerçekçi.
sanırım yenilmekten sıkılmadığım sürece oynayacağım bir oyun daha yarattı konami ve buradan kendisine teşekkürlerimi iletirim, ayrıca da 6-1 yenilmenin acısıyla ettiğim küfürleri de geri alırım. i love you konami.
neyse gelelim top ağırdı yok kauçuktu gibi değerlendirmelere. hayır top kauçuksa nasıl ağır oluyor, ağırsa nasıl kauçuk oluyor. fifa 2008 oynayında görün topun kauçuktan nasıl olcağını. en azından top futbolcunun ayağına yapışıp gitmiyor fifa 2008 de ki gibi.
gelgelelim oyunun kendi içinde ki zekasına. tahmin ediyorum artık gerçek futbol zekasına bu kadar yakın bir oyun anca tekrar konami tarafından yapılır. kontrol etmek için pes 6 yı açıp kontrol ettim sonrasın da tekrar pes 2008 i açtım ki evet anladığım gibi. orta saha da topu bir futbolcunuz mu aldı, o topu aldığında etrafınız da ki herkesin size göre bir konuma geçmeye çalıştığını farkedeceksiniz. hele ki ceza sahasına yaklaştığınız da forvetlerin sürekli boş alanlara kaçma azmi defansların sürekli peşlerinden koşması gözlerinizi yaşartacak kadar gerçekçi.
sanırım yenilmekten sıkılmadığım sürece oynayacağım bir oyun daha yarattı konami ve buradan kendisine teşekkürlerimi iletirim, ayrıca da 6-1 yenilmenin acısıyla ettiğim küfürleri de geri alırım. i love you konami.
demosunu indirip denedigim oyun. gayet kötü tamamiyle fifa nın aynısını yapmışlar. hiç hoşuma gitmedi. ama *
oyunun doğru ismi pes 2008 dir.
ilginç gollere tanık olabileceğiniz bir oyundur. gol atmak ve yemek diğer oyunlara göre kısmen kolaylaşmıştır.
(bkz: pro evolution soccer 2008)
psp için çıkıp çıkmayacağını merak ettiğim şey.
oynamaya doyulamayan bir oyun yapmıştır konami ellerinden öpesim geldi yapanları. bir yorum yazmakla asla hakettiğini veremeyeceğimi anlayarak 2. bir entry ile bu borcumu onlara ödemeye çalışmakta olduğum oyun. oyunu bütün özelliklerini geçtim sadece penaltı atışlarında kaleci olduğumda sahayı gördüğüm açıyı bile düşünerek beni benden almış oyundur. buyrun efendim sizde bakın:
http://img297.imageshack....mg297/5381/penaltikg5.jpg
http://img297.imageshack....mg297/5381/penaltikg5.jpg
football manager 2008 den sonra torrent alemine düşen,7gb lık boyutuyla ne var lan bunun içinde dedirten oyundur.
blue-ray ve çift katman dvd olarak piyasaya sürüldüğü için 7 gb olması normal olan oyun. haa içeriğinde ne var bilemem. bilmek de istemem zaten.
kusursuz kelimesinin konami oyun yapımcıları tarafından insanlığa sunulmuş hali. farkındayım boktan bir cümle, zira oyunu oynadıktan sonra insanın cümle kurası gelmiyor. mimiklerle ifade edebiliyor duygularını ancak.
http://www.raid-5.com/rav...8-7-99/andre-suprised.jpg
http://www.raid-5.com/rav...8-7-99/andre-suprised.jpg
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar