bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 20262
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
Hüngür hüngür agliyorum resmen. Daha gecen gün running scared filmini izlemistim tekrar. Ne güzel adam diyordum. Yikildim ya. Sokayim böyle dünyaya.
ölümü de hızlı ve öfkeli olmuştur. R.i.p
ARtık hızlı değil öfkeliyiz..
Ölmeden önce hakkında 6 yılda sadece 21 entry girilmiş.
Öldükten somra kıymetini fark ettik.
Şimdi zaman onun filmlerini tekrar tekrar izleme zamanı.
Öldükten somra kıymetini fark ettik.
Şimdi zaman onun filmlerini tekrar tekrar izleme zamanı.
Tanrı paul walker a dese ki yarın aşırı hız yüzünden öleceksin kendi bile inanmaz.
Filistin de ki çocuklar için 1 milyon dolar oyuncak araba dağıtan büyük adam.
177. Entry de ki resim temmuz da ölen bir kişinin resmiymiş.
Bizim reyiz ne yazıkk ki kül olmuştur.
Dna testi filan yapmışlar.
Bizim reyiz ne yazıkk ki kül olmuştur.
Dna testi filan yapmışlar.
Daha yeni öğrendim öldüğünü. Severdim adamı, çok da iyi oturmuştu seriye. Yalnız 2013'te harbiden ne çok ünlü öldü. 2012 sonunda bir falcı tv ya da gazetede 2013 yılında çok sayıda ünlü öleceğini söylemişti de alay konusu olmuştu. Şimdi ne korkulur ondan yahu. Gencecik adam öldü. Ama asıl evimize filmleriyle giren bir tanıdığı kaybettik. Zaten ölen ünlüler için üzülmemizin altında yatan temel sebep bu değil midir? Her ne kadar hiç bir zaman tanışmayacak olsak da aslında onlarla hayatımızın belli saatlerini paylaşırız. Çok korkunç bir ölüm, umarım çok acı çekmemiştir. Huzur içinde yatsın.
Diğer yandan bu olay yapımcıların da ağzını sulandıracaktır. 7. filmin yapım çalışmalarına başlamışlardı. Jason Statham intikam yemini etmiş abi karakteri ile filme giriyordu zaten. Şimdi senaryoda değişiklik yapıp Han ile birlikte Brian'ı da öldürteceklerdir ona. Bunu takiben de ekibin geri kalanı Brian ve Han'ın intikamı için kolları sıvarlar. Hele bir de Brian'ın abisi ya da kardeşi olarak bir diğer intikam yemini etmiş aile bireyini kafa kafaya tokuşturabilirler. Bunun için Brad Pitt'i ikna ederlerse film patlar. Paul Walker'ın ölümünün ardından hemen bu şekilde düşünmek biraz duygusuzluk gibi ama hayatın gerçeği bu işte. Metallica'nın şarkısında geçer ya hani "One man's fun anothers hell" diye... Bir adamın neşesi diğerinin cehennemidir. 7. film hiç şüphe yok ki montajlanacak Paul Walker kareleriyle, onu son bir kez olsun görmek isteyecek olan fanları sayesinde patlayacaktır.
Diğer yandan bu olay yapımcıların da ağzını sulandıracaktır. 7. filmin yapım çalışmalarına başlamışlardı. Jason Statham intikam yemini etmiş abi karakteri ile filme giriyordu zaten. Şimdi senaryoda değişiklik yapıp Han ile birlikte Brian'ı da öldürteceklerdir ona. Bunu takiben de ekibin geri kalanı Brian ve Han'ın intikamı için kolları sıvarlar. Hele bir de Brian'ın abisi ya da kardeşi olarak bir diğer intikam yemini etmiş aile bireyini kafa kafaya tokuşturabilirler. Bunun için Brad Pitt'i ikna ederlerse film patlar. Paul Walker'ın ölümünün ardından hemen bu şekilde düşünmek biraz duygusuzluk gibi ama hayatın gerçeği bu işte. Metallica'nın şarkısında geçer ya hani "One man's fun anothers hell" diye... Bir adamın neşesi diğerinin cehennemidir. 7. film hiç şüphe yok ki montajlanacak Paul Walker kareleriyle, onu son bir kez olsun görmek isteyecek olan fanları sayesinde patlayacaktır.
öldüğünü gördüğümde tüylerim diken diken oldu. harbiden beklemiyordum. toprağı bol olsun. allah rahmet eylesin kendisine. şunu da söylemeden geçemeyeceğim bu ülkeden nefret ediyorum. twitter'a bakıyorum da. adamın ölümü üzerinden rant sağlamaya çalışan insanlığını siktiğim yaratıkları var. yok paul walker yazanların çoğu adamın ismini bile bilmiyorlarmış. ulan orospu çocuğu şimdi sen marjinal mi oldun?
olayın ne şekilde geliştiğini bilmiyoruz arabanın bu hale gelmesi için en az 150-200 km ile gitmesi gelekir yanındaki adamı uyarmamışsa kaçınılmaz son .
(bkz: ramsey)'in son kurbanıdır.
kim olduğunu bilmiyordum ama dünya çok yakışıklı bir adamı kaybetmiş.Kim diye bakınca ölümü yakıştıramadım.
Tanri gunahlarini affetsin. Su anda bir melek olarak yoluna devam ediyor bu guzel insan.
öfkeyle hızlanan zararla ölür.
hâlâ o kadar insan ölüyor bu adam ünlü diye olay oluyor yok efendim hız yüzünden öldü başkalarının canına kast etti bilmem ne diye zırvalayan insanlar var. ne vicdansız insanlarsınız ya. sizden sahte rippaulwalker twitleri atmanızı beklemiyoruz sadece azıcık insan olun ve başkalarının acısına saygı duyun.
yakışıklı olması onun artılarından biri olabilir ama kesinlikle bu değildi onu sevmemin nedeni.
hani bazen hissedersiniz ya bu insan iyi biri diye. öyleydi benim için. ve medyadan tanıdığım kadarıyla kesinlikle iyi bir insandı. efendi, insancıl, hayvansever... iyi bir baba...
ve benim için izlemekten zevk aldığım nadide aktör...
klişe laflardan hiç haz etmiyorum ama ölüm sana hiç yakışmadı be paul...
o masmavi gözlerini çok erken kapadın...
yakışıklı olması onun artılarından biri olabilir ama kesinlikle bu değildi onu sevmemin nedeni.
hani bazen hissedersiniz ya bu insan iyi biri diye. öyleydi benim için. ve medyadan tanıdığım kadarıyla kesinlikle iyi bir insandı. efendi, insancıl, hayvansever... iyi bir baba...
ve benim için izlemekten zevk aldığım nadide aktör...
klişe laflardan hiç haz etmiyorum ama ölüm sana hiç yakışmadı be paul...
o masmavi gözlerini çok erken kapadın...
acı bir kayıp. hızlı ve öfkeli serisi öksüz kaldı.
hızlı ve öfkeli artık hızlı değil sadece öfkeli.
Ölmesine çok üzüldüğüm oyuncudur.Trafik kazasında ölmesi ayrı bir ironi
kaza sonrası enkaza dönmüş bir otomobilin içinde çok acı bir şekilde hayatını kaybetmiş ünlü oyuncudur. görsel
izleyiciye keyif veren bir aktör olmasının yanında; gerçek bir doğa aşığı, hayvansever ve yardımsever bir insandı. kendisini takip ederdim, severdim. sadece aktörlüğü değil, yardım vakıfları kurup, ihtiyacı olan insanlara el uzatması da beni etkilerdi. arkadaşlarının, onun için "melek" demesinin sebepleri vardı. genç ve güzel bir adamdı. yazık oldu. serinin yedincisini de heyecanla bekliyordum.
ölümü hepimizi sarsan muhteşem aktördür. allah rahmet eylesin denemeyeceği için (malum adam hıristiyan) ne diyelim, huzur içinde yatsın. hala inanamıyorum. adam cuma günü hayattaydı. ne oldum dememeli, ne olacağım demeli. yarın biz ölebiliriz belki. yada bir yakınımız. o değilde yakınım ölmüş gibi üzüldüm, boğazım düğümlendi. mj öldüğünde de şok olmuştum. jackie chan kadar orjinal bi arkadaştı ya. bi genç yıldız daha düştü walk of fame' den. ölmüş olamaz. olamaz işte!
not: lan bazı insanlık dışı varlıklar ''mehmetçik şehit gidiyo umrunuzda değil elin adamına üzlüyosunuz'' diyo. lan beyin noksanları paul walker a üzülüyoruz diye mehmetçiğe üzülmüyo mu olyoruz salaklar. bide mehmetçik üzerinden duygu sömürüsü yapmayın. ne alakası varsa paul walker la mehmetçiğin. bre densiz köpekler.
not: lan bazı insanlık dışı varlıklar ''mehmetçik şehit gidiyo umrunuzda değil elin adamına üzlüyosunuz'' diyo. lan beyin noksanları paul walker a üzülüyoruz diye mehmetçiğe üzülmüyo mu olyoruz salaklar. bide mehmetçik üzerinden duygu sömürüsü yapmayın. ne alakası varsa paul walker la mehmetçiğin. bre densiz köpekler.
kalıplaşmış laflarınıza ve marjinalliğinize sokayım.
bildiğin seviyordum işte, öldü ve de üzüldüm duyunca. bu birilerine girdiyse eyvallah.
bildiğin seviyordum işte, öldü ve de üzüldüm duyunca. bu birilerine girdiyse eyvallah.
insan geldiği yolun yolcusu olurmuş yada ne bileyim insanı sevdiği öldürürmüş gibi sözlerin kanıtı olan muhterem abimiz. hızlı ve öfkeli serisindeki oconnor rolü sayesinde hem kendisini hem nissan gtr ı sevmiştik. şimdi ise oconnor olmadan gtrlar birşey ifade etmiyor artık.
sensiz gtrlar yetim kaldı.
sensiz gtrlar yetim kaldı.
ölümünden önce 22 entry girilmiş. ölümden sonra şu an itibariyle 175 entry girilmiş kişidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar