bugün

volkan demirel e sustalı bıçak atılması

(bkz: #15065963)

bu olayı bile savunan orospu çocuklarını görmemize vesile olmuş durumdur.

ulan gelse adam ölse nolacak lan ?

orospunun çocukları.

edit: ayrıyeten sahaya bozuk para veya pet şişe fırlatmayla bıçak fırlatılmasını aynı gören dangalakları da görmemize vesile olmuştur bu durum.

fenerbahçe taraftarı ne sahaya bıçak fırlattı*, ne sahaya rakı şişesi fırlattı*, ne sahasında adam bıçaklandı*, ne de sahasında adam öldürüldü*.

o yüzden hiç kimse boşuna geçen haftalarda yaşanan durumları hatırlatıp durmasında burda. herkesin ne bok olduğu bu kadar belliyken hem de.
© copyright 2005 - 2026