bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- falıma bakmak isteyen var mı4
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- eski uludağ sözlük ortamı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- sedat pekmez18
- anın görüntüsü16
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- tekerlek kaşar4
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- devşirmelik makamı13
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- günün şiiri5
- diamond bosphoruss denen yazar8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- futbol8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- aldım kabul ettim4
- lionel messi11
- özbekistan2
- portekiz2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
bak bak. galatasaray a gelince var mı bir görüntüsü sorusu çıkıyor ortaya. ama fenerbahçe için böyle bir soru sorulamıyor çünkü götleri yemiyor, çünkü yok.
galatasaray a gelince "ama o zaman teşvik primi serbestti" lafları ediliyor. ama bilmiyorlar ki benim iddia ettiğim şey teşviği ve şikeyi galatasaray ın türkiye ye getirdiğidir ve "ama o zaman teşvik primi serbestti" tarzında edilen laflarda bu dediğim şeyin kanıtıdır.
galatasaray a gelince o zaman ki federasyon başkanının galatasaray ın teşvik primlerinin yasal olduğunu söylemleri, federasyon hakkında "fenerasyon" türü lafları ortaya çıkartmıyor. çünkü kendilerine yapılınca her şey serbest. iyi alışmışlar.
galatasaray a gelince "şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması" oluyor. ama sadri şener in sene başından beri yaptığı çirkeflikler hakkında "oo adam haklı olum" deniliyor.
galatasaray a gelince "bunlar resmi kayıt değil" oluyor. fenerbahçe ye gelince yasal olmayan yollarla elde edilmiş her türlü şey resmi kayıt oluyor.
yani fenerbahçe söz konusuya her şey mübah oluyor.
savunmalarına baksanıza.
" o zaman teşvik primi serbestti"
" zalad şike mi yapmış nerede görüntüsü"
" şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması"
sergen in hareketi hakkında zaten ağızlarını açamamışlar.
en büyük şike kanıtınız ise zaten 8-0 lık maçtır. gidin pislik dolu tarihinizi öğrenin önce. ben sizin fenerbahçe tarihine meraklı olduğunuz gibi, gs nin pislik dolu tarihine meraklı değilim.
bir de aman nolur sallamayın beni bundan sonra hatta beni bırakın fenerbahçe yi sallamayın yapabiliyorsanız. arada bir fenerbahçe başlığından ya da fenerbahçeli futbolcuların başlıklarından çıkmayı deneyin, yazmamayı deneyin. fenerbahçe başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli futbolcuların başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli yazarların başlıklarına yazanlar sizlersiniz. durup bir kendinize baksanız, hazımsızlığınızın, fenerbahçe kompleksinizin ne safhaya geldiğini göreceksiniz de neyse. çok da sikimizdesiniz.
galatasaray a gelince "ama o zaman teşvik primi serbestti" lafları ediliyor. ama bilmiyorlar ki benim iddia ettiğim şey teşviği ve şikeyi galatasaray ın türkiye ye getirdiğidir ve "ama o zaman teşvik primi serbestti" tarzında edilen laflarda bu dediğim şeyin kanıtıdır.
galatasaray a gelince o zaman ki federasyon başkanının galatasaray ın teşvik primlerinin yasal olduğunu söylemleri, federasyon hakkında "fenerasyon" türü lafları ortaya çıkartmıyor. çünkü kendilerine yapılınca her şey serbest. iyi alışmışlar.
galatasaray a gelince "şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması" oluyor. ama sadri şener in sene başından beri yaptığı çirkeflikler hakkında "oo adam haklı olum" deniliyor.
galatasaray a gelince "bunlar resmi kayıt değil" oluyor. fenerbahçe ye gelince yasal olmayan yollarla elde edilmiş her türlü şey resmi kayıt oluyor.
yani fenerbahçe söz konusuya her şey mübah oluyor.
savunmalarına baksanıza.
" o zaman teşvik primi serbestti"
" zalad şike mi yapmış nerede görüntüsü"
" şampiyonluğu kaybedince hazmedemeyen beşiktaşlı karalaması"
sergen in hareketi hakkında zaten ağızlarını açamamışlar.
en büyük şike kanıtınız ise zaten 8-0 lık maçtır. gidin pislik dolu tarihinizi öğrenin önce. ben sizin fenerbahçe tarihine meraklı olduğunuz gibi, gs nin pislik dolu tarihine meraklı değilim.
bir de aman nolur sallamayın beni bundan sonra hatta beni bırakın fenerbahçe yi sallamayın yapabiliyorsanız. arada bir fenerbahçe başlığından ya da fenerbahçeli futbolcuların başlıklarından çıkmayı deneyin, yazmamayı deneyin. fenerbahçe başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli futbolcuların başlığına yazan sizlersiniz, fenerbahçeli yazarların başlıklarına yazanlar sizlersiniz. durup bir kendinize baksanız, hazımsızlığınızın, fenerbahçe kompleksinizin ne safhaya geldiğini göreceksiniz de neyse. çok da sikimizdesiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar