bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- üniversitelerin gereksiz olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- hırt3
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- evagreen2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
teoman'nın da yorumladıgı hos ve huzunlu sarkı.
nasil da gecmisti butun bir yaz
basimda kavak yelleri esen o yas
sense hanimeli kadar beyaz
calmistiniz kalbimi bilmeden o yaz
nasil da kosusurduk bahcelerde
sarki soylerdik mehtapli gecelerde
sen bana ben sana komsu evlerde
kok sarmnasiklar gibi sarildik o yaz
elime degerdi safca elin
benimse arardi seni gozlerim
opusurken korkusu biseylerin
askimiza ilk huznu getirdi biraz
cocuk kalbimize dolan gamla
oturup aglamistik sessiz cardakta
caresiz erken inen aksamla
veda edip ayrildik biterken o yaz
sen bana ben sana komsu evlerde
kok sarmasiklar gibi sarildik o yaz
nasil da gecmisti butun bir yaz
basimda kavak yelleri esen o yas
sense hanimeli kadar beyaz
calmistiniz kalbimi bilmeden o yaz
nasil da kosusurduk bahcelerde
sarki soylerdik mehtapli gecelerde
sen bana ben sana komsu evlerde
kok sarmnasiklar gibi sarildik o yaz
elime degerdi safca elin
benimse arardi seni gozlerim
opusurken korkusu biseylerin
askimiza ilk huznu getirdi biraz
cocuk kalbimize dolan gamla
oturup aglamistik sessiz cardakta
caresiz erken inen aksamla
veda edip ayrildik biterken o yaz
sen bana ben sana komsu evlerde
kok sarmasiklar gibi sarildik o yaz
zerrin özer'in kendinden beklenmeyecek derecede güzel yorumladığı şarkı.
bora ayanoğlu şarkısıdır.
zerrin özer'in en güzel yorumladığı şarkılardan biri. bir diğeri için (bkz: kıyamam)
bir ilişkiyi bastan sona özetleyen sarkı. her satırını yasamanın bedeli çocuk kalbinin tasa dönmesiyle sonuclanıyormus...
"ne güzel şeydir insanın insana yanması sevgili" diye baslayıp
sona gelindiğinde "hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili" diye biten her ilişki için...
"ne güzel şeydir insanın insana yanması sevgili" diye baslayıp
sona gelindiğinde "hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili" diye biten her ilişki için...
zerrin özer'in cok güzel yorumladigi, insanin ruhunu dinlendiren anlamli sarki. dinlenesi.
zerrin özer'in '80 tarihli ilk albümü, seni seviyorum'da yeralan çok, çok güzel ve artık klasikleşmiş olan bir şarkısı.
O YAZ
Ne güzel geçmişti bütün bir yaz
Başımda kavak yelleri esen o yaş
Bense hanımeli kadar beyaz
Çalmıştınız kalbimi bilmeden biraz
Nasılda koşuşurduk bahçelerde
Şarkı söylerdik mehtaplı gecelerde
Sen bana ben sana komşu evlerde
Kök sarmaşıklar gibi sarıldık o yaz
Eline değerdi safça elim
seninse arardı beni gözlerin
Öpüşürken korkusu birşeylerin
Aşkımıza ilk hüznü getirdi biraz
Çocuk kalbimize dolan gamlar
Oturup ağlamıştık sessiz çardakta
Çaresiz erken inen akşamla
Veda edip ayrıldık biterken o yaz
Söz - Müzik: Bora AYANOĞLU
O YAZ
Ne güzel geçmişti bütün bir yaz
Başımda kavak yelleri esen o yaş
Bense hanımeli kadar beyaz
Çalmıştınız kalbimi bilmeden biraz
Nasılda koşuşurduk bahçelerde
Şarkı söylerdik mehtaplı gecelerde
Sen bana ben sana komşu evlerde
Kök sarmaşıklar gibi sarıldık o yaz
Eline değerdi safça elim
seninse arardı beni gözlerin
Öpüşürken korkusu birşeylerin
Aşkımıza ilk hüznü getirdi biraz
Çocuk kalbimize dolan gamlar
Oturup ağlamıştık sessiz çardakta
Çaresiz erken inen akşamla
Veda edip ayrıldık biterken o yaz
Söz - Müzik: Bora AYANOĞLU
teomannın seslendirmiş olduğu güzel parça.
beni kendimden alan şarkıdır. zerrin özer'den dinlemek başkadır tabi. teoman'dan da dinlenebilir.
aşkın ne kadar temiz yaşanabilebileceğini gözlerinizi kapatıp bu şarkıyı dinlediğiniz de daha bir iyi anlıyorsunuz.
harika bir şarkıdır. sözleri aşkın en masum halini barındırır aslında, belki 20-30 sene öncesini. şimdilerde aşk pek masum yaşanmıyor maalesef.
sırf bu şarkı yüzünden yaz mevsiminde aşık olmayı diler insan, diler yani.
şarkının sahibi olan bora ayanoğlu'nun 1982'de çıkardığı herşey bahane albümünde söylediği şarkıdır.
unutulamayan yazdır. diğerlerinden farklıdır.
teoman'ın enfes yaz şarkılarından biridir. onyedi albümündeki yedi numaralı parçadır yanlış hatırlamıyorsam.
zerrin özer de teoman da bir o kadar güzel söylemiştir. ikisinden de dinleyiniz efenim.
uzaklara dalmanıza, eski yaz aşkınızı düşünmenize sebebiyet veren bir şarkıdır.
nerde o eski aşklar diye iç geçirirsiniz.
barda başlayan, bir otel odasında sonlanan yaz aşklarını değil - masumca yaşanmış aşkları hatırlatır.
benim geçmişimde de böyle bir aşk vardı..
ben 11, o 13 yaşında. çocukluğumuzun son evresi, gençlik dönemimizin başlarında olduğumuz o yaz.
arkadaş değildik, sevgili hiç değildik. ama seviyorduk..
kırda, bayırda gezerdik hiç sıkılmadan..
gizli gizli bakışırdık. bakışını yakaladığımda utanırdı..
ağladığımıda gözyaşlarımı silip öperdi beni..
seni seviyorum demeden seviyorduk birbirimizi.
beraber geçirdiğimiz saatler, günler, haftalar o kadar çabuk geçmişti ki. veda etmeye hazır olmadan ayrılmak zorunda kalmıştık.
+ yarın hollandaya dönüyorsunuz..
- evet, ama gelecek yaz görüşürüz yine, değil mi?
+ bilmiyorum.. bir kaç ay sonra taşınıyoruz biz burdan.
umduğum gibi olmadı. görüşmedik, görüşemedik bir daha.
o yaz yaşananlar bir daha yaşanmadı. her yaz onsuz geçti, bizsiz geçti.
ve neredeyse 10 sene sonra facebook aracılığıyla konuşulur:
- hatırladın mi beni?
+ seni hiç unutmadım ki...
nerde o eski aşklar diye iç geçirirsiniz.
barda başlayan, bir otel odasında sonlanan yaz aşklarını değil - masumca yaşanmış aşkları hatırlatır.
benim geçmişimde de böyle bir aşk vardı..
ben 11, o 13 yaşında. çocukluğumuzun son evresi, gençlik dönemimizin başlarında olduğumuz o yaz.
arkadaş değildik, sevgili hiç değildik. ama seviyorduk..
kırda, bayırda gezerdik hiç sıkılmadan..
gizli gizli bakışırdık. bakışını yakaladığımda utanırdı..
ağladığımıda gözyaşlarımı silip öperdi beni..
seni seviyorum demeden seviyorduk birbirimizi.
beraber geçirdiğimiz saatler, günler, haftalar o kadar çabuk geçmişti ki. veda etmeye hazır olmadan ayrılmak zorunda kalmıştık.
+ yarın hollandaya dönüyorsunuz..
- evet, ama gelecek yaz görüşürüz yine, değil mi?
+ bilmiyorum.. bir kaç ay sonra taşınıyoruz biz burdan.
umduğum gibi olmadı. görüşmedik, görüşemedik bir daha.
o yaz yaşananlar bir daha yaşanmadı. her yaz onsuz geçti, bizsiz geçti.
ve neredeyse 10 sene sonra facebook aracılığıyla konuşulur:
- hatırladın mi beni?
+ seni hiç unutmadım ki...
zerrin özer in harika selendirdiği şarkı.
masum, saf, nostaljik sözcüklerle dolu aşk şarkısı.
zerrin özenin buğulu sesinden dinlenmelidir.teoman da yorumlamış.sevmedim onu.
zerrin özenin buğulu sesinden dinlenmelidir.teoman da yorumlamış.sevmedim onu.
müzik kutusundan çalıyor gibidir bu şarkı benim için. şöyle bir mizansen canlanır kafamda:
bir ev vardır koyu yeşilliklerle çevrili müstakil bir ev,
salonda tek başına birisi ayakta durmaktadır camın dışında koyu ve yüksek ağaçlar vardır ve ufuk görünmez,
bu salona uzun süredir başka kimse girmemiştir,
ayakta duran kişinin melankolik ruh hali, hatırladığı anıların onu içine çekmesindendir,
hatırlanası ve masum duygular, beraberlikler ve çocukluklar artk çok geride kalmıştır,
yüreği ağzında hatılamaktadır bütün bunları o kişi
mutluluk onun için anılardadır, ve onlar artık hiçbir zaman geriye dönmeyeceklerdir
ve fonda bu şarkı çalmaktadır...
bir ev vardır koyu yeşilliklerle çevrili müstakil bir ev,
salonda tek başına birisi ayakta durmaktadır camın dışında koyu ve yüksek ağaçlar vardır ve ufuk görünmez,
bu salona uzun süredir başka kimse girmemiştir,
ayakta duran kişinin melankolik ruh hali, hatırladığı anıların onu içine çekmesindendir,
hatırlanası ve masum duygular, beraberlikler ve çocukluklar artk çok geride kalmıştır,
yüreği ağzında hatılamaktadır bütün bunları o kişi
mutluluk onun için anılardadır, ve onlar artık hiçbir zaman geriye dönmeyeceklerdir
ve fonda bu şarkı çalmaktadır...
o
entry nerde mi...bu ne saçma soru...adam "o" yaz dedi yazdık ne enrty si.
entry nerde mi...bu ne saçma soru...adam "o" yaz dedi yazdık ne enrty si.
teomanın en iyi coverlarından biri.
teoman değil, zerrin özer'in en iyi eserlerinden biri.
zerrin özer'in 1980 tarihli, ikinci stüdyo albümünün bir melih kibar bestesi olan ve sözleri çiğdem talu tarafından yazılan "her şey seninle güzel" şarkısıyla birlikte albümdeki en başarılı bulunan şarkıdır.
ikinci sırada geliyor olmasının sebebi o dönemdeki çiğdem talu-melih kibar aşkının melodik olarak tavan yapmış olmasıdır.
dinleyiniz.
zerrin özer'in 1980 tarihli, ikinci stüdyo albümünün bir melih kibar bestesi olan ve sözleri çiğdem talu tarafından yazılan "her şey seninle güzel" şarkısıyla birlikte albümdeki en başarılı bulunan şarkıdır.
ikinci sırada geliyor olmasının sebebi o dönemdeki çiğdem talu-melih kibar aşkının melodik olarak tavan yapmış olmasıdır.
dinleyiniz.
Gece dinlemeyin şayet öyle bir hata yaparsanız gururla küstüğünüz o sevgilinize ağlayarak yada duygusal bir biçimde zayıf olarak dönebilirsiniz o kadar derindendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar