bugün
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün2
- kadında güzellik aramayan erkek2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- dut ağacı4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- agresif süs köpeği2
- utanmadan şort giyen erkek7
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- yazarlara gelen son mesaj4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- askerlik3
- sofra adabı2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- diamond bosphoruss denen yazar2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- ismet gurbuz 202418
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- küfreden kız iticiliği8
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
(bkz: #9701590) gerçekten hoş gelmiş yedinci nesil yazardır.
(bkz: eşcinsellik suç olmalı/#9727746)
bu entrysi ile insanlıktan nasibini almadığını herkese gösteren, "insan" kelimesinin manası ve onun sahibi olması gereken haklar konusunda beynini bugüne kadar hiç yormamış olduğu çok aşikar olan homofobik yazar. muhtemelen bir ergendir. bu kadar olgunlaşmamış düşünceleri kafasında hala var edebildiğine göre...
ayrıca çelişkiler insanı...
(bkz: nikahsız birliktelik aşağılık bir zinadır/#9701590)
ne oldu? zina yapmak özgürlük ama eşcinsel olmak mı suç olmalı? insanın karakterini iyi yapılandırması gerekiyor sanırım. yoksa böyle çelişkileri-çiftestandartları bünyesinde barındırabiliyor.
bu entrysi ile insanlıktan nasibini almadığını herkese gösteren, "insan" kelimesinin manası ve onun sahibi olması gereken haklar konusunda beynini bugüne kadar hiç yormamış olduğu çok aşikar olan homofobik yazar. muhtemelen bir ergendir. bu kadar olgunlaşmamış düşünceleri kafasında hala var edebildiğine göre...
ayrıca çelişkiler insanı...
(bkz: nikahsız birliktelik aşağılık bir zinadır/#9701590)
ne oldu? zina yapmak özgürlük ama eşcinsel olmak mı suç olmalı? insanın karakterini iyi yapılandırması gerekiyor sanırım. yoksa böyle çelişkileri-çiftestandartları bünyesinde barındırabiliyor.
toplumsal ahlakımızın yılmaz savunucusudur.
toplum hala ayaktaysa bu ojefali sayesindedir. o yüzden kendisini eleştirmeden önce iki kere düşünmek gerek. bu çabaları olmasa köprü altlarında sürterdiniz.
toplum hala ayaktaysa bu ojefali sayesindedir. o yüzden kendisini eleştirmeden önce iki kere düşünmek gerek. bu çabaları olmasa köprü altlarında sürterdiniz.
objektif olamıyorum,
sübjektif deneyeceğim;
"hiçbirşey hakkında herşey'23.cilt" yazarıdır.
sübjektif deneyeceğim;
"hiçbirşey hakkında herşey'23.cilt" yazarıdır.
laiklik düşmanı yazar.
(#9758351)
(#9945066)
--spoiler--
kızıma güveniyorum,benim kızım kötü şey yapmaz diye kendince triplere giren laik babadır. o babaya sormak lazım barlarda geceleri sızıp kim tarafından taksiyle götürüldüğü belli olmayan kızlar kim diye. bununlada kalmaz kızına göz kulak olup takip eden babaya da medeniyetsiz,yobaz gibi yakıştırmalarda da bulunurlar. bu babalar bir araya toplanmalı,tıpkı nazi kamplarında olduğu gibi ve topluca kınanıp,abdest aldırılmalıdır.
--spoiler--
(#9758351)
(#9945066)
--spoiler--
kızıma güveniyorum,benim kızım kötü şey yapmaz diye kendince triplere giren laik babadır. o babaya sormak lazım barlarda geceleri sızıp kim tarafından taksiyle götürüldüğü belli olmayan kızlar kim diye. bununlada kalmaz kızına göz kulak olup takip eden babaya da medeniyetsiz,yobaz gibi yakıştırmalarda da bulunurlar. bu babalar bir araya toplanmalı,tıpkı nazi kamplarında olduğu gibi ve topluca kınanıp,abdest aldırılmalıdır.
--spoiler--
(#9981585)
eğer de kendisi cidden böyle düşünüyor ise alkışladığım yazardır.
çünkü ben de cidden öyle düşünüyorum..
ayrıca eşcinsellik hakkındaki yazdıklarına şerh koymadan katıldım ve birtakım gay çakmalarının laflarına aldırış etmemeni önerrim aslanım.
yeni sayılırsın hoş geldin, safalar getirdin. sözlükte seni bekliyordu, bi sen eksiktin *
eğer de kendisi cidden böyle düşünüyor ise alkışladığım yazardır.
çünkü ben de cidden öyle düşünüyorum..
ayrıca eşcinsellik hakkındaki yazdıklarına şerh koymadan katıldım ve birtakım gay çakmalarının laflarına aldırış etmemeni önerrim aslanım.
yeni sayılırsın hoş geldin, safalar getirdin. sözlükte seni bekliyordu, bi sen eksiktin *
link istediğimde üşenmeden bulup göndermiş, fikirleri pek güzel yazar.
bana hoşgelmiş demiş güzel insandır. o da hoşgelmiştir.
(#10000623) o da olacak.*
(bkz: herşeyin zamanı var)
(#10000623) o da olacak.*
(bkz: herşeyin zamanı var)
(bkz: #10008406) entrysi ile beni çok güldürmüş, güzel gözlemleri olan, bu entry yazdıktan sonra sanırım demet ablanın ahh nı alıp hıçkırık krizine girmiş masum yazar. sevdim kendisini buradan selamlarımı sunup yanaklarından öperim.
(#10008406) entrysi ortalığı dağıtmış yazardır. çok güldük be hacı.
(#10039222)yıllardır anlatmak isteyip de anlatmadığım şeyi çok güzel özetlemiş yazar. kendisine koca koca tebrikler fırlatıyorum.
nesildaşım olan yazar. hoş gelmiş
(#9945066) entry'sini okuduktan sonra hayretler içinde kalmamı sağlayan yazardır kendileri. ne yazık ki laikliği dinsizlik olarak gören zihniyetin son ürünüdür. okuması gereken, öğrenmesi gereken, görmesi gereken çok şey vardır. entry üzerine konuşmam gerekirse, bir baba kızını takip edecek kadar güvenmiyorsa bu durumda zaten o gün değil de başka bir gün yine niyetinde ne varsa yapacaktır. kaldı ki birinin dindar olması* niyetinin kötü olmayacağı anlamına gelmez. eğer öyle olsaydı bugün, hz muhammed de 9 yaşında kızla evlenmişti savıyla koca koca adamlar küçüçük kızlarla evlenmeye kalkmazdı, dinde 4 kadının yeri var diye kadınlar hiçe sayılıp üzerine kuma getirilmezdi, polislik ve kpss gibi birçok sınavın soruları önce cemaatlerin eline ulaşıp ordanda müritlerine dağıtılıp gönül rahatlığıyla hırsızlık yapılıp, kul hakkı yenmezdi. bu örnekler inanılmaz şekilde çoğaltılabilir ama önemli olan konunun özüdür. ve ne acıdır, sözde kendini dindar olarak niteleyen insanların başkalarına bu kadar rahat iftiralar atabilmesi. sonuç olarak dini kendi tekelinde görüp, kendi gibi düşünmeyen herkese iftira atanları allah'a havale ediyorum.
(#9945066) nolu entrysi ile sadece laik babaların kızlarının bara gittiklerini sandığını düşündüğüm ve laik babaya neden abdest(?!) aldırdığını anlayamadığım yazar. adamın abdestsiz olduğunu nerenden uydurdun?
bir kere başlık tamamlarsan affetmeyecek kişi.
şiir sanatıyla ilgili yazdıklarıyla gönüllere taht kurmuş yazar. kulağa hoş gelsin yeter, anlamlı olmasa da olur mantığını layıkıyla aşağılamış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar