bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kemalist dünya7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- okulların kapanması3
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- aşure3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- en son ne aldınız2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
kanyon Avm de açılmış olan burger house.
Etilerdekinden tabi ki de daha az kaliteli.
Hamburger 35 tl.
Lokum hanburger 40 tl.
Sucuklu hamburger de 28 tl.
Menüsü var,
Nusret hamburger + mocktail (ananaslı alkollü içecek) + patates + havuç dilim baklava 50 tl.
Bir adet nusret graffitisi var duvarda.
Evet tüm çalışanlar bıyıklı. Buranın etilerden tek farkı çalışanların önlükleri çok daha güzel: bej deri.
Hamburger doyurucuydu, baklava güzeldi.
Hamburger yanına siyah eldiven getiriyorlar, onunla yiyorsunuz. Havalıı.
Tavsiyem menü alın çünkü bir içeceğe 9 tl verince ağlamak istiyorsunuz.
Görselleri de buraya bırakıyorum:
görsel
görsel
görsel
Etilerdekinden tabi ki de daha az kaliteli.
Hamburger 35 tl.
Lokum hanburger 40 tl.
Sucuklu hamburger de 28 tl.
Menüsü var,
Nusret hamburger + mocktail (ananaslı alkollü içecek) + patates + havuç dilim baklava 50 tl.
Bir adet nusret graffitisi var duvarda.
Evet tüm çalışanlar bıyıklı. Buranın etilerden tek farkı çalışanların önlükleri çok daha güzel: bej deri.
Hamburger doyurucuydu, baklava güzeldi.
Hamburger yanına siyah eldiven getiriyorlar, onunla yiyorsunuz. Havalıı.
Tavsiyem menü alın çünkü bir içeceğe 9 tl verince ağlamak istiyorsunuz.
Görselleri de buraya bırakıyorum:
görsel
görsel
görsel
Deveye diken insana s....n. atazözünü hatırlatan olaydır.
Bir işletmeci gözüyle bakarsak.
Adamın dükkanları lüx semtlerde olduğu için baya yüksek kiraları var. Bence fiyatlar normal. Hayır anlamadığım konu şu adamlar sizleri zorla çağırmıyor ki resmen fazla hesap ödemek için gidiyorsunuz.
Adamın dükkanları lüx semtlerde olduğu için baya yüksek kiraları var. Bence fiyatlar normal. Hayır anlamadığım konu şu adamlar sizleri zorla çağırmıyor ki resmen fazla hesap ödemek için gidiyorsunuz.
Etilerdeki nusrete hic gitmedim, hatta benim kisisel tercihim hep gurkan sef oldu et konusunda. Gecen arkadasim ismarlayacak diye kanyona gittik, yedigim burger daha once yedigim pek cok burgerdan farkli degildi. 50 tl etmez. Daha lezzetli cok burgerci var. etini bilemem tabii, yemedim nusrette.
bu cimrilikle gidip de kazıklanamayacağım mekan.
Şimdiye kadar hamburgerin her türlüsünü yedim. Farklı tatlara şahit oldum. Bazısını beğendim, bazısını istemeyerek tükettim.
Buna istinaden, hiçbirinin 45-50 lira etmeyeceğini söyleyebilirim. Köfte, burger, adana gibi yiyecekler o paralara değmezler.
Et yemek istiyorsanız yanında garnitür olmayan, binbir çeşit baharat ile harman edilmemiş, sos ile çeşnilendirilmemiş, yanı direkt kemiğin yanından sıyrılıp tabağınıza gelen yiyecekleri tercih edin. Onlara paraları bayılabilirsiniz. Çünkü esas lezzetli olan et odur. Diğerleri karışımlar ile tatlandırılır.
Bu tarz yerler halka pek hitap etmeden, birkaç tık yukarı fiyat etiketleri ile göz boyarlar. Zevk meselesi, isteyen öder. Lakin tekrar etmekte fayda var, değmez.
Bunları da etin membaından gelen birisi olarak söylüyorum.
Edit: bu arada, önüne konulan porsiyon ile doyan varsa midesi küçücüktür. Hiçbir restorandan tek yemek ile tam doyarak kalktığımı hatırlamıyorum.
1.83’e 84 kiloyum.
Buna istinaden, hiçbirinin 45-50 lira etmeyeceğini söyleyebilirim. Köfte, burger, adana gibi yiyecekler o paralara değmezler.
Et yemek istiyorsanız yanında garnitür olmayan, binbir çeşit baharat ile harman edilmemiş, sos ile çeşnilendirilmemiş, yanı direkt kemiğin yanından sıyrılıp tabağınıza gelen yiyecekleri tercih edin. Onlara paraları bayılabilirsiniz. Çünkü esas lezzetli olan et odur. Diğerleri karışımlar ile tatlandırılır.
Bu tarz yerler halka pek hitap etmeden, birkaç tık yukarı fiyat etiketleri ile göz boyarlar. Zevk meselesi, isteyen öder. Lakin tekrar etmekte fayda var, değmez.
Bunları da etin membaından gelen birisi olarak söylüyorum.
Edit: bu arada, önüne konulan porsiyon ile doyan varsa midesi küçücüktür. Hiçbir restorandan tek yemek ile tam doyarak kalktığımı hatırlamıyorum.
1.83’e 84 kiloyum.
arkadaşlar adamın fiyatlarına pahalı diyosunuz da, adam 200 gram hamburger köftesini, patates, içecek ve tatlıyı (ki tatlısı antebin en iyi 3 tatlıcısından biri olan imam çağdaştan geliyor) toplamda 50 liraya satıyor. bugün istanbulda zaten normal bi burgerciden bile 200 gram köfteli tek hamburgeri ortalama 30-35 tl arasına yiyorsunuz ve yanında sadece patates bazısında geliyor bazı yerlerde gelmiyor bile ve buna içecek ve tatlı da dahil değil. (daily dana, shake shack, baltazar, virginia angus, burger joint)
Herhangi bir kebapçıya gidip karışık kebap söylerim yanına kolamı açar üzerine tatlımı yerim iki kişi en fazla 100 tl öder tavuktan kuzuya her türlü kebaptan yer üzerine künefeyi çakar bayılmamak için de çay içerim.
Nusrete gidio 100 liraya hamburger kola yapmak ağır beyinsizlik afedersiniz.
He 200 250 lira verip kuzu kafes yemek deseniz o zaman kısmen mantıklı bulurum ama hamburger için nusrete gitmek ne bileyim puhahahahahaha ay sinirim bozuldu.
Nusrete gidio 100 liraya hamburger kola yapmak ağır beyinsizlik afedersiniz.
He 200 250 lira verip kuzu kafes yemek deseniz o zaman kısmen mantıklı bulurum ama hamburger için nusrete gitmek ne bileyim puhahahahahaha ay sinirim bozuldu.
hamburger, patates ,kola menüsü ve dondurmalı havuç dilimi baklavayı 50 liraya satıyor. konuşmak için konuşuyor birçoğu. abartı, balon falan filan. neyle kıyaslıyorsunuz? burger king, mcdonald's ?
amerika'daki hopdoddy burgerlerden,shake shacklerden farkı yok bu hamburgerin.
onun yerine şunu yiyin muhabbeti sıktı. sana ne?
senin hamburgerden beklentin king chicken olabilir. benim değil. her gün yemiyorum sonuçta. onun yerine git bla bla ye daha iyi. sana ne? ben hamburger yemek istiyorum.
ne yediğimi bilmediğim, at eti mı meçhul menüler ve glikoz şurubu basılmış tatlılara 20-25 lira vermektense, bu menüye 50 lira veririm. ve bu beni ne aptal ne de havalı zengin falan yapar.
kimse et fiyatlarının farkında değil. hayvan ithal ediyoruz. inanılmaz talep var, tonlarca et tüketiliyor her gün. iki kişi 100 liraya şundan şunu yerdik içerdik yapardık sorusuna oruçlu olmasam 'yarrr... yersin ancak' derdim de neyse. nerelerde yemek yiyorsunuz ulan söyleyin gidelim. günaydın da karışık ızgara içecek ve salata kişi başı 80 küsür lira ödedim. kosovalı köftecisinde karışık köfte tabağına 75 lira para ödedim.
kuruşuna kadar helal olsun. verdiğim para aldığım keyfi karşılıyor mu ona bakıyorum. boşver kıyası.
amerika'daki hopdoddy burgerlerden,shake shacklerden farkı yok bu hamburgerin.
onun yerine şunu yiyin muhabbeti sıktı. sana ne?
senin hamburgerden beklentin king chicken olabilir. benim değil. her gün yemiyorum sonuçta. onun yerine git bla bla ye daha iyi. sana ne? ben hamburger yemek istiyorum.
ne yediğimi bilmediğim, at eti mı meçhul menüler ve glikoz şurubu basılmış tatlılara 20-25 lira vermektense, bu menüye 50 lira veririm. ve bu beni ne aptal ne de havalı zengin falan yapar.
kimse et fiyatlarının farkında değil. hayvan ithal ediyoruz. inanılmaz talep var, tonlarca et tüketiliyor her gün. iki kişi 100 liraya şundan şunu yerdik içerdik yapardık sorusuna oruçlu olmasam 'yarrr... yersin ancak' derdim de neyse. nerelerde yemek yiyorsunuz ulan söyleyin gidelim. günaydın da karışık ızgara içecek ve salata kişi başı 80 küsür lira ödedim. kosovalı köftecisinde karışık köfte tabağına 75 lira para ödedim.
kuruşuna kadar helal olsun. verdiğim para aldığım keyfi karşılıyor mu ona bakıyorum. boşver kıyası.
Orjinal nusretten daha ucuzdur.
Orjinal Nusrete paranız yetmiyorsa buraya gidebilirsiniz.
50 liraya üçlü minik hamburgerlerden vardı.
Orjinal Nusrete paranız yetmiyorsa buraya gidebilirsiniz.
50 liraya üçlü minik hamburgerlerden vardı.
50 liraya ekmeği özel, etinde hiçbir katkı maddesi olmayan sağlıklı hamburger yiyorsunuz.
Burger king denilen yerde ise etinin ne idüğü belirsiz ekmeklerinin dandik malzemeli hamburgeri 28 liraya yiyorsunuz.
Burger king denilen yerde ise etinin ne idüğü belirsiz ekmeklerinin dandik malzemeli hamburgeri 28 liraya yiyorsunuz.
Menü 230 lira olmuş. Şu piyasada epey uygun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar