bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- göbek adınız2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- rabbin para vermesi4
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- almanya5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- amerika birleşik devletleri6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- diş ağrısı2
bin tane firmanın yaptığı sıradan bir şeydir.
bu işi hakkıyla yapan bir firma varsa otorapordur, otorapor'un maslak şubesinde aracıma yaptırdığım ekspertiz hizmetinden ve ilgiden çok memnun kaldım.
Boyalı ya da değişmiş parça tespiti ile fren/süspansiyon ölçümleri dışında bir boka yaramayan nanedir.
Özellikle motor performans ölçümü tamamen dayanaksız bir test olup, 1 lt/1000 km yağ yakan araca %100 performans çıkartabilmektedir. -3 yıl önce bizzat yaşandı, söz konusu araç kendi aracımızdı ve problemin tespiti için uğraşıyorduk. Test sonrası silindir kapağı kaldırıldığında 2 pistonun yamuk olduğu, 2 gömleğin de tırnak takılacak derecede çizik olduğu görüldü-
Alacağınız aracın motorundan emin olmak istiyorsanız, önce işin ehli bir ustaya sesini dinleteceksiniz. Bariz bir yatak vurması, etek vurması, v.b ses varsa tespit edecek. Ondan temiz çıktıysa, bulacaksınız bir yer her silindirin kompresyonunu ölçtüreceksiniz.
Ak göt kara göt kompresyon testinde çıkar.
p.s : Bu entry, 5 ay önce alınan ve 2,5 lt/10.000 km yağ eksilten, silindirlerinde ovallik çıkan, kol yataklarında boşluk olan, daha önce hararet görmüş, kapak açılmış ve conta değiştirilmiş bir aracın sahibi tarafından yazılmıştır. söz konusu araç 1.4 tsi 122 ps bir motor olup rektefiye için 10.000 TL'lere kadar rakam telafuz edilmektedir.
Kişi tamir bedeline değil kandırılmış olma hissine üzülmekte olup, 2-3 bin'e toplatıp satayım da başkasına kakalayayım, başka birini üzüp ahını alayım diyemeyeceğinden seve seve iyi bir rektefiye yaptıracaktır.
Özellikle motor performans ölçümü tamamen dayanaksız bir test olup, 1 lt/1000 km yağ yakan araca %100 performans çıkartabilmektedir. -3 yıl önce bizzat yaşandı, söz konusu araç kendi aracımızdı ve problemin tespiti için uğraşıyorduk. Test sonrası silindir kapağı kaldırıldığında 2 pistonun yamuk olduğu, 2 gömleğin de tırnak takılacak derecede çizik olduğu görüldü-
Alacağınız aracın motorundan emin olmak istiyorsanız, önce işin ehli bir ustaya sesini dinleteceksiniz. Bariz bir yatak vurması, etek vurması, v.b ses varsa tespit edecek. Ondan temiz çıktıysa, bulacaksınız bir yer her silindirin kompresyonunu ölçtüreceksiniz.
Ak göt kara göt kompresyon testinde çıkar.
p.s : Bu entry, 5 ay önce alınan ve 2,5 lt/10.000 km yağ eksilten, silindirlerinde ovallik çıkan, kol yataklarında boşluk olan, daha önce hararet görmüş, kapak açılmış ve conta değiştirilmiş bir aracın sahibi tarafından yazılmıştır. söz konusu araç 1.4 tsi 122 ps bir motor olup rektefiye için 10.000 TL'lere kadar rakam telafuz edilmektedir.
Kişi tamir bedeline değil kandırılmış olma hissine üzülmekte olup, 2-3 bin'e toplatıp satayım da başkasına kakalayayım, başka birini üzüp ahını alayım diyemeyeceğinden seve seve iyi bir rektefiye yaptıracaktır.
şu sıralar yatırım yapmayı düşündüğüm ve gün içinde dyno, lift ve arıza tespit cihazları için fiyat aldığım sektör. bu konuda bilgisi olan ve halihazırda bu işi yapan yazar arkadaşların beni aydınlatmasını canı gönülden diliyorum. zira, yanlış bir yatırım yapmaktan çekiniyorum.
iş yerindeki Hakan Abinin beğendiği 2015 model i20 için Maltepe'de iş yapan Otorapor'a gittik. Ustalar epey beyefendi, ilgi alaka çok iyiydi. Ekspertiz işlemi devam ederken işin sahiplerinden bir beyle sigara içerken sohbet ettik, işlerini gerçekten sağlam yapıyorlarmış. Ekspertiz işinden pek anlamam ama bu firma hoşuma gitti.
otorapor firması gerçekten bildiğim ekspertizlerden en iyisi.
gerçi biraz tuzludur ama adamlar arabanın altından girip üstünden çıkıyorlar.
zaten yarı yarıya devletle anlaşmalılar da.
gerçi biraz tuzludur ama adamlar arabanın altından girip üstünden çıkıyorlar.
zaten yarı yarıya devletle anlaşmalılar da.
başarılı bir firma. millet sabahtan akşama kadar birilerini nasıl düdükleyeceğinin derdine
düştüğünden, dinsizin hakkından imansız gelir hesabı çalışıyorlar. zaten satıcıya
ekspertize götürecem arabanı la haacı deyince, arabası sakatsa birden ; yeeaa yieeniiiim
ben o arabayı aslında sattım gibiydi falan diyor.
bozmazsa, başarılı bir olay.
düştüğünden, dinsizin hakkından imansız gelir hesabı çalışıyorlar. zaten satıcıya
ekspertize götürecem arabanı la haacı deyince, arabası sakatsa birden ; yeeaa yieeniiiim
ben o arabayı aslında sattım gibiydi falan diyor.
bozmazsa, başarılı bir olay.
Aracı yetkili servisine götürüp, yapılması gerekenlerin listesini istersin. Satış fiyatından düşersin. Hem servis bakımlı bir araç almış olursun. Hatta satıcı ele baştan görüşüp oradan başka bir servisine daha götür nasılsa servis ücreti çıkmayacaktır diye. Eğer çıkarsa hesabını hem yetkili servisi hem satıcı versin.
Ne bileceksin oto ekspertizdekinin uzman olduğunu? Sözlüklerde epey reklam entarileri dolaşıyor bariz biçimde.
Ne bileceksin oto ekspertizdekinin uzman olduğunu? Sözlüklerde epey reklam entarileri dolaşıyor bariz biçimde.
çok güzel bir sektör. iyi oluştu.
ibne evladı galerici sadece etek boyası var dedi. tavan bile değişmiş amk.
ibne evladı galerici sadece etek boyası var dedi. tavan bile değişmiş amk.
istatistiksel olarak yüzdelik bazda çiğköfteciden sonra 2. sırada en çok artan dükkan tipi. mantar gibi çoğaldılar her tarafta. kaportacı boyacı bu işe atıldı.
KAPORTACILARIN motordan anlıyormuş ayağına yaptığı meslek. free money.
çok büyük çakallık döndürülmemişse kesinlikle araba göstermeye gerek olmayan yer. biraz gözü nizamı olan herkes değişen, boyalı parçaları anlayabilir. sahibi izin verirse döşemeleri, fitilleri vs. kaldırıp muhtemel kaynak izleriyle vs. aracın ekli olup olmadığına kadar anlayabilir. misal aracın ön sağ farı sapsarı ama soldaki yeniyse o araç sol taraftan kazalıdır. bunları anlamak zor değil.
işini hakkıyla yapan vardır yapmayanda para cukkalayanda vardır.
tarcanlar oto ekspertiz işini iyi yapana örnektir.
bu işte acayip rüşvet var.
tarcanlar oto ekspertiz işini iyi yapana örnektir.
bu işte acayip rüşvet var.
Arabaların 2 3 katı artmasıyla abartılmış iş sökülmüş takılmış diyor amk dedeklif mi oynuyorsunuz takılıp sökülse ne olur.
7000 den aşağı yapan yok.
iyi zikiyrlar.
iyi zikiyrlar.
oto ekspertiz dediğin olay aslında arabanın içini dışını x-ray cihazından geçirmek gibi bir şey bence ama her firma aynı özeni göstermiyor tabi ki.. geçen hafta bir araç almadan önce detaylı ekspertiz yaptırdım, adamlar neredeyse motorun içine kamp kuracaktı o derece detaylıydı. sağ olsunlar.. kaporta boya durumu tamam ama asıl önemli olan mekanik ve yürüyen aksammış, orada çuvallayan çok yer var maalesef. bazı firmalar var ki sadece bilgisayarı takıp abi sağlam deyip gönderiyor, o kadar da para alıyorlar üstüne. velhasıl ekspertizi seçerken önce firmayı araştırın, yorumları okuyun, mümkünse tanıdık tavsiyesiyle gidin.hatta ona bile bukadar güvenmeyin.. yoksa aldığınız arabayla servisten çıkamaz hale gelirsiniz, sonra geçmiş olsun işte..
önüne gelen açabiliyor . hiçbir eğitim diploma şart değil.
7000 tl ye kadar fiyatları var. raporların hukuki bir değeri bağlayıcılığı veya cezası yok.
her tarafı boyalı değişik arabaya sıfır gibi desen hiçbir cezası yok.
7000 tl ye kadar fiyatları var. raporların hukuki bir değeri bağlayıcılığı veya cezası yok.
her tarafı boyalı değişik arabaya sıfır gibi desen hiçbir cezası yok.
Ekspertiz olayı da maalesef yozlaşmış, dejenere olmuştur. Kazasız raporlu arabanın üc kazası olduğu ihtimaldir. Bayiden sıfır alınanlarda bile yanlış işler olabilir mi, olur.
Bakın bi eksperin değişen dediğine başka eksper boyalı diyebiliyor kesinlikle birinin dediği diğerini tutmaz tutmuyor. Biri turbo sağlam der biri yağ kaçırıyor der.
En iyisi kendi boya cihazınızı alın arabanın boya durumuna bakın daha sonra iç vidalarda oynama olup olmadığına bakın ardından motora bakın aracı almadan önce 7-8 kilometre sürün.
Oto eksperlere 15 bin lira yedirmeyin
Hee tabii km falan çekilmişse Tonga’ya gelirsiniz elinizde odb cihazı olmadığı için bilemezsiniz ama iyi bir oto gurmesiyseniz arabanın içinden kmsini az çok tahmin edersiniz
En iyisi kendi boya cihazınızı alın arabanın boya durumuna bakın daha sonra iç vidalarda oynama olup olmadığına bakın ardından motora bakın aracı almadan önce 7-8 kilometre sürün.
Oto eksperlere 15 bin lira yedirmeyin
Hee tabii km falan çekilmişse Tonga’ya gelirsiniz elinizde odb cihazı olmadığı için bilemezsiniz ama iyi bir oto gurmesiyseniz arabanın içinden kmsini az çok tahmin edersiniz
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar