bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
outlook'un tasarımı ve kullanışlılığı ile gmail'in ise hızı ve stabilitesi ile önde olduğu karşılaşma.
gmail her türlü alır dediğim versus.
ilk yarı maç sonucu 2... riske girip handikap basılabilecek versus ama yine de dikkatli oynamak gerek bu eşleşmeyi.
kullanıcı dostu arayüzüyle outlook alır.
daha doğrusu microsoft şuan itibariyle çoğu alanda diğerlerini dağıtır.
daha doğrusu microsoft şuan itibariyle çoğu alanda diğerlerini dağıtır.
Gmailin her yerde erişilebilir e tabloları ile alacağı versus.
Not: ameleyim Yevmiyeyi e tablolar ile yazıyorum.
Not: ameleyim Yevmiyeyi e tablolar ile yazıyorum.
Gmail alır.
gmail daha yakın geliyor ya Outlook da neymiş.
iş için outlook, gmail şahsi kulanım için iyi olabilir.
outlook'un allah cezasını versin. sürekli bir şeyler değişiyor. geçen gün resmen, ''forward'' nasıl yapılır, bulamadım. iyi bir bok yiyoruz sanıyorlar. gmail hiç kullanmadım. bilmiyorum.
ctrl+f forwad,
ctrl+r replay ,
ctrl+n her zaman yenı boş sayfa açar.
ctrl+r replay ,
ctrl+n her zaman yenı boş sayfa açar.
outlook beyaz yakalı kurumsal çalışandır, gmail ajans.
microsoft ürünleri genelde gmail ürünlerinin ux'iyle karşılaştırma bile götürmeyecek derecede kötüdür ama sanırım bunun tek istisnası bu versus.
microsoft ürünleri genelde gmail ürünlerinin ux'iyle karşılaştırma bile götürmeyecek derecede kötüdür ama sanırım bunun tek istisnası bu versus.
Aslında farklı şeylerdir ama @outlook.com'u kastettiğinizi varsayıyorum.
Gmail şey yapar atar.
Gmail ile bilimum siteye uygulamaya saniyeler içinde üye olabilirsiniz.
Googlenin diğer hizmetlerini tek hesaptan senkronize bir şekilde kullanabilirsiniz.
Drive, documents, play store vs ıvır zıvır.
Yazılım olan outlooku kastediyorsanız, o yazılım gmail ve diğer mailleri kullanabilmenizi sağlayan mail şeysidir-ismini hatırlayamadım aliminiyum.
Ücretsiz alternativi için (bkz: thunderbird)
Gmail şey yapar atar.
Gmail ile bilimum siteye uygulamaya saniyeler içinde üye olabilirsiniz.
Googlenin diğer hizmetlerini tek hesaptan senkronize bir şekilde kullanabilirsiniz.
Drive, documents, play store vs ıvır zıvır.
Yazılım olan outlooku kastediyorsanız, o yazılım gmail ve diğer mailleri kullanabilmenizi sağlayan mail şeysidir-ismini hatırlayamadım aliminiyum.
Ücretsiz alternativi için (bkz: thunderbird)
Nerde o eski hotmail'ler.
Sevgilim söyledi ikisi de aynıymış.
ikisinden de vazgeçilmez.
Bir elin iki parmağı.
iş için outlook, kişisel kullanım için gmail diyebilirim.
gmail'in her konunda alacağı kıyaslama.
hem daha işlevsel, hem daha pratik ayrıca sürekli kendini yenileyen-güncelleyen bir sistem.
hem daha işlevsel, hem daha pratik ayrıca sürekli kendini yenileyen-güncelleyen bir sistem.
Outlook kullanıyorum genellikle memnunum.
Outlook kullanıyorum genellikle memnunum.
Outlook iştir...
Gmail özeldir..
Gmail özeldir..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar