bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- birader yazar olmak10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalist dünya11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- aile evinde yaşamak6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- pforzheim şu an 34 derece2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- sistem patlamış2
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- amerika birleşik devletleri6
- saian dan aforizmalar2
- sarapci koala2
- türkiye8
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
kanyon Avm de açılmış olan burger house.
Etilerdekinden tabi ki de daha az kaliteli.
Hamburger 35 tl.
Lokum hanburger 40 tl.
Sucuklu hamburger de 28 tl.
Menüsü var,
Nusret hamburger + mocktail (ananaslı alkollü içecek) + patates + havuç dilim baklava 50 tl.
Bir adet nusret graffitisi var duvarda.
Evet tüm çalışanlar bıyıklı. Buranın etilerden tek farkı çalışanların önlükleri çok daha güzel: bej deri.
Hamburger doyurucuydu, baklava güzeldi.
Hamburger yanına siyah eldiven getiriyorlar, onunla yiyorsunuz. Havalıı.
Tavsiyem menü alın çünkü bir içeceğe 9 tl verince ağlamak istiyorsunuz.
Görselleri de buraya bırakıyorum:
görsel
görsel
görsel
Etilerdekinden tabi ki de daha az kaliteli.
Hamburger 35 tl.
Lokum hanburger 40 tl.
Sucuklu hamburger de 28 tl.
Menüsü var,
Nusret hamburger + mocktail (ananaslı alkollü içecek) + patates + havuç dilim baklava 50 tl.
Bir adet nusret graffitisi var duvarda.
Evet tüm çalışanlar bıyıklı. Buranın etilerden tek farkı çalışanların önlükleri çok daha güzel: bej deri.
Hamburger doyurucuydu, baklava güzeldi.
Hamburger yanına siyah eldiven getiriyorlar, onunla yiyorsunuz. Havalıı.
Tavsiyem menü alın çünkü bir içeceğe 9 tl verince ağlamak istiyorsunuz.
Görselleri de buraya bırakıyorum:
görsel
görsel
görsel
Deveye diken insana s....n. atazözünü hatırlatan olaydır.
Bir işletmeci gözüyle bakarsak.
Adamın dükkanları lüx semtlerde olduğu için baya yüksek kiraları var. Bence fiyatlar normal. Hayır anlamadığım konu şu adamlar sizleri zorla çağırmıyor ki resmen fazla hesap ödemek için gidiyorsunuz.
Adamın dükkanları lüx semtlerde olduğu için baya yüksek kiraları var. Bence fiyatlar normal. Hayır anlamadığım konu şu adamlar sizleri zorla çağırmıyor ki resmen fazla hesap ödemek için gidiyorsunuz.
Etilerdeki nusrete hic gitmedim, hatta benim kisisel tercihim hep gurkan sef oldu et konusunda. Gecen arkadasim ismarlayacak diye kanyona gittik, yedigim burger daha once yedigim pek cok burgerdan farkli degildi. 50 tl etmez. Daha lezzetli cok burgerci var. etini bilemem tabii, yemedim nusrette.
bu cimrilikle gidip de kazıklanamayacağım mekan.
Şimdiye kadar hamburgerin her türlüsünü yedim. Farklı tatlara şahit oldum. Bazısını beğendim, bazısını istemeyerek tükettim.
Buna istinaden, hiçbirinin 45-50 lira etmeyeceğini söyleyebilirim. Köfte, burger, adana gibi yiyecekler o paralara değmezler.
Et yemek istiyorsanız yanında garnitür olmayan, binbir çeşit baharat ile harman edilmemiş, sos ile çeşnilendirilmemiş, yanı direkt kemiğin yanından sıyrılıp tabağınıza gelen yiyecekleri tercih edin. Onlara paraları bayılabilirsiniz. Çünkü esas lezzetli olan et odur. Diğerleri karışımlar ile tatlandırılır.
Bu tarz yerler halka pek hitap etmeden, birkaç tık yukarı fiyat etiketleri ile göz boyarlar. Zevk meselesi, isteyen öder. Lakin tekrar etmekte fayda var, değmez.
Bunları da etin membaından gelen birisi olarak söylüyorum.
Edit: bu arada, önüne konulan porsiyon ile doyan varsa midesi küçücüktür. Hiçbir restorandan tek yemek ile tam doyarak kalktığımı hatırlamıyorum.
1.83’e 84 kiloyum.
Buna istinaden, hiçbirinin 45-50 lira etmeyeceğini söyleyebilirim. Köfte, burger, adana gibi yiyecekler o paralara değmezler.
Et yemek istiyorsanız yanında garnitür olmayan, binbir çeşit baharat ile harman edilmemiş, sos ile çeşnilendirilmemiş, yanı direkt kemiğin yanından sıyrılıp tabağınıza gelen yiyecekleri tercih edin. Onlara paraları bayılabilirsiniz. Çünkü esas lezzetli olan et odur. Diğerleri karışımlar ile tatlandırılır.
Bu tarz yerler halka pek hitap etmeden, birkaç tık yukarı fiyat etiketleri ile göz boyarlar. Zevk meselesi, isteyen öder. Lakin tekrar etmekte fayda var, değmez.
Bunları da etin membaından gelen birisi olarak söylüyorum.
Edit: bu arada, önüne konulan porsiyon ile doyan varsa midesi küçücüktür. Hiçbir restorandan tek yemek ile tam doyarak kalktığımı hatırlamıyorum.
1.83’e 84 kiloyum.
arkadaşlar adamın fiyatlarına pahalı diyosunuz da, adam 200 gram hamburger köftesini, patates, içecek ve tatlıyı (ki tatlısı antebin en iyi 3 tatlıcısından biri olan imam çağdaştan geliyor) toplamda 50 liraya satıyor. bugün istanbulda zaten normal bi burgerciden bile 200 gram köfteli tek hamburgeri ortalama 30-35 tl arasına yiyorsunuz ve yanında sadece patates bazısında geliyor bazı yerlerde gelmiyor bile ve buna içecek ve tatlı da dahil değil. (daily dana, shake shack, baltazar, virginia angus, burger joint)
Herhangi bir kebapçıya gidip karışık kebap söylerim yanına kolamı açar üzerine tatlımı yerim iki kişi en fazla 100 tl öder tavuktan kuzuya her türlü kebaptan yer üzerine künefeyi çakar bayılmamak için de çay içerim.
Nusrete gidio 100 liraya hamburger kola yapmak ağır beyinsizlik afedersiniz.
He 200 250 lira verip kuzu kafes yemek deseniz o zaman kısmen mantıklı bulurum ama hamburger için nusrete gitmek ne bileyim puhahahahahaha ay sinirim bozuldu.
Nusrete gidio 100 liraya hamburger kola yapmak ağır beyinsizlik afedersiniz.
He 200 250 lira verip kuzu kafes yemek deseniz o zaman kısmen mantıklı bulurum ama hamburger için nusrete gitmek ne bileyim puhahahahahaha ay sinirim bozuldu.
hamburger, patates ,kola menüsü ve dondurmalı havuç dilimi baklavayı 50 liraya satıyor. konuşmak için konuşuyor birçoğu. abartı, balon falan filan. neyle kıyaslıyorsunuz? burger king, mcdonald's ?
amerika'daki hopdoddy burgerlerden,shake shacklerden farkı yok bu hamburgerin.
onun yerine şunu yiyin muhabbeti sıktı. sana ne?
senin hamburgerden beklentin king chicken olabilir. benim değil. her gün yemiyorum sonuçta. onun yerine git bla bla ye daha iyi. sana ne? ben hamburger yemek istiyorum.
ne yediğimi bilmediğim, at eti mı meçhul menüler ve glikoz şurubu basılmış tatlılara 20-25 lira vermektense, bu menüye 50 lira veririm. ve bu beni ne aptal ne de havalı zengin falan yapar.
kimse et fiyatlarının farkında değil. hayvan ithal ediyoruz. inanılmaz talep var, tonlarca et tüketiliyor her gün. iki kişi 100 liraya şundan şunu yerdik içerdik yapardık sorusuna oruçlu olmasam 'yarrr... yersin ancak' derdim de neyse. nerelerde yemek yiyorsunuz ulan söyleyin gidelim. günaydın da karışık ızgara içecek ve salata kişi başı 80 küsür lira ödedim. kosovalı köftecisinde karışık köfte tabağına 75 lira para ödedim.
kuruşuna kadar helal olsun. verdiğim para aldığım keyfi karşılıyor mu ona bakıyorum. boşver kıyası.
amerika'daki hopdoddy burgerlerden,shake shacklerden farkı yok bu hamburgerin.
onun yerine şunu yiyin muhabbeti sıktı. sana ne?
senin hamburgerden beklentin king chicken olabilir. benim değil. her gün yemiyorum sonuçta. onun yerine git bla bla ye daha iyi. sana ne? ben hamburger yemek istiyorum.
ne yediğimi bilmediğim, at eti mı meçhul menüler ve glikoz şurubu basılmış tatlılara 20-25 lira vermektense, bu menüye 50 lira veririm. ve bu beni ne aptal ne de havalı zengin falan yapar.
kimse et fiyatlarının farkında değil. hayvan ithal ediyoruz. inanılmaz talep var, tonlarca et tüketiliyor her gün. iki kişi 100 liraya şundan şunu yerdik içerdik yapardık sorusuna oruçlu olmasam 'yarrr... yersin ancak' derdim de neyse. nerelerde yemek yiyorsunuz ulan söyleyin gidelim. günaydın da karışık ızgara içecek ve salata kişi başı 80 küsür lira ödedim. kosovalı köftecisinde karışık köfte tabağına 75 lira para ödedim.
kuruşuna kadar helal olsun. verdiğim para aldığım keyfi karşılıyor mu ona bakıyorum. boşver kıyası.
Orjinal nusretten daha ucuzdur.
Orjinal Nusrete paranız yetmiyorsa buraya gidebilirsiniz.
50 liraya üçlü minik hamburgerlerden vardı.
Orjinal Nusrete paranız yetmiyorsa buraya gidebilirsiniz.
50 liraya üçlü minik hamburgerlerden vardı.
50 liraya ekmeği özel, etinde hiçbir katkı maddesi olmayan sağlıklı hamburger yiyorsunuz.
Burger king denilen yerde ise etinin ne idüğü belirsiz ekmeklerinin dandik malzemeli hamburgeri 28 liraya yiyorsunuz.
Burger king denilen yerde ise etinin ne idüğü belirsiz ekmeklerinin dandik malzemeli hamburgeri 28 liraya yiyorsunuz.
Menü 230 lira olmuş. Şu piyasada epey uygun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar