bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sigmund freud'un koltuğu4
- kemalist dünya10
- 26 haziran 20264
- birader yazar olmak8
- devletin her şeye karışması2
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kemalistler9
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- saian dan aforizmalar2
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
hamburger, patates ,kola menüsü ve dondurmalı havuç dilimi baklavayı 50 liraya satıyor. konuşmak için konuşuyor birçoğu. abartı, balon falan filan. neyle kıyaslıyorsunuz? burger king, mcdonald's ?
amerika'daki hopdoddy burgerlerden,shake shacklerden farkı yok bu hamburgerin.
onun yerine şunu yiyin muhabbeti sıktı. sana ne?
senin hamburgerden beklentin king chicken olabilir. benim değil. her gün yemiyorum sonuçta. onun yerine git bla bla ye daha iyi. sana ne? ben hamburger yemek istiyorum.
ne yediğimi bilmediğim, at eti mı meçhul menüler ve glikoz şurubu basılmış tatlılara 20-25 lira vermektense, bu menüye 50 lira veririm. ve bu beni ne aptal ne de havalı zengin falan yapar.
kimse et fiyatlarının farkında değil. hayvan ithal ediyoruz. inanılmaz talep var, tonlarca et tüketiliyor her gün. iki kişi 100 liraya şundan şunu yerdik içerdik yapardık sorusuna oruçlu olmasam 'yarrr... yersin ancak' derdim de neyse. nerelerde yemek yiyorsunuz ulan söyleyin gidelim. günaydın da karışık ızgara içecek ve salata kişi başı 80 küsür lira ödedim. kosovalı köftecisinde karışık köfte tabağına 75 lira para ödedim.
kuruşuna kadar helal olsun. verdiğim para aldığım keyfi karşılıyor mu ona bakıyorum. boşver kıyası.
amerika'daki hopdoddy burgerlerden,shake shacklerden farkı yok bu hamburgerin.
onun yerine şunu yiyin muhabbeti sıktı. sana ne?
senin hamburgerden beklentin king chicken olabilir. benim değil. her gün yemiyorum sonuçta. onun yerine git bla bla ye daha iyi. sana ne? ben hamburger yemek istiyorum.
ne yediğimi bilmediğim, at eti mı meçhul menüler ve glikoz şurubu basılmış tatlılara 20-25 lira vermektense, bu menüye 50 lira veririm. ve bu beni ne aptal ne de havalı zengin falan yapar.
kimse et fiyatlarının farkında değil. hayvan ithal ediyoruz. inanılmaz talep var, tonlarca et tüketiliyor her gün. iki kişi 100 liraya şundan şunu yerdik içerdik yapardık sorusuna oruçlu olmasam 'yarrr... yersin ancak' derdim de neyse. nerelerde yemek yiyorsunuz ulan söyleyin gidelim. günaydın da karışık ızgara içecek ve salata kişi başı 80 küsür lira ödedim. kosovalı köftecisinde karışık köfte tabağına 75 lira para ödedim.
kuruşuna kadar helal olsun. verdiğim para aldığım keyfi karşılıyor mu ona bakıyorum. boşver kıyası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar