bugün

yazarlara göre en abartılmış animelerdir.

ben başlıyorum:
(bkz: code geass) 50 bölümlük filler, fanservice animesi lan bu.
(bkz: seven deadly sins) son iki sezon çöp.
(bkz: tokyo ghoul)
(bkz: elfen lied) gelmiş geçmiş en saçma animelerden.
(bkz: sword art online)
(bkz: fairy tail)
(bkz: demon slayer)
(bkz: jujutsu kaisen)
(bkz: chainsaw man)
(bkz: Rising of the Shield Hero)
(bkz: my hero academia)
(bkz: shingeki no kyojin) final bölümüyle kanıtladı.
(bkz: charlotte)
(bkz: tokyo revengers)
Evangelion var bir de.
Bazı geriden zekalılar evangelion izleyince kendilerini çok zeki ve farklı falan sanıyor o yüzden fandomu çöp. Gerçi bunların çoğu da izlememiş oluyor instada tiktokda vs. gördükleri editlerden ibaret.
© copyright 2005 - 2026